Reklama

Biznes

InternetBeta 2017: Sztuczna inteligencja, youtuberzy i fin-tech

Katarzyna Grzebyk
Dodano: 04.09.2017
34254_Tulecki
Share
Udostępnij
Dziewiąta edycja InternetBety odzwierciedla to, co aktualnie dzieje się w świecie nowych technologii. Sztuczna inteligencja, która jeszcze kilka lat temu wydała się czymś odległym, na konferencji w Kielnarowej będzie na wyciągnięcie ręki. Na InternetBecie, oprócz grona specjalistów branży internetowej, będzie obecna również silna reprezentacja dynamicznie rozwijającej się strefy youtuberów i influencerów. W dniach 13-15 września do Kielnarowej przyjedzie aż 70 prelegentów, którzy podzielą się z publicznością wiedzą i doświadczeniem w branży. 

Wśród nich m.in. Rahim Blak, ekstrawertyczny przedsiębiorca, właściciel dużej agencji social media; Jakub Cyran, wykładowca marketingu internetowego na Politechnice Białostockiej, współautor książki „Biblia Biznesu 2”; Łukasz Głombicki, szef komunikacji w LifeTube największej sieci partnerskiej YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej, były wydawca strony głównej Gazeta.pl; Paweł Stano, prezes LifeTube; Edward Mężyk, ekspert w szeroko rozumianej dziedzinie Big Data; Paweł Sala, ekspert ds. e-mail marketingu, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Freshmail, popularnego narzędzia do e-mail marketingu; Bartosz Piński, ekspert digital marketingu; oraz Grzegorz Borowik, który opowie o projekcie Golem i tworzeniu globalnego superkomputera.
 
Specjaliści i youtuberzy na jednej scenie
 
Po raz pierwszy na konferencji pojawi się Michał Brański, który w 1999 roku współtworzył porta go2.pl (o2.pl), obecnie zarządzający Wirtualna Polska Holding S.S., oraz Marek Zmysłowski, ekspert e-commerce i manager, założyciel spółki budującej oprogramowanie dla branży hotelarskiej i współtwórca największego w Afryce systemu do rezerwacji on-line.
 
Na scenie w Kielnarowej zaprezentują się najpopularniejsi polscy youtuberzy i influencerzy – Na InternetBetę przyjeżdżają idole nastolatków, którzy oprócz prezentacji na konferencji, będą jeszcze tworzyć nowe materiały. Są to osoby, które posiadają miliony subskrybentów – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca konferencji.

Będą to m.in. AdBuster, Ajgor Ignacy, Piotr Latała – „Ziemniak”, Marco Kubiś, tworzący logi z elementami komedii grozy, Tivolt – streamer i vloger.
 
InternetBeta to także wydarzenie muzyczne. Występują tu ciekawi twórcy (w tamtym roku m.in. Boovska, Steve Nash i Gooral), którzy prezentują oryginalne treści muzyczne. Tym razem będzie to duet Na Pełnej – gwiazdy YouTube’a, którzy tworzą przeróbki znanych hitów w atrakcyjnej dla młodych ludzi formie.
 
Fin-tech i tematy ważne społecznie
 
Na konferencji będą obecne zagadnienia z zakresu fin-tech, czyli połączenia finansów i technologii, oraz tematy ważne społecznie. InternetBeta wchodzi w sztuczną inteligencję. – Jedna z prezentacji będą prowadzona z udziałem robota, który będzie także witał gości. Sam jestem ciekaw, co z tego wyniknie – przyznaje Mateusz Tułecki.
 
Oprócz tego odbędzie się turniej w piłkę nożną, gdzie boiskiem będzie specjalnie przygotowany kontener; Startup Sito – mini konkurs dla najciekawszych projektów związanych z internetem i nowymi technologiami, którzy chcą się zaprezentować w czasie konferencji. Organizatorzy zadbali też o specjalną przestrzeń dla uczestników, którzy będą mieli np. stanowiska, żeby prowadzić wideokonferencje ze swoimi współpracownikami nie wyjeżdżając z Kielnarowej.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy