Reklama

Trwałe i skuteczne zabezpieczenie lakieru

A A A
Artykuł promocyjny

Dodano: 04-11-2016

Trwałe i skuteczne zabezpieczenie lakieru

Na polskich drogach coraz częściej widujemy samochody, które mimo „dojrzałego wieku” wyglądają jakby dopiero wyjechały z fabryki. Patrzymy wówczas zazdrośnie na swoje auto i zastanawiamy się, jak oni to robią. Coraz liczniejsza grupa osób inwestując w zakup samochodu pieniądze – często ogromne – oczekuje, iż będzie on przedmiotem westchnień i uznania innych. Brudne, porysowane czy z wyblakłym lakierem auto na pewno mniej będzie się podobać. Także po kilku latach, gdy pomyślimy o jego odsprzedaży, lakier będzie stanowić pierwszy etap oceny samochodu przez kupującego i wpływać istotnie na jego cenę. Czy warto zatem wydawać pieniądze na zabezpieczenie lakieru oraz czy są sprawdzone produkty i firmy gwarantujące odpowiednio wysoką jakość oferty, zapytaliśmy specjalistów z firmy DetailKing z Rzeszowa.

AMS: Kupuję nowe auto i znajomi pytają mnie, czy zabezpieczam lakier ceramiczną bądź kwarcową powłoką ochronną? Co to jest? Czy jest to potrzebne? A może to tylko taka moda?

Detailking: Są to produkty oparte na SiO2, czyli dwutlenku krzemu, które po aplikacji łączą się z cząsteczkami lakieru, tworząc bardzo odporną i trwałą powłokę na jego powierzchni. Jest to dodatkowa warstwa na tyle gruba (do kilku „mikronów”), że jesteśmy w stanie ją zmierzyć. Zapotrzebowanie na tego typu produkty/usługi bierze się z kilku powodów. Pierwszym z nich jest większa świadomość dbania o własny samochód, czystość oraz nienaganną prezencję. Auto w jakiś sposób wyraża naszą osobowość i może być naszą wizytówką, za którą wszyscy się oglądają. Kolejnym aspektem jest ekologia. Odkąd do obiegu zostały wprowadzone lakiery ekologiczne, które są bardzo podatne na chemię, organiczne zanieczyszczenia, tj. ptasie odchody, soki z drzew, promieniowanie UV, pojawiła się potrzeba wprowadzenia rozwiązania, które wzmocni lakier naszego samochodu na długo.

A co z tradycyjnymi woskami?

Woski, zarówno te naturalne, syntetyczne czy hybrydowe, jak najbardziej chronią lakier choć na pewno znacznie słabiej od twardych i grubych powłok ochronnych. Trzeba się tutaj liczyć z tym, że takie auto należy średnio co 3 miesiące woskować, bo tyle trzyma się dobrej jakości wosk. Poza tym warstwa wosku zmywa się z każdym kolejnym myciem samochodu w przeciwieństwie do powłok ochronnych. Nie każdy więc może sobie na to pozwolić patrząc przez pryzmat czasu i pieniędzy.

Jak wygląda sytuacja z powłokami, jeżeli chodzi o ich trwałość?

Tutaj rozbieżność jest duża, bo od 12 miesięcy, do najmocniejszych gwarantujących nawet 5 lat. Wszystko zależy od producenta i rodzaju.

Co daje nam taka powłoka?

Reklama

Przede wszystkim odporność na negatywne czynniki zewnętrzne. Lakier po nałożeniu takiej powłoki jest wysoce hydrofobowy oraz powoduje, że o wiele łatwiej zadbać o czystość auta. Oprócz tego zabezpieczona powierzchnia ma maksymalny połysk i gładkość. Dodatkowo zwiększa też odporność na mikrozarysowania.

W takim razie dlaczego w fabrykach nie nakładają takich powłok od razu na nowe auta?

Niech pan wyobrazi sobie wielką fabrykę, w której jest jedna linia montażowa, z której średnio co 60-80 sekund zjeżdża z taśmy samochód, np. w fabryce Toyoty, model Auris co 66 sekund, a Avensis co 75 sekund. Dziennie fabrykę opuszcza około 800 aut. Proces nałożenia powłoki z odpowiednim przygotowaniem trwa od dwóch do czterech dni. Upraszczając, jest to zwyczajnie bardzo nieopłacalne dla koncernów motoryzacyjnych. Dlatego osobom pragnącym długi czas cieszyć się z pięknego lakieru swojego samochodu z pomocą przychodzą studia autodetalingu, takie jak nasze.

Kiedy najlepiej położyć taką powłokę na samochód?

Im szybciej położymy powłokę, tym nasz lakier mniej ucierpi, bez względu na porę roku. Każdy okres jest specyficzny. W lecie borykamy się z silnym promieniowaniem UV, ptasimi odchodami, mocną chemią na myjniach bezdotykowych, dodatkowo są wysokie temperatury. Jesienią – deszcze. Zima to m.in. sól drogowa, śnieg, a na wiosnę wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia np. soki z drzew. Jeżeli zależy nam na ochronie lakieru na lata, każda pora jest dobra.

Czy taką powłokę można nałożyć na kilkuletnie auto?

Oczywiście, należy tylko dobrze przygotować podłoże. Mam tu na myśli korektę lakieru. Przeważnie dla aut kilkuletnich wymagana jest pełna korekta, która przywraca salonowy blask. Efekt widać na dołączonym zdjęciu.

Czym kierować się w wyborze firmy, która położy mi taką powłokę? Dlaczego miałbym wybrać wasze studio?

Najlepiej wybrać studio certyfikowane, które trzyma się wysokich standardów oraz posiada w swojej ofercie najmocniejsze produkty, niedostępne dla firm bez akredytacji danego producenta. Warto też sprawdzić, czy powłoki danej firmy były testowane i czy mają na to jakiś dokument potwierdzający. A dlaczego my? Bo przemawia za nami doświadczenie i jakość. Firma DetailKing na polskim rynku jest od 2008 roku. Stosujemy powłoki, których producentem jest jedna z najlepszych firm na świecie – Gyeon. Przez nich zostaliśmy certyfikowani i posiadamy w swojej ofercie najmocniejsze powłoki, na które udzielana jest pisemna gwarancja. Tylko wybrane firmy mają dostęp do tej technologii. W Rzeszowie jest to DetailKing.

DetailKing

Ul. Podgórska 1, 35-082 Rzeszów

Godziny otwarcia: Pon.-Pt.: 8.00-17.00 | Sobota: 9.00-14.00

Telefon: 693 742 748 | E-mail: kontakt@detailkingrzeszow.pl

www.detailkingrzeszow.pl | FB: Detailking Rzeszów

KOMENTARZE

Dom z bali. Trwały, ciepły i efektowny

Może to być dom bardzo nowoczesny albo zbudowany w stylu wiejskiej chałupy...

Renowacja drewnianej podłogi

Zaletą litych desek, drewnianych paneli czy parkietowej klepki jest możliwość przeprowadzania...

Na czym ustawić basen w ogrodzie i inne "kąpielowe" porady

Zanim sezon letni rozpoczniemy na dobre, warto wcześniej się do niego przygotować. Zwłaszcza, jeśli zaplanowaliśmy, że w tym roku w naszym ogrodzie postawimy basen. Istotne jest...

Czujniki ruchu pokrzyżują plany złodziejowi!

Dobry i zaprzyjaźniony sąsiad lepszy od alarmu, ale warto ułatwić mu obserwację, a złodzieja zniechęcić do działania.Jednym z rozwiązań są czujniki ruchu, które włączają światło, gdy ktoś...

zobacz więcej
Reklama

Alpine A110S

A110S to najnowszy model w gamie lekkich samochodów sportowych. Typowe dla Alpine intensywne wrażenia z jazdy połączone z komfortem...

Uważaj! Piesi na wielopasmowych jezdniach

Do najbardziej niebezpiecznych miejsc dla pieszych należą przejścia...

Renault najlepszą marką flotową w Polsce w kategorii samochody użytkowe

Marka Renault zwyciężyła w największym w Polsce plebiscycie flotowym Fleet Derby 2019. Renault zostało uznane za najlepszą markę flotową w Polsce...

Volkswagen zamierza uruchomić w Europie 36.000 punktów ładowania samochodów elektrycznych

• do 2025 koncern planuje uruchomić w Europie 36.000 punktów ładowania, 11.000 z nich stworzy marka Volkswagen •...

Smartfon jak cegła

Co zrobić, żeby nie nudzić się podczas długiej podróży samochodem? Ten problem dotyczy szczególnie rodziców z małymi dziećmi, które źle znoszą długie godziny spędzone bez ruchu w aucie. Wielu kierowców w takiej sytuacji daje dziecku do zabawy tablet...

Reklama

Pięć gwiazdek EURO NCAP dla nowego CLIO - najwyższy poziom bezpieczeństwa dla wszystkich

Nowe Renault Clio uzyskało niezwykle prestiżową ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP. Bestsellerowy...

Aktorki, fotografka i projektant mody w samochodzie przyszłości

Pojazd-robot Renault EZ-GO przyjechał do Polski po raz pierwszy. Anna Dereszowska, Olga Frycz, Katarzyna Glinka, Lidia Popiel i Mariusz Przybylski mieli wyjątkową okazję...

Pascal Brodnicki w RAJDOWYM CYKLU DACIA DUSTER ELF CUP 2019

Znany mistrz kulinarny, autor programów i książek kulinarnych Pascal Brodnicki dołączył do tegorocznej rywalizacji pucharu Dacia Duster Elf Cup i zasiadł za kierownicą rajdowej...

Porsche Digital uruchamia platformę online do projektowania samochodowych barw

Indywidualny design za naciśnięciem przycisku: Porsche Digital uruchamia internetowy konfigurator o nazwie "Second Skin" (z ang. druga skóra)...

Młodzi kierowcy z najwyższym wskaźnikiem wypadków

Kierujący poniżej 25 r.ż. charakteryzują się najwyższym wskaźnikiem liczby wypadków na 10 tys. populacji. Choć niedawno zmieniły się przepisy związane z prawem jazdy, to wciąż nie zaostrzono...

zobacz więcej

POLECANE

VIP Biznes&Styl Nr 63

VIP Biznes&Styl Nr 63
w numerze m.in.:

Milioner, który dla Puszczy Karpackiej porzucił biznes Tomasz Róg, efekt motyla w Cieszanowie Maria i Marcin Piotrowscy Folkowisko z Goracja Porsche może mieć każdy, ale rzeźbę już nie! Za 2 lata S19 połączy Rzeszów z Lublinem Dzieje firmy kupieckiej I. Schaitter i Spółka Kongres i Targi TSLA EXPO 2019
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Cegielniana 18c/3, 35-310 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.