Reklama

Biznes

O marketingu i sprzedaży na Mega Rzeszów Conference

Anna Olech
Dodano: 20.10.2014
15407_unnamed
Share
Udostępnij
Jak skuteczniej pozyskiwać nowych klientów? To pytanie często zadają sobie sprzedawcy, a osoby zajmujące się marketingiem szukają sposobów, by efektywniej przekonywać przełożonych lub klientów do swoich pomysłów. O najnowszych trendach w sprzedaży i marketingu, o najskuteczniejszych metodach i narzędziach, opowiedzą eksperci tych branży, m.in. Jacek Rozenek, w najbliższy czwartek i piątek (23 i 24 października) na  drugiej edycji MEGA Rzeszów Conference, która odbędzie się w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. 
 
Dwudniowe spotkanie w Rzeszowie to okazja do poszerzenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, poznanie nowinek i trendów w branży. W pierwszym dniu konferencji, 23 października, praktyczne techniki prezentacji projektów i pomysłów biznesowych przed klientem czy zarządem przedstawi Wojtek Murzyn. Warsztat z nim będzie okazją do głębszego poznania metod prezentowania projektów tak, aby były zrozumiałe, zyskiwały poparcie i akceptację, gdyż są to niezbędne etapy na drodze od pomysłu do realizacji. – Często dobre pomysły umierają przedwcześnie, bo nie zostały właściwie opisane, opowiedziane i sprzedane decydentom. Będziemy więc zastanawiać się dlaczego tak jest i jak przejść przez taki proces z sukcesem – wyjaśnia Wojtek Murzyn. 
 
To także okazja do tego, by zastanowić się co decyduje o tym, że niektóre projekty są przyjmowane entuzjastycznie i realizowane mimo wysokich budżetów, a z innymi trudno się przebić, jak przekonywać szefów, zarządy, inwestorów do swojego pomysłu, jak opisać skomplikowany projekt w prosty sposób i czy na pewno trzeba to robić, czy trzeba mieć „elewator pitch” i kiedy powinniśmy zacząć mówić o swoim projekcie? – Będziemy zastanawiać się, jakie są skuteczne sposoby docierania do ważnych, ale zajętych ludzi, jak zwracać ich uwagę, jak być konsekwentnym i wytrwałym zachowując profesjonalizm. Czy każdy odrzucony projekt to porażka, a z drugiej strony jak nie zamienić w klapę projektu przyjętego, ale napotykającego kłopoty w czasie realizacji? Jakich pułapek komunikacyjnych unikać? Jak pracować nad pomysłami, aby przeradzały się w ciekawe projekty i spektakularne sukcesy – dodaje Alicja Leś, organizatorka konferencji. 
 
W drugiej, merytorycznej części konferencji będzie można posłuchać ekspertów, którzy prześwietlą branżę marketingu. Izabela Sałamacha, PR & CSR Director w Fabryka Komunikacji Społecznej, opowie o tym czy marketing społeczny to nadal wyzwanie czy już trend w działaniach promocyjnych firm. Magdalena Petryniak, która od 10 lat realizuje projekty z zakresu komunikacji marketingowej i komunikacji społecznej, przybliży temat: Wprowadzanie w zachwyt klientów – skuteczną metodą na budowanie trwałych relacji i zatrzymanie retencji? Bohdan Pawłowicz, twórca kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki!”, pochyli się nad lojalnością w marketingu – skoro to takie proste, to czemu to takie trudne. Jakub Woźniak zdradzi tajniki subtelnej perswazji w marketingu, a Janusz Kamieński opowie dlaczego poważne inwestycje w marketing, a także wysoka sprzedaż mogą doprowadzić do upadku firmy? Wisienką na torcie będzie Jacek Kotarbiński, laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, który poruszy kontrowersyjny temat seksu i kłamstw w marketingu i sprzedaży. 
 
Drugi dzień konferencji poświęcony będzie technikom, narzędziom i sposobom skutecznej sprzedaży. Warsztat poprowadzi Wojtek Zatorski: – Pokażę strategiczną sprzedaż do rozproszonych struktur decyzyjnych, czyli taki sposób zbierania i reprezentowania informacji, aby można było odpowiednio rozgrywać nawet najtrudniejsze układy wpływu w organizacji klienta. 
 
Po części praktycznej uczestnicy będą mogli posłuchać ekspertów sprzedaży z całej Polski. Anita Szymczuch, Master Coach ICI i trener biznesu, powie czy sprzedaży można się nauczyć. Kuba Szpunar, trener biznesi i coach, będzie mówił o komunikacji relacji – jak się komunikować, by budować głębokie relacje. Z kolei Maciej Dutko, przedsiębiorca, trener i Certyfikowany Wykładowca Allegro, podzieli się wiedzą, jak nie spalić na starcie,czyli słowo o spamerstwie, a Mariusz Stępnik, certyfikowany Trener Brian Tracy International,  powie o roli emocji w podejmowaniu decyzji, czyli o tym co w sprzedaży najważniejsze. Główną postacią dnia sprzedaży podczas MEGA Rzeszów Conference będzie Jacek Rozenek, aktor od 20 lat zajmujący się szkoleniami w zakresie komunikacji, prezentacji, przywództwa i rozwoju osobistego. Na rzeszowskim spotkaniu wystąpi z tematem: Sprzedaj zaufanie, zyskaj zaufanie – czyli rzecz o sprzedaży opartej o relacje i zaufanie – budowanie przewagi konkurencyjnej. 
 
Szczegółowe informacje i możliwość rejestracji na stronie www.mega.rzeszow.pl 

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy