Reklama

Biznes

Marketing otwarty na klienta

artykuł sponsorowany
Dodano: 20.01.2013
1854_marketing_greinplast
Share
Udostępnij
Sprawny, skuteczny i nowoczesny marketing to podstawa w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie. Taką zasadę stosuje firma Greinplast. Marketing na wysokim poziomie pozwala im efektownie promować produkty i markę. Efekty, jakie udało osiągnąć się na Podkarpaciu, chcą przenieść także na inne regiony Polski. Rozszerzenie działalności na rynek ogólnopolski to kolejne zadanie, jakie stoi przed działem marketingu.

Właściwie obrana droga marketingowa jest niezwykle ważna dla działalności i rozwoju firmy. Greinplast wybrał kierunek, który na przestrzeni lat pozwolił skutecznie wypromować doskonałe produkty oraz stworzyć silną i rozpoznawalną markę. Każde działanie marketingowe jest przemyślane i tak ukierunkowane, by wieńczył je sukces. A znakiem rozpoznawczym marketingu Greinplastu stała się otwartość na różnorodne potrzeby klientów i partnerów. Firma ma doskonały produkt i do niego dopasowuje marketing, który jest na wysokim poziomie. To wszystko sprawia, że świadomość marki i wiedza o firmie i jej produktach, jest coraz większa nie tylko na Podkarpaciu, ale także w innych regionach Polski.

Współpraca to podstawa
 
W działaniu firmy ogromny nacisk kładzie się na współpracę z wykonawcami, stosującymi materiały z logo Greinplastu oraz kilkunastoma oddziałami rozproszonymi w kraju. Każdy z nich ma inne potrzeby i oczekiwania, dlatego właśnie firma obrała kierunek, który pozwala wyjść im naprzeciw. – Marketing naszej firmy jest otwarty dla naszych wykonawców i naszych oddziałów – mówi Dariusz Chyła, kierownik działu marketingu w Greinplast Sp. z o.o. – Staramy się, by wszystkie zamawiane przez nich materiały marketingowe były wykonywane zgodnie z ich zamówieniem i spełniało ich potrzeby. Robimy np. indywidualne banery dla wykonawców dociepleń, na których widnieje nie tylko logo Greinplastu, ale przede wszystkim logo wykonawcy oraz informacje o świadczonych przez niego usługach, dane kontaktowe. Bardzo nam zależy, by to wykonawca był podkreślony.

Greinplast ma własną, doskonale wyposażoną pracownię, w której wykonuje najróżniejsze materiały na potrzeby marketingowe i promocyjne. To ogranicza koszty o marżę, jaką trzeba byłoby zapłacić agencji reklamowej, a co za tym idzie, w znaczący sposób zmniejsza cenę tych produktów. W pracowni powstają więc nie tylko wielkoformatowe banery, ale też drobne gadżety firmowe: długopisy, otwieracze, zapalniczki, a ta oferta szybko się poszerza. Powstaje tu wszystko, czego potrzebują partnerzy Greinplastu.

Ewenementem w tej branży jest samodzielne tworzenie wzorników przez firmy produkujące farby. A tak właśnie robi to Greinplast. Zazwyczaj takie prace są zlecane firmom zewnętrznym, ale to pociąga za sobą pewne ograniczenia, a nierzadko także problemy. Po pierwsze mogą pojawić się różnice pomiędzy wzornikiem a gotowym produktem, a po drugie koszty takiego zlecenia sprawiają, że firmy ograniczają ilość produkowanych wzorników. – Dzięki temu, że sami możemy produkować wzorniki, możemy wypuścić ich na rynek znacznie więcej i co najważniejsze, klient widzi produkt faktyczny, a nie tylko zdjęcie. Każdy wzornik przechodzi taką samą kontrolę jakości, jak nasze produkty, więc nie ma mowy o jakichkolwiek odstępstwach – zapewnia Dariusz Chyła.

Przez sport i sieć do klienta

Niezwykle skuteczne, już od wielu lat, okazuje się promowanie firmy i tworzenie pozytywnego wizerunku poprzez sponsoring drużyn sportowych. Dzięki wspieraniu bardzo lokalnych drużyn Greinplast jest obecny w świadomości mieszkańców wielu miejscowości. Marketing sportowy w Polsce jest niezwykle istotny, a jego wartość medialna systematycznie rośnie, więc firma utrzymuje obrany kierunek. Z logiem Greinplastu grają najróżniejsze drużyny, niekoniecznie te wysoko ulokowane w klasyfikacjach. Ale wśród nich jest np. siatkarski zespół Resovii, który Greinplast wspierał znacznie wcześniej niż zajęło się nią Asseco. 

Firma mocno stawia też na wirtualny wymiar marketingu. W najbliższym czasie  będzie dostępna całkowicie nowa strona internetowa z innowacyjnym w tej branży rozwiązaniem. Tą nowością będzie forum internetowe dostępne na kilku portalach internetowych, na którym specjaliści i doradcy firmy będą doradzać klientom, odpowiadać na pytania, rozwiązywać wszelkie problemy, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji inwestycji. – Będziemy natychmiast reagować na wszelkie problemy, ponieważ zależy nam, by w sytuacji jakiejkolwiek negatywnej opinii, jak najszybciej rozwiązać problem, wysłać doradcę technicznego, który pomoże znaleźć rozwiązanie – tłumaczy kierownik działu marketingu. – Zdarza się, że do nas nie dociera żadna reklamacja, a na jakimś forum pojawia się negatywna opinia o naszych produktach, a tego chcemy unikać. Nie boimy się bezpośredniego kontaktu z klientem, więc takie forum jest doskonałym rozwiązaniem.

Greinplast to nowoczesne przedsiębiorstwo, w którym mocny nacisk kładzie się nie tylko na wdrażanie rozwiązań najnowszej generacji wykorzystywanych w laboratoriach i produkcji. Taki kierunek firma obrała również w zakresie marketingu. Greinplast jest otwarty na potrzeby swoich partnerów oraz klientów, którym zawsze stara się pomóc i sprostać ich oczekiwaniom. W ten właśnie sposób zbudowano silną, pewną i renomowaną markę.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy