Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Mercedes-Benz przenosi wrażenia z samochodowej rozrywki na nowy poziom dzięki ZYNC

A A A
Materiał Partnera

Dodano: 04-07-2022

Mercedes-Benz przenosi wrażenia z samochodowej rozrywki na nowy poziom dzięki ZYNC
Do końca roku obie firmy zamierzają zapewnić pierwszym klientom dostęp do zoptymalizowanej cyfrowej rozrywki w samochodzie.

Mercedes-Benz Group AG rozpoczyna współpracę z ZYNC. W modelach spod znaku gwiazdy ta kalifornijska firma technologiczna po raz pierwszy na świecie wprowadzi swoją samochodową platformę cyfrowej rozrywki premium. Pozwoli ona na agregowanie szerokiej gamy cyfrowych treści – własnych i zewnętrznych – w ramach jednej, gotowej platformy. ZYNC zapewni platformę, a także interfejs pomiędzy partnerami treści oraz istniejącym, kompatybilnym sprzętem Mercedes-Benz. Celem partnerstwa obu firm jest zaoferowanie klientom intuicyjnego dostępu do cyfrowej rozrywki, dopasowanego do unikalnego środowiska wewnątrz samochodów Mercedes-Benz, przy jednoczesnej maksymalizacji korzyści, jakie zapewniają rozwiązania UI/UX producenta luksusowych aut ze Stuttgartu – takie jak MBUX Hyperscreen. Dzięki ZYNC użytkownicy Mercedesów będą mogli uzyskać dostęp do szerokiej gamy renomowanych globalnych i lokalnych usług strumieniowego przesyłania treści innych firm. Pierwsze zastosowanie ZYNC zaplanowano na koniec tego roku – w EQS-ie i Klasie S w Europie. W 2023 r. platforma zostanie wprowadzona w kolejnych modelach i na następnych rynkach.
Reklama

Niezależnie od tego, czy mowa o wiadomościach, sporcie, programach rozrywkowych czy filmach – jeśli chodzi o przesyłanie strumieniowe, użytkownicy przez większość czasu odbierają ulubione treści głównie za pośrednictwem urządzenia mobilnego lub telewizora. Środowisko wewnątrz samochodów Mercedes-Benz stwarza jednak specyficzne warunki pozwalające na zapewnienie wciągających, kinowych wrażeń przy odbieraniu audiowizualnych treści – wrażeń, które daleko wykraczają poza zwykłe odtwarzanie. Spektrum tych warunków sięga od rozmiaru, formatu i położenia ekranów przez indywidualne rozmieszczenie głośników aż po sposób nawigowania oraz rodzaj treści. 

Platforma ZYNC w całości koncentruje się na warunkach panujących we wnętrzu samochodu i harmonijnie integruje się z wyposażeniem Mercedes-Benz oraz obecnymi i przyszłymi systemami operacyjnymi producenta, dostarczając treści w sposób, który maksymalizuje wrażenia audiowizualne, zaangażowanie i łatwość użytkowania.

Za pośrednictwem zunifikowanego interfejsu użytkownika ZYNC oferuje strumieniowe przesyłanie wideo, treści na żądanie, interaktywne doświadczenia, lokalne programy (np. sport, wiadomości), gry i wiele więcej. Do wyboru jest tu ponad 30 usług przesyłania strumieniowego od wysokiej klasy partnerów: globalnych, regionalnych i lokalnych, a bezprzewodowa integracja dodatkowych partnerów i kanałów odbywa się na bieżąco. 

Większość z tych kanałów jest uwzględniona w ofercie i nie wymaga indywidualnej subskrypcji. Warunkiem koniecznym do korzystania z ZYNC jest aktywne konto Mercedes me w połączeniu z pakietem rozrywki MBUX, obecnie bezpłatnym przez rok od dokonania rezerwacji. Następnie można go odpłatnie przedłużyć poprzez portal Mercedes me (oferta może różnić się w zależności od rynku).
Reklama

„Chcemy zaoferować naszym klientom samochodową rozrywkę na wyjątkowym poziomie. Technicznie można to osiągnąć tylko dzięki połączeniu najlepszego sprzętu i najlepszego oprogramowania. Niezależnie od tego, czy chodzi o nasze programy z zakresu komfortu ENERGIZING, o innowacyjny MBUX Hyperscreen czy o Dolby Atmos – Mercedesy nie mają sobie równych i można doświadczać ich wieloma zmysłami. Dostęp do różnorodnych ofert strumieniowego przesyłania wideo za pośrednictwem ZYNC już wkrótce wywinduje naszą holistyczną obietnicę luksusu na jeszcze wyższy poziom. To dodatkowo podkreśla nasze dążenie do bycia liderem w dziedzinie samochodowego oprogramowania” – powiedział Markus Schäfer, członek zarządu Mercedes-Benz Group AG odpowiedzialny za rozwój i zakupy oraz dyrektor ds. technicznych.

„Dzięki naszemu partnerstwu z ZYNC Mercedes-Benz chce uwolnić pełen potencjał samochodowej rozrywki za pomocą wiodącego sprzętu, takiego jak MBUX Hyperscreen – poprzez przekształcenie go w portal, który rozszerza cyfrowe wrażenia MBUX poza sam samochód. Pomijając jeszcze płynniejszy, bardziej bezpośredni i spersonalizowany dostęp do własnych i zewnętrznych treści, na przykład od dostawców ZYNC, wzbogacenie o interaktywne usługi pomoże nam jeszcze bardziej pogłębić dialog z klientami i ich zaangażowanie” – dodał Magnus Östberg, dyrektor Mercedes-Benz Group AG ds. oprogramowania.

Specyficzne rozwiązanie maksymalizuje korzyści płynące z zaawansowanego wyposażenia Mercedes-Benz

Współpraca z ZYNC wykorzystuje i maksymalizuje nieodłączne korzyści, jakie zapewniają zaawansowane systemy multimedialne Mercedes-Benz, takie jak MBUX Hyperscreen, w zakresie interfejsu i doświadczeń użytkownika (UI oraz UX). Agregacja treści oznacza, że zewnętrzni partnerzy jednorazowo integrują się z platformą ZYNC. Wysoce skalowalna, natywna platforma chmurowa jest zoptymalizowana pod kątem niskich czasów opóźnień, które charakteryzują samochodowy sprzęt Mercedes-Benz.
Reklama

W rzeczywistości oznacza to, że klienci będą mogli uzyskać dostęp do stale rosnącej gamy usług w ramach strumieniowej transmisji danych. Interfejsy są tak zoptymalizowane, aby jak najlepiej wykorzystać wizualną jakość i rozdzielczość zapewnianą przez określone systemy informacyjno-rozrywkowe oraz ich wyświetlacze. Zgodnie ze strategią oprogramowania Mercedes-Benz platforma ZYNC oferuje najlepsze w swojej klasie odtwarzanie wideo w samochodzie z uwzględnieniem adaptacyjnych przepływności i minimalnych wymagań w zakresie wbudowanej pamięci podręcznej. Sama platforma jest kompatybilna z wieloma formatami zarządzania prawami cyfrowymi (DRM).

Przyszłość samochodowej rozrywki skupiona na bezpieczeństwie

U podstaw wszystkich rozwiązań Mercedes-Benz w zakresie samochodowej rozrywki i treści wizualnych leży bezpieczeństwo na drodze. Partnerstwo z ZYNC nie jest tu wyjątkiem. Gdy samochód jest w ruchu, usługi transmisji strumieniowej zostają ograniczone, np. do ekranów dla pasażerów lub funkcji audio – zgodnie z lokalnymi przepisami. Jeśli chodzi o przyszłość, Mercedes-Benz jest przygotowany do udostępniania strumieniowej transmisji wideo, kiedy samochód pozostaje w ruchu, wszędzie tam, gdzie istnieje zgoda na warunkowo zautomatyzowaną jazdę na poziomie 3.

Informacje na temat firmy ZYNC

ZYNC to kalifornijska firma z siedzibą w San Francisco oraz biurami w Monachium i Berlinie. W unikalny sposób łączy ona światy motoryzacji, oprogramowania i rozrywki. Jej misją jest przeniesienie samochodowej rozrywki w nowy wymiar – poprzez uwzględnienie danych pojazdu w czasie rzeczywistym. Firma ZYNC powstała w 2019 roku, a obecnie utrzymuje strategiczne partnerstwa z wiodącymi producentami z branży rozrywkowej i motoryzacyjnej. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.ZYNC.com.
Reklama

Po więcej informacji zapraszamy do Autoryzowanego Salonu Mercedes-Benz Danuta i Ryszard Czach znajdującego się w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 32. Tel. +48 17 860 12 20 oraz do odwiedzenia naszego Salonu Online 

Foto: Mercedes Benz Polska
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.