Reklama

Dom

Klasyka i elegancja nowych farb gotowych

materiał promocyjny
Dodano: 12.03.2013
No image
Share
Udostępnij
Wysoka jakość i piękna gama kolorystyczna. Takie właśnie są farby gotowe firmy GREINPLAST, które właśnie wchodzą na rynek pod nazwą „Klasycznie i elegancko”. Choć oferta farb wewnętrznych tej marki od dawna wyróżnia się bardzo bogatą paletą kolorystyczną, to firma wprowadza właśnie do sprzedaży zupełnie nową kolekcję wyrobów gotowych.

Dotychczas GREINPLAST oferował szeroki wachlarz farb wewnętrznych z mieszalnika, barwionych w dużej gamie kolorystycznej na podstawie wzornika NCS. Jednak od pewnego czasu ze strony dystrybutorów zaczęły pojawiać się sygnały, że potrzebują farby w gotowych kolorach. Prace nad projektem firma rozpoczęła w ubiegłym roku, korzystano z pomocy eksperta, który stworzył specjalną kolekcję kolorów. To gama 40 kolorów w gotowych opakowaniach, konfekcjonowanych w pojemnościach 2,5 i 5 litrów, oferowanych przez dystrybutorów firmy GREINPLAST. Serię nazwano „Klasycznie i elegancko”, a nazwy poszczególnych farb nawiązują do tego stylu i nie są przypadkowe. Każda jest uwarunkowana historycznie i ściśle współgra z daną barwą.
 
Jakość to podstawa
 
Klienci są przyzwyczajeni do wysokiej klasy produktów z logo GREINPLAST. Najnowsze farby są zrobione w bardzo wysokiej klasie, biorąc pod uwagę odporność na szorowanie oraz wydajność – 1 litrem można pomalować aż 14 m kw gładkiej powierzchni.  Nowe farby, jak i wszystkie przez nas produkowane, są odporne na szorowanie i niezwykle wydajne, więc nie idziemy na kompromis, nie produkujemy tańszych rozwiązań. Cena również będzie bardzo konkurencyjna. Opakowanie 2,5-litrowe u naszych dystrybutorów będzie dostępne w cenie 59,80 zł brutto, natomiast 5-litrowe 109,80 zł brutto – mówi Paweł Mucha, koordynator ds. sprzedaży farb w Greinplast Sp. z o.o.
 
Wysoka jakość i atrakcyjna cena to główne atuty tych produktów, dlatego też firma nie obawia się konkurencji w postaci takich serii jak: „Kolory świata” firmy Dulux, „Śnieżki Satynowej” czy „Czterech pór roku” Nobilesu i zapowiada, że będzie walczyć o swoją część rynku. Do tej pory firma nie miała farb gotowych z uwagi na fakt, iż posiada bardzo dużą bazę mieszalników. Obecnie w terenie jest ich ok. 150 i produkty są tam mieszane na poczekaniu. Natomiast farby, które teraz wprowadzane są na rynek to praktyczniejsza forma dla tych, którzy wolą gotową paletę barw, a dla dystrybutorów to dodatkowa i znacznie wygodniejsza forma sprzedaży. 
 
Niezwykle istotną kwestią jest uniwersalność farb gotowych marki GREINPLAST. Nadają się one na wszystkie standardowe podłoża: kartonowo-gipsowe, szpachlowane, cementowo-wapienne czy też takie, na których wcześniej już została nałożona inna farba. Nie ma tu żadnych ograniczeń. – Po wszelkie szczegółowe informacje odsyłam do naszych doradców lub do naszych kart technicznych, w których opisaliśmy bardzo szczegółowo, jak należy przygotowywać każde podłoże i jak stosować dany  produkt. To naprawdę pomocne – doradza Paweł Mucha.

Produkt kompletny
 
Jednak dla kupujących ważne są nie tylko parametry farby, ale też wszystko, co wiąże się z wyborem danego produktu. Dlatego też GREINPLAST przygotował dla swoich klientów doskonałą ofertę. Wszystko, co związane z nowymi farbami zostało tak skomponowane, by sprostać ich oczekiwaniom. – Inne jest chociażby opakowanie, które dopasowaliśmy do potrzeb rynku. Wszystkie nasze farby z mieszalnika, które najczęściej są kupowane przez profesjonalistów, są sprzedawane w wiaderkach owalnych, ponieważ mieści się tam kratka i wałek, i można nimi malować bezpośrednio z wiaderka. Natomiast klienci indywidualni bardzo zwracają uwagę na efekt wizualny opakowania, a okrągłe puszki prezentują się bardzo ładnie, dlatego też farby z nowej serii są w okrągłych pojemnikach. Staraliśmy się również, by etykieta współgrała z nazwą palety barw. Farby u naszych dystrybutorów będą eksponowane na specjalnych regałach. Przygotowaliśmy także 32-stronicowy katalog, w którym wszystkie kolory prezentowane są we wnętrzach, do tego są propozycje kompozycji kolorystycznych. W ten sposób chcemy pokazać różne połączenia kolorów, zarówno te klasyczne, harmonijne, jak i zaskakujące, kontrastowe, których być może nigdy nie zestawilibyśmy, a w rzeczywistości wyglądają doskonale – wyjaśnia Paweł Mucha.
 
Do zestawu wprowadzono również specjalny, większy niż tradycyjnie, wzornik w formacie A5 i w nim również umieszczono specjalne zestawienia kolorów. Dodatkowo przygotowano specjalne szpatułki do mieszania naszych farb. Jest to więc pełny zestaw. A dzięki dopracowanej palecie klient nie jest zalany masą kolorów, lecz wyselekcjonowanymi barwami, najczęściej wybieranymi, i do tego otrzymuje propozycję ciekawych połączeń kolorystycznych. 
 

Więcej informacji na stronie www.greinplast.pl oraz w CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA pod bezpłatnym numerem telefonu 800 415 999 /godziny pracy infolinii w dni powszednie od 7:00 do 15:00.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy