Profesjonaliści cenią dobre samochody - wybierają auta dostawcze ze znaczkiem Renault na masce
Janusz Pawlak
Dodano: 19-10-2016
O pozycji światowych koncernów samochodowych na liście największych i najprężniejszych producentów wszystkiego co jeździ po naszych drogach, nie decydują tylko wytwarzane przez nie auta osobowe. Bardzo mocnym atutem w ich ręku są auta dostawcze. Auta bez których żadna firma nie potrafi się obejść.
Koncern Renault niemal od zawsze obecny był w tym segmencie rynku z przebogatą, ciągle wzbogacaną, ofertą. Dzisiaj Francuzi mogą odnotować, iż jego wozy dostawcze są najchętniej kupowane w Europie. Czołowe miejsce przypada im też na rynkach innych kontynentów.
- Klienci mają naprawdę ogromne możliwości wyboru w oferowanych przez nas autach dostawczych – mówi Maciej Kociuba, specjalista do spraw sprzedaży w firmie Auto Spektrum z Rzeszowa (dealer Renault). – Poczynając od gamy Kangoo: trzy rodzaje długości, oszczędne i wydajne silniki, przez gamę Trafic: najdłuższa na rynku długość przestrzeni ładunkowej, a na gamie bardzo dobrze już znanego w Polsce Mastera kończąc: cztery długości, trzy wysokości, furgon, furgon brygadowy, podwozie z kabiną, podwozie z podwójną kabiną, platforma z kabiną, wywrotka, kontener, autobus, do tego mocne i sprawdzone silniki. W Masterze jest to najczęściej silnik o jednej pojemności 2,3 l, z różnymi modyfikacjami i rozmaitymi rozwiązaniami technicznymi takimi jak np. Twin Turbo. Jednostka napędowa Energy dCi 145KM i Energy dCi 170KM charakteryzują się spalaniem wynoszącym 6, 9 l/100 km, w wersji nadwozia furgon L2H2.
Kierowcy korzystający z Mastera chwalą sobie warunki pracy i odpoczynku w kabinie. Jest ona tak zaprojektowana, iż może pełnić funkcję mobilnego biura. Wyposażona jest także w niezliczoną ilość podręcznych schowków, ułatwiających kierowcy codzienne funkcjonowanie.
Sprawdzeni wykonawcy, gwarantujący odpowiednią jakość
Bardzo mocną stroną oferty aut dostawczych Renault jest możliwość wyposażenia ich w rozmaitą zabudowę specjalistyczną, dedykowaną konkretnym potrzebom transportowym.
- Jako dealer Renault, wykonanie zabudowy zlecamy tylko i wyłącznie firmom, które są autoryzowanymi partnerami Renault. To gwarantuje zachowanie odpowiedniego poziomu wykonawstwa i jakości – mówi Maciej Kociuba. – Wśród firm, które mają autoryzację koncernu, możemy dopiero wybierać wykonawców zabudów. Wiedząc dodatkowo, że poszczególne specjalizują się w określonym typie wykonawstwa, np. w przygotowywaniu izoterm, w adaptacjach do przewozu osób, kontenerów. Firm posiadających autoryzację Renault w zakresie wykonywania specjalistycznych zabudów mamy w Polsce ok. 30. Niektóre z nich, takie jak np. Igloocar z Dębicy, Partner ze Śląska czy Plandex z Wielkopolski to wykonawcy zabudów znani na polskim rynku od wielu. Nie ma natomiast możliwości, aby zabudowę zlecić przypadkowemu przedsiębiorstwu.
Z tego co się orientuję, bardzo wielu naszych klientów, przygotowanymi przez nas samochodami ze specjalistycznymi zabudowami, świadczy np. usługi w niemieckich firmach. A tam wiadomo jakie są wymagania.
Potrzeby klienta najważniejsze
- Każdą ofertę przygotowujemy pod konkretne zapotrzebowanie klienta. W zależności od prowadzonej przez niego działalności – mówi Maciej Kociuba, specjalista do spraw sprzedaży do firm w Auto Spektrum w Rzeszowie. – Dla przykładu, jeśli odwiedzi nas biznesmen zajmujący się transportem kwiatów, zaproponujemy mu izotermę. Izotermę zaproponujemy też klientowi dla handlowca przewożącego pieczywo. Będą to jednak różniące się od siebie zabudowy. Specyfika obydwu wspomnianych działalności wymaga wykonania odmiennych zabudów. Musimy najpierw zdiagnozować potrzeby i zaproponować klientowi konkretne rozwiązania. Czasem nasi klienci, najczęściej ci zaczynający działalność gospodarczą, nie zdają sobie sprawy lub nie potrafią wyartykułować, jaki pojazd będzie najlepszy dla prowadzonego biznesu. Bo może się okazać, iż potrzebują auta z rozsuwanym dachem, firankami po dwóch stronach czy regulowaną wysokością.
Wśród zamówień na nietypowe zabudowy, które zlecaliśmy ostatnio były np. te przeznaczone do przewozu kwiatów. Wymagają one zainstalowania urządzeń zapewniających dodatkowe chłodzenie w lecie i dogrzewanie w zimie. Podobne, wysokie wymagania stawiane są zabudowom do przewozu leków, w które muszą mieć zapewnioną nawet stałą rejestrację parametrów temperatury.
Co to jest Renault PRO+
Z myślą o obsłudze klientów zainteresowanych zakupami aut dostawczych Renault stworzył Renault PRO+, markę ekspertów przeznaczoną do obsługi wszystkich użytkowników samochodów dostawczych. Renault PRO+ chce proponować pomysłowe innowacje, być źródłem intuicyjnych doświadczeń i oferować klientom rozwiązania skrojone indywidualnie na miarę potrzeb.
Karawanę samochodów dostawczych Renault do zadań specjalnych dla branży budowlanej, spożywczej, przewozowej i wielu innych będzie można zobaczyć i przetestować podczas jazd próbnych już wkrótce w salonach firmy Auto Spektrum Zodiac. W dniach od 31 października do 9 listopada w salonie w Rzeszowie przy ul. Armii Krajowej 82, zaś w dniach od 10 do 18 listopada w salonie w Ładnej 82b koło Tarnowa. Szczegóły na www.autospektrum.pl
KOMENTARZE
Sprawdzone auta używane czy to możliwe?
Zazwyczaj opowieść brzmi tak: Volkswagena kupiłem w Niemczech. Idealny...
Odwiedzasz nasz serwis - unikasz kłopotów
- Samochody ze znaczkiem Dacia na masce przed laty były synonimem...
Jakie wnętrza aut lubią Polacy ? Są bardzo praktyczni
Badanie opinii społecznej nt. wnętrz...
Renault ma najlepsze salony w Polsce !
Renault znalazło się na pierwszym miejscu w 14. Wielkim Teście Salonów przeprowadzonym przez tygodnik "Auto Świat". Do grona firm uznanych za czołowe należy także Dacia.
Trafic SpaceClass: nowy mobilny salon Renault
Renault wyrusza na podbój nowego segmentu, na rynku przewozu osób z ofertą luksusowej wersji Trafic SpaceClass. SpaceClass umożliwia przewóz do dziewięciu osób. To odpowiedź Grupy na potrzeby klientów prywatnych...
Fotoradary na trzech skrzyżowaniach w Rzeszowie
Główny Inspektorat Transportu Drogowego zapowiedział...
Zima w Rzeszowie. Wysypano już ponad 100 ton soli na drogi
Piękna zima, ale za oknem. Na drogach...
Volvo Selekt po raz - 10 000!
W miniony weekend w jednym z salonów Volvo w Polsce przekazano kluczyki do 10 000. auta używanego...
Wyprzedaż rocznika procentuje! Skorzystaj z najlepszej oferty wyprzedażowej na rynku i zapłać nawet 38 proc. mniej
Szukasz nowego samochodu dostępnego od ręki i w dobrej cenie? Skorzystaj...
Nowa kampania Volvo Car Poland. XC60 za 850 zł netto miesięcznie
Firma Volvo Car Poland uruchomiła ofertę specjalną obejmującą Volvo XC60 B4 w wersji Momentum za 850 zł netto miesięcznie. Umowa zawierana jest na dwa lata i zakłada...
Zespół badania wypadków Volvo Cars obchodzi półwiecze istnienia. A ich niesamowite tunele - dwudziestolecie
Volvo już w latach pięćdziesiątych miało swój dział zajmujący się bezpieczeństwem...
Walizka Car - przenośna mobilność osobista z skrętem
Mazda trafiła na pierwsze strony gazet we wczesnych latach 90-tych, przedstawiając "samochód-walizkę": spojrzenie wstecz na prawdziwie niekonwencjonalne dzieło.
Nissan ponownie numerem 1 na rynku samochodów elektrycznych w Polsce
Nissan zakończył 2020 rok jako marka numer jeden w Polsce na rynku pojazdów elektrycznych. W raportowanym okresie sprzedaż bezemisyjnych modeli Nissana wzrosła...
Volvo Cars podsumowuje sprzedaż w 2020 roku pierwsza połowa roku ciężka, druga - rekordowo dobra
Pandemia koronawirusa skutecznie uniemożliwiła nam pobicie kolejnego rekordu sprzedaży. Mimo spowolnienia...
Nowy Nissan Qashqai - gama zelektryfikowanych jednostek napędowych przenosi najpopularniejszego w Europie crossovera w przyszłość
Nowy Nissan Qashqai będzie dostępny...
Nowa Fala - Renault
Podczas prezentacji strategicznego planu Grupy Renault, "Renaulution", przedstawiciele koncernu przedstawili jego założenia na kolejnych pięć lat i bardziej odległą przyszłość. Przyjmując strategię "Renaulution", marka Renault dopasowuje się do zmian...