Reklama

Biznes

S19 Babica-Barwinek: 18 chętnych na wykonanie koncepcji programowej

Opracowanie Katarzyna Grzebyk
Dodano: 10.07.2017
33704_glowne
Share
Udostępnij

Osiemnaście firm i konsorcjów złożyło oferty cenowe na wykonanie koncepcji programowej dla 75-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 w. Babica-Barwinek (gr. państwa). Teraz rzeszowski oddział GDKKiA będzie oceniał oferty, a potem sprawdzał, czy wykonawcy ocenieni jako najlepsi spełniają warunki udziału w postępowaniu.

Przetarg obejmuje wykonanie koncepcji programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym budowy drogi ekspresowej S19 wraz z infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi. Przetarg podzielono na cztery zadania: Babica-Domaradz (ok. 23,45 km), Domaradz – Miejsce Piastowe (ok. 22,70 km), Miejsce Piastowe- Dukla (ok. 10,40 km) oraz Dukla – Barwinek (ok. 18,335 km)

W przetargu oferty cenowe złożyło 18 firm i konsorcjów. Na zadanie 1 wpłynęło 8 ofert, na kwoty od 10,9 do 18,9 mln zł; na zadanie 2 wpłynęło 14 ofert na kwoty od 7,9 do 16,1 mln zł; na zadanie 3 wpłynęło 14 ofert na kwoty od 4,0 do 7,3 mln zł; natomiast na zadanie 4 – 13 ofert na kwoty od 6,7 do 15,2 mln zł.

Wykonawcy mogli składać oferty na dowolną ilość zadań, ale będą mogli realizować maksymalnie dwa zadania, na które złożyli najkorzystniejsze oferty. GDDKiA będzie brać pod uwagę cenę (60 pkt.) i kryteria pozacenowe (40 pkt.)

W ramach projektowanego odcinka powstaną obiekty inżynierskie, w tym 3 tunele o łącznej długości ok. 4,65 km (w zakresie Zadania 1), 42 estakady o łącznej długości ok. 15,7 km, wiadukty oraz przejścia dla zwierząt. Droga będzie posiadać przekrój poprzeczny dwujezdniowy, po dwa pasy ruchu w każdym kierunku.

Przebieg S19 będzie zgodny z przebiegiem wariantu, dla którego Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w dniu 06.11.2015 r wydał decyzję środowiskową (4.11.2016r. decyzja środowiskowa stała się ostateczna). Zakres planowanego zamówienia obejmuje kompleksowo całą inwestycję w tym: drogę główną, drogi poprzeczne, węzły, MOP-y, obwody utrzymania, wiadukty, tunele, estakady, przepusty, przejścia dla zwierząt, usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną, wyposażenie techniczne drogi i tunelu oraz inne obiekty inżynierskie, urządzenia ochrony środowiska, infrastrukturę techniczną związaną i niezwiązaną z drogą, a także wszystkie inne obiekty niezbędne dla zapewnienia właściwej realizacji i eksploatacji  przedmiotowej inwestycji.

Podkarpacki odcinek S19 liczy to dwa gotowe fragmenty S19: Rzeszów-Stobierna (7,5 km) oraz Rzeszów-Świlcza (4,4 km). W tym roku mają być gotowe odcinki: Świlcza-węzeł Rzeszów Południe (Kielanówka) – 6 km oraz Sokołów Małopolski-Stobierna – 12 km.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy