Reklama

Akademia Aeropolis: bezpłatne warsztaty o marce w Internecie

A A A
Redakcja

Dodano: 05-04-2018

Fot. Materiały RARR

Fot. Materiały RARR

Specjaliści od promowania marki w Internecie poprowadzą bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców i mieszkańców regionu podczas kolejnej edycji Akademii Aeropolis. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak promować markę w Google i sieciach społecznościowych, aby działania te przyniosły korzyści firmie i były ciekawe dla odbiorców. Akademia Aeropolis odbędzie się 18 kwietnia w Inkubatorze Technologicznym w Jasionce. Aby wziąć w niej udział, trzeba się zarejestrować.

- Akademia AEROPOLIS jest ważnym wydarzeniem w kalendarzu Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego AERPOLIS. Jest to cykl spotkań adresowanych do przedsiębiorców, mieszkańców naszego regionu, prowadzonych przez najlepszych trenerów, specjalistów w swoich branżach- mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. - Celem akademii jest edukacja mieszkańców i przedsiębiorców w różnych obszarach biznesu. Chcemy, aby dzięki tym cyklicznym spotkaniom otrzymali wiedzę niezbędną do rozwijania biznesu.

Podczas pierwszej edycji akademii wystąpili Marek Skała i Tomasz Hermaniuk, którzy dzielili się ze słuchaczami informacjami o podstawowych technikach i narzędziach wpływu w biznesie oraz skutecznym wpływaniu na osiąganie biznesowych celów. Pierwsza edycja cieszyła się sporą frekwencją. Druga edycja odbędzie się 18 kwietnia, zaś kolejna pod koniec 2018 roku.

Mariusz Bednarz, prezes RARR S.A. Fot. Materiały RARR

Jak i dlaczego warto promować markę u największych graczy

Drugą - bezpłatną dla uczestników - edycję Akademii Aeropolis zdominuje tematyka promocji marki w Google i mediach społecznościowych, którą to RARR S.A. realizuje w partnerstwie z Veneo Sp. z o.o.

- Podczas prelekcji skupimy się na promocji marki w Google i social mediach, zwłaszcza na Facebooku. Google i Facebook to dwaj najwięksi gracze mediowi w Polsce, którzy zostawiają w tyle duże, popularne serwisy, jak np. Interia, Onet czy Wirtualna Polska – wyjaśnia Krzysztof Kobylarz z Veneo Sp. z o.o. - Są to gracze, którzy wiedzą najwięcej o użytkownikach i mogą ich posegmentować, np. pod względem behawioralnym, geograficznym czy demograficznym. Wiedzą nawet to, co użytkownicy będą chcieć wiedzieć za chwilę, bo tak dokładnie analizują ich zachowania w sieci. Dzięki tym informacjom, firmy mogą skierować reklamę do tych odbiorców, którzy ich najbardziej interesują. Co więcej, reklama u tych graczy nie jest agresywna. Nie przeszkadza, nie zasłania treści, nie wymaga zamykania wyskakujących okienek.

Krzysztof Kobylarz dodaje, że treści zawarte w prelekcjach będą tak konstruowane, aby słuchacze akademii jak najwięcej dowiedzieli się o efektywnej promocji marki w sieci.

Profil marki na Facebooku – o czym trzeba wiedzieć

Reklama

W panelu prowadzonym przez Julię Feliks z Veneo pt. „Sieci społecznościowe: Social Media (Facebook, Instagram)- prowadzenie profili i kampanie reklamowe”będzie mowa m.in. o ekosystemie Facebooka i o tym, jak skutecznie prowadzić tutaj działania; o treściach, jakie kocha Facebook i jak skutecznie prowadzić na nim profil marki. Słuchacze dowiedzą się, czym jest tajemniczy algorytm Edge Rank i co oznaczają ostatnie zmiany w algorytmie.

Julia Feliks będzie wyjaśniać zasady prowadzenia konkursów na Facebooku oraz możliwości targetowania reklamy. Opowie także o tym, jak podbić „serduszka” użytkowników Instagramu, czy warto na tej platformie prowadzić profil firmowy, jak dodawać hashtagi i czy inwestować w reklamę na IG.

Jak tworzyć wartościowy kontent i reklamować się w Google?

Sylwia Woźniak z Veneo w panelu pt. „Siła Content Marketingu i konsumpcja treści przez użytkowników – kilka słów jak budować angażujący content wokół marki/produktu” skupi się na wyjaśnieniu, jak budować angażujące treści, by dotrzeć do grupy docelowej. Będzie też mowa o budowaniu person, tworzeniu strategii oraz contencie, który wyróżniana tle konkurencji.

W drugiej części spotkania Piotr Dębowski z Veneo będzie wyjaśniał zasady pozycjonowania w Google oraz reklam w ekosystemie Google. Pokaże, jakie są możliwości analityki oraz optymalizacji reklam dzięki dostępnym narzędziom monitorującym.

- Pokażę konkretne przykłady efektów optymalizacji, powiem na co warto zwracać uwagę przy pozycjonowaniu, przedstawię system reklamowy Google Adwords. Pokażę, jak szerokie możliwości reklam można zastosować dzięki temu narzędziu, by szybciej osiągnąć swoje cele sprzedażowe - zapowiada Piotr Dębowski.– Jeśli masz bloga, sklep czy statyczną stronę internetową, to niezależnie od tego, czy cel strony jest prywatny, czy biznesowy, potrzebujesz Google Analytics. Poznasz jego możliwości, by świadomie kierować przekaz do swoich użytkowników.Narzędzie Google Analytics może być kluczem do sukcesu, jeśli chcesz dłużej zatrzymać czytelników na blogu lub poprawić wyniki sprzedaży, zwiększając ilość konwersji.


Piotr Dębowski. Fot. Materiały RARR

Ze względu na duże zainteresowanie udziałem w akademii oraz ograniczoną ilość miejsc, organizatorzy zachęcają do rejestracji na stronie https://akademiaaeropolis.evenea.pl/. Rejestracja trwa do 12 kwietnia, decyduje kolejność zgłoszeń.Kontakt tel. 17 773 68 32 (w godzinach 07.00-15.00) lub padamska@rarr.rzeszow.pl

Program Akademii AEROPOLIS

„Jak zadbać o markę w internecie, czyli skuteczna promocja w Google i mediach społecznościowych”

środa, 18 kwietnia

sala konferencyjna głównego budynku Inkubatora Technologicznego (Jasionka 954, Bud. IT).

Partnerem wydarzenia jest Veneo Sp. z o.o.

09.30 Rejestracja uczestników i powitalna kawa

10.00 Otwarcie Akademii Aeropolis

10.10 Sieci społecznościowe: Social Media (Facebook, Instagram). Prowadzenie profili i kampanie reklamowe - Prowadząca: Julia Feliks

10.55 Siła content marketingu i konsumpcja treści przez użytkowników - kilka słów jak budować angażujący content wokół marki/produktu - Prowadząca: Sylwia Woźniak

11.40 Przerwa kawowa

11.55 Google: pozycjonowanie w wynikach organicznych oraz reklama w całym ekosystemie Google (wyszukiwarka, Youtube, Gmail, GDN)- Prowadzący: Piotr Dębowski

12.40 Możliwości analityki i optymalizacji reklam dzięki narzędziom monitorującym- Prowadzący: Piotr Dębowski

13.25 Lunch i networking

KOMENTARZE

reKREACYJNY weekend w Mielcu

Widowisko teatralne, wystawy fotograficzne, instalacje, akcje animacyjne, spotkania i koncert ? to zaledwie część atrakcji trzydniowego finału inicjatywy Stowarzyszenia Kulturalnego JARTE "M4 ? Moje Miasto, Moje Miejsce". Już oo raz 8 przestrzeń...

Uniwersytet Ludowy w Woli Sękowej

Uniwersytet Ludowy Rzemiosła Artystycznego w Woli Sękowej ma dwie twarze: umęczonych mężczyzn, kobiet i dzieci zrobionych z lipy, olchy i topoli idących w pochodzie, jakby za chwilę mieli wejść na pobliskie wzgórza Beskidu...

zobacz więcej
Reklama

Rusza budowa nowej stacji PKP Rzeszów Zachodni. Zamkną al. Wyzwolenia

W Rzeszowie rozpoczyna się warta 250 mln zł inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Na pierwszy ogień idzie budowa nowego dworca kolejowego Rzeszów Zachodni...

Rozbudowaną ulicą Podkarpacką pojedziemy we wrześniu

Rozbudowa ulicy Podkarpackiej miała zakończyć się jeszcze na wakacjach, choć termin realizacji inwestycji przypada dopiero na październik br. Dziś już wiadomo, że przebudowaną Podkarpacką...

Przyjazne miasto. Program Wojciecha Buczaka na prezydenta Rzeszowa

Koniec wakacji i początek kampanii przed wyborami samorządowymi. W poniedziałek w Hotelu Prezydenckim swój program zaprezentował Wojciech Buczak, kandydat PiS na prezydenta...

Reklama

Rozbudowa ul. Podkarpackiej. Trudno włączyć się do ruchu

Rozbudowa ulicy Podkarpackiej prawdopodobnie w ciągu najbliższych tygodni dobiegnie końca. Ruch na remontowanym odcinku jest utrudniony, a powody do narzekań mają kierowcy, który...

3 lata na projekt i budowę. Rusza realizacja kolejnego odcinka S19

W czwartek, 9 sierpnia, podpisana została umowa na realizację odcinka drogi ekspresowej S19 od Podgórza do Kamienia, o długości ok. 10,5 km. Firma Budimex zaprojektuje...

Darmowe autobusy dla uczniów rzeszowskich szkół

Jeszcze we wrześniu Rada Miasta Rzeszowa ma podjąć uchwałę gwarantującą uczniom rzeszowskich szkół darmowe przejazdy autobusami. Taką informację przekazał w piątek prezydent Rzeszowa, Tadeusz...

Miliony na kolej. Pociągi na trasie Boguchwała-Czudec pojadą 100 km/h

W niespełna rok od rozpoczęcia prac, Polskie Linie Kolejowe kończą rewitalizację linii kolejowej nr 106 Rzeszów-Jasło na odcinku Boguchwała-Czudec. Od...

Startup z Jasionki i Locky - nakładka na klucze debiutują na Kickstarterze

Locky – niewielkie urządzenie połączone z aplikacją - może rozwiązać problem wielu osób na całym świecie, który sprowadza się do pytania:...

zobacz więcej

POLECANE

VIP Biznes&Styl Nr 59

VIP Biznes&Styl Nr 59
w numerze m.in.:

• Sprężyny gazowe z FA Krosno • Ratowanie cerkwi w Baligrodzie • Lasowiak, co leczy serca i rozwija nowe technologie • Japońskie roboty i ręczna robota w Hucie Szkła w Jaśle • 100 lat niepodległej Polski
Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2018-09-24 09:29
WIG 58440.36 +0,35%
WIG20 2269.7 +0,54%
mWIG40 4074.9 +0,10%
sWIG80 11633.76 +0,28%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2018-09-21
USD 3,6402 -0,82%
EUR 4,2929 +0,04%
CHF 3,8095 +0,29%
GBP 4,8116 -0,61%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1202,50 -0,07% [09:18]
 Ropa brent baryłka 79,69 +1,28% [09:18]
 Pallad uncja 1041,10 -0,19% [09:18]
 Platyna uncja 830,40 +0,21% [09:18]
 Srebro uncja 14,31 +0,00% [09:18]
Wspierane przez Money.pl
http://www.swiatpogody.pl
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Cegielniana 18c/3, 35-310 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.