Reklama

Biznes

G2A wśród najbardziej innowacyjnych firm w Polsce

Opracowanie Alina Bosak
Dodano: 08.06.2017
33139_28104_0K3A5152_2
Share
Udostępnij

– G2A.COM to firma, która patrzy na świat oczami innowatorów. Jej szybki rozwój wziął się z wdrażania nowych pomysłów, a nie tylko kopiowania gotowych wzorców. Tylko w ten sposób polskie firmy mogą stawać w szranki z największymi na świecie – stwierdził Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska, 7 czerwca podczas gali konkursu Inicjatora Innowacji Newsweeka. Firma z Rzeszowa została w nim nagrodzona specjalnym wyróżnieniem.                

Gala Inicjatora Innowacji Newsweeka odbyła się w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. DO zorganizowanego po raz trzeci konkursu przystąpić mogły firmy, które odniosły sukces dzięki wykorzystywaniu innowacji i które ciągle wdrażają takie rozwiązania między innymi w sferze organizacji przedsiębiorstwa, marketingu czy działalności społecznej. W tym roku nagrodę zdobyła firma G2A, której centrala mieści się w Hongkongu, ale główna siedziba – w Rzeszowie, skąd pochodzi jeden ze współzałożycieli.  

W gronie najbardziej innowacyjnych firm w Polsce oprócz G2A.COM znalazły się także Alior Bank, i-systems, Smart Fluid, Hector.24., mReh oraz IDH (InDaHash) Media Limited. Wyboru dokonała Kapituła, w której zasiadają: Dariusz Ćwiklak (szef działu Biznes tygodnika „Newsweek Polska”), Łukasz Grass (redaktor naczelny Business Insider Polska), Krzysztof Klincewicz (profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego), Beata Tylman (dyrektor w zespole Innowacje i B+R, dotacje i ulgi w firmie doradczej PwC), Dariusz Żuk (prezes i współtwórca Polski Przedsiębiorczej – think tanku działającego w obszarze przedsiębiorczości) i Tomasz Gałaszkiewicz (Brand Manager BMW).                 

G2A.COM globalny ekosystem zbudowany wokół dwóch podstawowych produktów: G2A Marketplace oraz G2A PAY.

G2A Marketplace to platforma aukcyjna zaprojektowana specjalnie do sprzedaży dóbr cyfrowych takich jak gry wideo czy programy użytkowe. Korzysta z niej 13 milionów klientów, którzy mogą wybierać spośród ofert 270 tysięcy sprzedawców z całego świata. G2A PAY to międzynarodowa bramka płatności stworzona dla nowoczesnych biznesów online. Dostarcza jedno rozwiązanie umożliwiające akceptację ponad 200 globalnych i lokalnych metod płatności. Inne projekty w ekosystemie to G2A 3D – platforma do druku 3D, Blunt Force – pierwszoosobowa gra akcji stworzona w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) przez G2A Dev Studio, G2A Gear – specjalna strefa z ubraniami i akcesoriami dla fanów gier i nie tylko, a także G2A Direct – usługa pozwalająca twórcom gier na stworzenie własnego sklepu na platformie G2A.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy