Reklama

Biznes

Wymagania współczesnego e-klienta

Artykuł Partnera
Dodano: 25.07.2013
5905_e-shop
Share
Udostępnij
Obecnie konsumenci nie kierują się wyłącznie jakością i ceną produktów, ale również możliwością ich zakupu za pośrednictwem Internetu. To z kolei stawia wyzwania przed biznesem, który z tradycyjnej formy sprzedaży coraz częściej przenosi się do wirtualnego świata. O tym jak skutecznie wykorzystać nowoczesne technologie przekonają się uczestnicy kolejnej konferencji Klastra IT – „Mobile & e-commerce w biznesie”, która odbędzie się 26 września br. w Hotelu Rzeszów. 
 
Co trzeci Polak robi zakupy przez Internet – wynika z sondażu przeprowadzonego w 2012 roku przez Instytut Badania Opinii Publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops. Średnio na zakupy online wydajemy 400 euro rocznie. Jest to wynik poniżej średniej europejskiej, jednak pod względem częstotliwości robienia zakupów uplasowaliśmy się na trzecim miejscu. Polski sektor e-commerce należy do jednego z najszybciej rozwijających się w całej Unii Europejskiej. Wraz z zaufaniem do takiej formy zakupów rosną jednak oczekiwania e-klienta. 
 
Sklepy w wersji mobilnej
 
Urządzenia mobilne są już standardem. Dzięki specjalnym aplikacjom na smartfonach, możliwe jest porównywanie cen i opinii na temat konkretnego produktu. Często okazuje się, że ten sam towar możemy kupić taniej za pośrednictwem Internetu. E-sklepy coraz częściej przystosowane są do urządzeń mobilnych, ponieważ bez nich praktycznie nigdzie się nie ruszamy. Dzięki mobilności zakupy są możliwe praktycznie w każdym miejscu – domu, pociągu, kawiarni czy w miejscu pracy. W tym wypadku dla konsumentów liczy się forma płatności. Klient chce w wygodny i bezpieczny sposób zapłacić za swoje produkty, dlatego ważna jest integracja z systemem płatności online. 
 
Nowoczesne technologie mobilne i rozwiązania e-commerce
 
26 września w Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna konferencja Klastra IT – „Mobile & e-commerce w biznesie”, która będzie odpowiedzią na pytanie – jak sprostać oczekiwaniom współczesnego e-klienta? Podczas tego wydarzenia zaplanowano wiele interesujących wystąpień. Agnieszka Trojnar z Agencji interaktywnej Aberit wyjaśni, kiedy jest ten właściwy moment na uruchomienie m-sklepu, jak go zaprojektować na urządzenia mobilne i które branże mają największe szanse na odniesienie szybkiego sukcesu. Z kolei Paweł Janda z MobiTouch Sp. z o.o. omówi najciekawsze zastosowanie technologii NFC, a Marcin Zaborowski reprezentujący Fabrykę e-biznesu odpowie na pytanie – czy Facebook wpływa na sprzedaż? Jak zarządzać aplikacjami w czasie rzeczywistym i wzbogacić e-wizerunek firmy? O tym powiedzą Rafał Cencora i Piotr Bereziewicz z AppHouse Sp. z o.o. Skuteczny e-commerce – jak robić to dobrze? To temat wystąpienia Pawła Prenety z Ideo Sp. z o.o., który przedstawi m.in. przykłady najbardziej zaawansowanych i rozbudowanych technologicznie platform sprzedażowych oraz wskaże na co należy zwrócić uwagę przy tworzeniu takiego biznesu. Wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące przesyłania informacji handlowych, kar grożących za naruszenie przepisów i najnowszych zmian w rozpowszechnianiu informacji handlowych w Internecie przedstawi radca prawny, Roman Bieda.
 
To jednak tylko część wystąpień, które czekają na uczestników konferencji. Dokładny program spotkania znajduje się na: www.mobileandcommerce.pl.
 
Zostań uczestnikiem wydarzenia

Konferencja jest wydarzeniem bezpłatnym, organizowanym przez Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Aby zgłosić chęć udziału w spotkaniu należy do 17 września wypełnić formularz na: www.mobileandcommerce.pl. W przypadku wyczerpania limitu miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń. 
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy