Reklama

Trzeci miesiąc wzrostu sprzedaży Volvo Cars

A A A
Materiał Partnera

Dodano: 09-10-2020

Trzeci miesiąc wzrostu sprzedaży Volvo Cars
Volvo Cars konsekwentnie nadrabia straty z początku roku. Wrzesień jest trzecim miesiącem z rzędu, w którym sprzedaż globalna rośnie (+4,8%). W USA i Chinach odnotowano jej dwucyfrowy wzrost. Od początku roku nasza firma sprzedała 451 128 aut (-11,1%). Dobra passa biznesowa trwa.

Rok 2020 to jeden z natrudniejszych okresów dla branży motoryzacyjnej od wielu lat. Miażdżąca większość producentów aut odnotowywała straty sprzedaży w Azji, USA i Europie. Volvo Cars również odczuło skutki pandemii, która uderzyła w wyniki gospodarcze niemal całego świata. Największy spadek sprzedaży nasza marka odnotowała pod koniec maja, który rok to roku wynosił -25%. To jednak przeszłość. Na przestrzeni kilku miesięcy Volvo Cars znacząco poprawiło swój wynik. Oto regiony, które radziły sobie najlepiej.

Chiny na dużym plusie

Wrzesień był trzecim miesiącem z rzędu, w którym sprzedaż globalna wzrosła (+4,8%). W ubiegłym miesiącu wydano 67 636 aut. Najlepsze wyniki odnotował rynek chiński (+15,9%). Tylko we wrześniu z tamtejszych salonów wyjechało 17 292 nowych Volvo. Od początku roku sprzedaż wzrosła już o 3,4%. W Państwie Środka o kryzysie mówi się już w czasie przeszłym.

Optymizm w amerykańskich salonach

Także w amerykańskich salonach Volvo zrobił się tłok. W zeszłym miesiącu nasi dealerzy za oceanem wydali kluczyki od 10 274 aut (+10,2%). Po dziewięciu miesiącach sprzedaż Volvo w USA jest mniejsza już tylko o 4,9% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Europa – brak wzrostów, brak spadków

W Europie jeszcze nie możemy się pochwalić wzrostem sprzedaży, ale spadek sprzedaży we wrześniu wyniósł zaledwie -0,6%. Salony opuściło 30 638 nowych aut.

Bardzo korzystnie dla Volvo Cars układa się miks modelowy aut sprzedawanych na Starym Kontynencie. Prawie jedna czwarta sprzedawanych w tym regionie aut to hybrydy ładowane z gniazdka o niewielkiej emisji CO2. Dzięki temu marka wpisuje się nowe limity gazów cieplarnianych, jakie obowiązują od tego roku wszystkich producentów aut osobowych na terenie UE. Uruchomienie produkcji w pełni elektrycznego XC40 Recharge P8 jeszcze tę sytuację poprawi.

Volvo nad Wisłą

Reklama
Pomimo, że pandemia w Polsce przebiegała jak dotąd dość łagodnie, sprzedaż nowych aut osobowych po dziewięciu miesiącach spadła znacząco, bo o 28,16%. W tym samym okresie, czyli od stycznia do końca września bieżącego roku, sprzedaż Volvo Car Poland była mniejsza zaledwie o 3,88% niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. We wrześniu zarejestrowano w Polsce 948 aut naszej marki (-9,71%). Tym samym Volvo wpisuje się w szerszy trend, w którym marki premium po raz kolejny w tym roku zwiększyły swój udział w całym rynku nowych aut w Polsce.


W tym roku wciąż utrzymuje się trend dominacji rynkowej SUV-ów, do których nasza marka zawsze miała rękę. W tym roku trzy modele: XC60, XC40 i XC90 stanowią około 70% globalnej sprzedaży. Liderem sprzedaży jest model XC60. Od stycznia do końca września wydano 131 091 takich aut. Blisko lidera znalazł się model XC40, który w analogicznym okresie znalazł 121 905 nabywców.

Dane sprzedażowe w podziale na rejony znajdą Państwo w załączonej grafice.
Szerszych informacji na temat oferty VOLVO na Podkarpaciu uzyskać można w Autoryzowanym Salonie i Serwisie VOLVO D&R CZACH Rzeszów / Rudna Mała 610, 36-060 Głogów Małopolski, tel.  17 866-81-60 oraz na stronie www.czach.volvocars-partner.pl

KOMENTARZE

Nowa odsłona Volvo w Rzeszowie

Salon Volvo w Rudnej Małej k. Rzeszowa pod nowym szyldem D&R Czach działa już od 5 maja...

Volvo S90 i V90 - nowy wzorzec bezpieczeństwa

Marka Volvo liczy niemal 90 lat. Jeszcze nigdy nie przechodziła ona tak dynamicznych i głębokich zmian. Po zaprojektowanym od nowa flagowym SUV-ie XC90, przyszedł czas na dwa kolejne modele. Polsce przypadł...

Premiery w USA: ID. BUZZ CARGO oraz CARGO e-BIKE pokazują jak będą wyglądały przyszłe pojazdy użytkowe

Podczas Auto Show odbywającego się w Los Angeles marka Volkswagen Samochody Użytkowe...

zobacz więcej
Reklama

Drift Show Izdebki już w niedzielę, 13 września

W najbliższą niedzielę, 13 września odbędzie...

Rok sprzedaży Mazdy CX-30 w Polsce

W rok od debiutu w salonach Mazda CX-30 drugim najchętniej wybieranym modelem marki w Polsce.

Start przedsprzedaży BMW iX3 w Polsce

Pierwszy w pełni elektryczny model z popularnej linii BMW X jest już dostępny w sprzedaży w Polsce. Pierwsze zamówione egzemplarze BMW iX3 trafią do kierowców z początkiem 2021 r. Kupujący mogą bezpłatnie wybrać optymalne...

Volvo Cars zmienia model biznesowy integrując kanał sprzedaży online i offline

Volvo Cars zmienia i usprawniania tradycyjny model zakupu, leasingowania, wynajmowania i serwisowania aut. Firma chce, by do 2025 roku połowa...

Reklama

Rusza produkcja w pełni elektrycznego Volvo XC40 Recharge

W belgijskiej fabryce Volvo Cars ruszyła produkcja w pełni elektrycznego Volvo XC40 Recharge. To pierwszy z kilku modeli elektrycznych, jakie Volvo pokaże światu w najbliższych latach...

Elektryczna Mazda MX-30 już w salonach sprzedaży z Ekodopłatą dla każdego klienta

Od poniedziałku 21 września w salonach Mazdy w Polsce dostępny jest pierwszy elektryczny model marki – MX-30. Wprowadzeniu samochodu...

Polskie stacje serwisowe Mazdy z innowacyjną usługą SkyVIDEO

Stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce sukcesywnie wdrażają innowacyjną usługę serwisową SkyVIDEO. To platforma, która pozwala na zdalny kontakt z Klientem podczas obsługi...

W pełni elektryczny Mercedes-Benz EQC 400.

Nowy EQC to w pełni elektryczny model oferujący dużą ilość miejsca i komfort podróży - jednak podczas przyspieszania, staje się już samochodem sportowym. Zaraz po naciśnięciu pedału przyspieszenia mamy...

Przestronna, bezpieczna i elegancka. 20 lat ŠKODY FABIA COMBI

ŠKODA FABIA COMBI już od dwudziestu lat odpowiada na potrzeby kierowców. Najnowsza generacja modelu zapewnia im pojemną przestrzeń, nowoczesne rozwiązania z zakresu systemów...

zobacz więcej

POLECANE

RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.