Materiał Partnera
Dodano: 01-09-2020

Wszystkie te starania nie przeszły bez echa. Firma J.D. Power, badająca rynek aut, opublikowała raport US Tech Experience Index. Powstał na podstawie ankiet zerbanych od ponad 80 000 kierowców w Stanach Zjednoczonych. Oceniali swoje doświadczenia z nowymi technologiami w samochodach. Aby badanie było świeże i miarodajne, pod uwagę brano opinię nabywców aut z bieżącego roku modelowego, czyli 2020.
TO MOŻE CIĘ ZAINTRESOWAĆ
Ranking wygrało Volvo osiągając wynik 617 punktów na 1000 możliwych. Na drugim miejscu znalazła się niemiecka marka premium z wynikiem 583 punkty. Amerykański producent aut elektrycznych nie został zakwalifikowany do badania ze względów formalnych, ale podano także jego wynik – 593 punkty, czyli mniej niż Volvo.
Badanie dostarczyło również innych ciekawych spostrzeżeń. Na przykład wielu właścicieli ciepło wypowiadało się na temat kreatywnego wykorzystania technologii kamer – w tym naszego asystenta parkowania 360 °. Odpowiadało im także sterowanie gestami we wnętrzu, zamiast używania przycisków lub ekranów dotykowych.

Popularne zagadnienia: , koronawirus , COVID-19 , Michał Dworczyk , Szczepienia , koronawirus w Polsce , szczepienia COVID-19 , szczepienia przeciwko Covid-19 , Adam Niedzielski , Ministerstwo Zdrowia , Narodowy Program Szczepień
Popularne zagadnienia: szczepionka na COVID19 , wojska amerykańskie w Afhanistanie , Al-Kaida , Joe Biden , USA , szczepienia w USA , oszustwa finansowe , Biały Dom , Autonomiczna Republika Krymu , Papież Franciszek