Reklama

Akademia Aeropolis: bezpłatne warsztaty o marce w Internecie

A A A
Redakcja

Dodano: 05-04-2018

Fot. Materiały RARR

Fot. Materiały RARR

Specjaliści od promowania marki w Internecie poprowadzą bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców i mieszkańców regionu podczas kolejnej edycji Akademii Aeropolis. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak promować markę w Google i sieciach społecznościowych, aby działania te przyniosły korzyści firmie i były ciekawe dla odbiorców. Akademia Aeropolis odbędzie się 18 kwietnia w Inkubatorze Technologicznym w Jasionce. Aby wziąć w niej udział, trzeba się zarejestrować.

- Akademia AEROPOLIS jest ważnym wydarzeniem w kalendarzu Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego AERPOLIS. Jest to cykl spotkań adresowanych do przedsiębiorców, mieszkańców naszego regionu, prowadzonych przez najlepszych trenerów, specjalistów w swoich branżach- mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. - Celem akademii jest edukacja mieszkańców i przedsiębiorców w różnych obszarach biznesu. Chcemy, aby dzięki tym cyklicznym spotkaniom otrzymali wiedzę niezbędną do rozwijania biznesu.

Podczas pierwszej edycji akademii wystąpili Marek Skała i Tomasz Hermaniuk, którzy dzielili się ze słuchaczami informacjami o podstawowych technikach i narzędziach wpływu w biznesie oraz skutecznym wpływaniu na osiąganie biznesowych celów. Pierwsza edycja cieszyła się sporą frekwencją. Druga edycja odbędzie się 18 kwietnia, zaś kolejna pod koniec 2018 roku.

Mariusz Bednarz, prezes RARR S.A. Fot. Materiały RARR

Jak i dlaczego warto promować markę u największych graczy

Drugą - bezpłatną dla uczestników - edycję Akademii Aeropolis zdominuje tematyka promocji marki w Google i mediach społecznościowych, którą to RARR S.A. realizuje w partnerstwie z Veneo Sp. z o.o.

- Podczas prelekcji skupimy się na promocji marki w Google i social mediach, zwłaszcza na Facebooku. Google i Facebook to dwaj najwięksi gracze mediowi w Polsce, którzy zostawiają w tyle duże, popularne serwisy, jak np. Interia, Onet czy Wirtualna Polska – wyjaśnia Krzysztof Kobylarz z Veneo Sp. z o.o. - Są to gracze, którzy wiedzą najwięcej o użytkownikach i mogą ich posegmentować, np. pod względem behawioralnym, geograficznym czy demograficznym. Wiedzą nawet to, co użytkownicy będą chcieć wiedzieć za chwilę, bo tak dokładnie analizują ich zachowania w sieci. Dzięki tym informacjom, firmy mogą skierować reklamę do tych odbiorców, którzy ich najbardziej interesują. Co więcej, reklama u tych graczy nie jest agresywna. Nie przeszkadza, nie zasłania treści, nie wymaga zamykania wyskakujących okienek.

Krzysztof Kobylarz dodaje, że treści zawarte w prelekcjach będą tak konstruowane, aby słuchacze akademii jak najwięcej dowiedzieli się o efektywnej promocji marki w sieci.

Profil marki na Facebooku – o czym trzeba wiedzieć

Reklama

W panelu prowadzonym przez Julię Feliks z Veneo pt. „Sieci społecznościowe: Social Media (Facebook, Instagram)- prowadzenie profili i kampanie reklamowe”będzie mowa m.in. o ekosystemie Facebooka i o tym, jak skutecznie prowadzić tutaj działania; o treściach, jakie kocha Facebook i jak skutecznie prowadzić na nim profil marki. Słuchacze dowiedzą się, czym jest tajemniczy algorytm Edge Rank i co oznaczają ostatnie zmiany w algorytmie.

Julia Feliks będzie wyjaśniać zasady prowadzenia konkursów na Facebooku oraz możliwości targetowania reklamy. Opowie także o tym, jak podbić „serduszka” użytkowników Instagramu, czy warto na tej platformie prowadzić profil firmowy, jak dodawać hashtagi i czy inwestować w reklamę na IG.

Jak tworzyć wartościowy kontent i reklamować się w Google?

Sylwia Woźniak z Veneo w panelu pt. „Siła Content Marketingu i konsumpcja treści przez użytkowników – kilka słów jak budować angażujący content wokół marki/produktu” skupi się na wyjaśnieniu, jak budować angażujące treści, by dotrzeć do grupy docelowej. Będzie też mowa o budowaniu person, tworzeniu strategii oraz contencie, który wyróżniana tle konkurencji.

W drugiej części spotkania Piotr Dębowski z Veneo będzie wyjaśniał zasady pozycjonowania w Google oraz reklam w ekosystemie Google. Pokaże, jakie są możliwości analityki oraz optymalizacji reklam dzięki dostępnym narzędziom monitorującym.

- Pokażę konkretne przykłady efektów optymalizacji, powiem na co warto zwracać uwagę przy pozycjonowaniu, przedstawię system reklamowy Google Adwords. Pokażę, jak szerokie możliwości reklam można zastosować dzięki temu narzędziu, by szybciej osiągnąć swoje cele sprzedażowe - zapowiada Piotr Dębowski.– Jeśli masz bloga, sklep czy statyczną stronę internetową, to niezależnie od tego, czy cel strony jest prywatny, czy biznesowy, potrzebujesz Google Analytics. Poznasz jego możliwości, by świadomie kierować przekaz do swoich użytkowników.Narzędzie Google Analytics może być kluczem do sukcesu, jeśli chcesz dłużej zatrzymać czytelników na blogu lub poprawić wyniki sprzedaży, zwiększając ilość konwersji.


Piotr Dębowski. Fot. Materiały RARR

Ze względu na duże zainteresowanie udziałem w akademii oraz ograniczoną ilość miejsc, organizatorzy zachęcają do rejestracji na stronie https://akademiaaeropolis.evenea.pl/. Rejestracja trwa do 12 kwietnia, decyduje kolejność zgłoszeń.Kontakt tel. 17 773 68 32 (w godzinach 07.00-15.00) lub padamska@rarr.rzeszow.pl

Program Akademii AEROPOLIS

„Jak zadbać o markę w internecie, czyli skuteczna promocja w Google i mediach społecznościowych”

środa, 18 kwietnia

sala konferencyjna głównego budynku Inkubatora Technologicznego (Jasionka 954, Bud. IT).

Partnerem wydarzenia jest Veneo Sp. z o.o.

09.30 Rejestracja uczestników i powitalna kawa

10.00 Otwarcie Akademii Aeropolis

10.10 Sieci społecznościowe: Social Media (Facebook, Instagram). Prowadzenie profili i kampanie reklamowe - Prowadząca: Julia Feliks

10.55 Siła content marketingu i konsumpcja treści przez użytkowników - kilka słów jak budować angażujący content wokół marki/produktu - Prowadząca: Sylwia Woźniak

11.40 Przerwa kawowa

11.55 Google: pozycjonowanie w wynikach organicznych oraz reklama w całym ekosystemie Google (wyszukiwarka, Youtube, Gmail, GDN)- Prowadzący: Piotr Dębowski

12.40 Możliwości analityki i optymalizacji reklam dzięki narzędziom monitorującym- Prowadzący: Piotr Dębowski

13.25 Lunch i networking

KOMENTARZE

reKREACYJNY weekend w Mielcu

Widowisko teatralne, wystawy fotograficzne, instalacje, akcje animacyjne, spotkania i koncert ? to zaledwie część atrakcji trzydniowego finału inicjatywy Stowarzyszenia Kulturalnego JARTE "M4 ? Moje Miasto, Moje Miejsce". Już oo raz 8 przestrzeń...

Uniwersytet Ludowy w Woli Sękowej

Uniwersytet Ludowy Rzemiosła Artystycznego w Woli Sękowej ma dwie twarze: umęczonych mężczyzn, kobiet i dzieci zrobionych z lipy, olchy i topoli idących w pochodzie, jakby za chwilę mieli wejść na pobliskie wzgórza Beskidu...

zobacz więcej
Reklama

Na Podkarpaciu projektują elementy nadwozi dla światowych marek

Kiedy Cadway Automotive w październiku 2016 r. zaczynał działalność, był startupem z dwoma inżynierami na pokładzie. W niespełna półtora roku Jakub Kocój, który...

Lufthansa Technik zainwestuje w Tajęcinie pod Rzeszowem?!

To już w zasadzie pewne. Centrum obsługi napędów lotniczy za 150 mln zł Lufthansa Technik i MTU Aero Engines wybudują pod Rzeszowem. Nowa spółka zatrudni 800 osób.

Spółka firm Lufthansa i MTU kupiła w Jasionce działkę pod fabrykę

Niemal 22 mln zł netto zaoferowała Gminie Trzebownisko spółka EME Aero i wygrała przetarg na położoną w Jasionce działkę o powierzchni 16,6 ha. Spółkę...

Reklama

Patent na pierwsze w Polsce mosty kompozytowe w Błażowej i Nowej Wsi!

Konstrukcja mostu w Błażowej k. Rzeszowa, złożona z wykorzystywanych m.in. w motoryzacji i lotnictwie materiałów kompozytowych, została opatentowana!...

Rusza budowa łącznika autostrady z Przeworskiem. Wreszcie znikną korki?

Rusza budowa łącznika autostradowego od zjazdu z autostrady do nowo projektowanego ronda na granicy Gwizdaja i Przeworska. Łącznik połączy drogę krajową...

Jennifer Lopez twarzą Inglota. Gwiazda stworzyła kolekcję kosmetyków

Jedna z najpopularniejszych piosenkarek i aktorek na świecie, Jennifer Lopez stworzyła nową kolekcję kosmetyków dla podkarpackiej firmy kosmetycznej Inglot...

Krzesła Nowego Stylu na piłkarskich Mistrzostwach Świata w Katarze!

Organizator Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze podjął decyzję, że krzesła marki Forum Seating, należącej do Grupy Nowy Styl z Podkarpacia...

Smart Congress: gwiazdy architektury o nowym projektowaniu

Gwiazdy architektury, naukowcy i praktycy wezmą udział w Smart Congress: Project, Building&City, który odbędzie się podczas Targów Budownictwa Expo Dom w piątek, 6 kwietnia w Rzeszowie...

zobacz więcej

POLECANE

VIP STYCZEŃ-LUTY

VIP STYCZEŃ-LUTY
w numerze m.in.:

• Automet. Rodzina Leśniaków w motoryzacyjnym biznesie • Jola i Robert Jareccy. Kino studyjne w Zatwarnicy • 400 kościołów Ignacego Tokarczuka • Opowieść o przedwojennym Rzeszowie
Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2018-04-25 12:49
WIG 59347.28 -0,23%
WIG20 2261.18 -0,35%
mWIG40 4573.47 -0,06%
sWIG80 14009.84 -0,42%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2018-04-25
USD 3,4548 +0,43%
EUR 4,2159 +0,43%
CHF 3,5193 +0,10%
GBP 4,8218 +0,45%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1326,10 -0,46% [12:39]
 Ropa brent baryłka 73,86 -0,04% [12:39]
 Pallad uncja 959,60 -0,90% [12:38]
 Platyna uncja 924,90 -0,95% [12:39]
 Srebro uncja 16,56 -0,84% [12:39]
Wspierane przez Money.pl
http://www.swiatpogody.pl
Reklama

NASI PARTNERZY