Reklama

Biznes

Dlaczego oglądamy filmiki w sieci?

Materiał partnera
Dodano: 28.02.2018
37843_med
Share
Udostępnij
Oglądanie filmików w sieci stało się popularne już dawno temu, głównie za sprawą serwisu Youtube, który początkowo służył przede wszystkim do oglądania teledysków. Szybko jednak zaczęły pojawić się zupełnie nowe treści. Od zabawnych historyjek, po treści popularnonaukowe. Powstał nawet nowy zawód – Youtuber. Okazało się, że internauci chętnie uczą się z takich filmów nowych rzeczy i wprost przepadają za podglądaniem życia innych osób. Co to ma wspólnego z filmami promocyjnymi? Wszystko sprowadza się do video. Jest to mniej angażująca forma niż czytanie artykułów, zaliczana najczęściej do rozrywki. Takie treści przyswajamy szybko i co najważniejsze, nie męczy nas to. Filmy są więc atrakcyjne dla odbiorców, a przy tym mogą edukować, informować i bawić.

Zwiększ grupę odbiorców

W przeciwieństwie do niektórych treści czy oferty, film promocyjny może zostać umieszczony w wielu miejscach, a nie tylko na własnej witrynie. Dzięki temu mamy szansę dotrzeć do dużego grona odbiorców w bardzo krótkim czasie. Film może pojawić się w mediach społecznościowych (Facebook), na Youtubie, Vimeo i nie tylko. Wystarczy, że znajdzie się pod nim ciekawy opis, który zachęci do odtworzen.

Przekaż informację w krótkim czasie

Żyjemy w czasach, gdzie wszystko dzieje się szybko. Nie mamy na nic czasu, a większość z nas preferuje tzw. guilty pleasure. Właśnie dlatego forma, jaką jest video wydaje się być najbardziej praktyczna. Z tego też względu filmy promocyjne powinny być możliwe jak najkrótsze i jednocześnie zawierać dużo informacji. Najczęściej trwają one od 2 do maksymalnie 4 minut. Zbyt długi film może zniechęcać odbiorcę, który po prostu wyłączy go w połowie, a przecież nie o to nam chodzi. Wystarczy spojrzeć na filmy promocyjne realizowane przez www.aplanmedia.pl , które doskonale wpasowują się w oczekiwania internautów.

Odrobina statystyki

Wszelkie dane także potwierdzają, ze filmy zatrzymują uwagę użytkowników. Mają bowiem o wiele wyższy współczynnik klikalności w Google niż inne rodzaje zawartości. Co ciekawe, video jest w stanie utrzymać skupienie internauty na ok. 7 minut. Oznacza to więc, że o 7 minut dłużej potencjalny klient będzie obcował z logiem Twojej firmy, w dobie internetu to bardzo dużo.

Wzbudź zaufanie u odbiorców

Inwestując w film reklamowy dajemy do zrozumienia swoim klientom, że poważnie traktujemy naszą działalność i nadążamy za wszelkimi trendami marketingowymi. Pokazujemy także, że zależy nam na dobrym wizerunku. W ten sposób wzbudzamy zaufanie u odbiorców, co jest przecież bardzo ważne.

Film reklamowy to bardzo dobra inwestycja. Jak pokazują statystyki działa o wiele lepiej niż inne formy reklamy. Może więc już czas rozważyć nakręcenie takiego spotu? Takie zadanie warto zlecić jednak specjalistom. 
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy