Reklama

Tajemnica sukcesu Dacii Duster najchętniej kupowanego SUVa w Europie

A A A

Dodano: 23-12-2016

Tajemnica sukcesu Dacii Duster najchętniej kupowanego SUVa w Europie

Dlaczego Dacia Duster jest sprzedażowym hitem w segmencie aut SUV Crossover zarówno w Polsce, jak i całej Europie? – Bo nie ma drugiego takiego SUVa w równie dobrej cenie – odpowiada Jakub Urbanik, kierownik Salonu Dacii Auto Spektrum w Krasnem k. Rzeszowa. Tutaj również Duster sprzedaje się znakomicie.

Hit ma 1,56 m szerokości (200 z lusterkami bocznymi), 4,31 m długości i 1,62 m wysokości. Sylwetka wygodnego, miejskiego SUVa nie przeszkadza Dacii Duster dobrze sobie radzić podczas jady w trudnym terenie. To zasługa m.in. przedniego i tylnego wzmocnienia podwozia, co przekłada się na łatwość jazdy w trudniejszym terenie. Pod maską ma 114 kM. Silnik 1.6 do setki rozpędza się w 11 sekund.

Po zdobyciu kilka lat temu szczytów rankingów sprzedażowych – Dacia ani myśli ustępować miejsca innym SUVom i stale podgrzewa temperaturę sprzedaży tak lubianego przez klientów modelu. W tym roku zaoferowała Dacię Duster w wersji Open.

– SUV, wyposażony w klimatyzację, radioodtwarzacz z wejściem USB, pilota do sterowania przy kierownicy, Bluetooth, zestaw głośnomówiący, centralny zamek, elektryczne szyby, relingi dachowe i pakiet bezpieczeństwa, można już kupić za 48 tys. zł – opisuje szczegóły tej oferty Jakub Urbanik z salonu Dacii w Krasnem. – Klienci bardzo często dokupują do wersji Open jeszcze alufelgi. Komplet kosztuje jedynie 600 zł. Chętnie dopłacają także 950 zł za kolor - brązowy metalic.

Równie atrakcyjna jest limitowana wersja Blackshadow, bardzo dobrze wyposażona i w bardzo konkurencyjnej cenie. – W kokpicie mamy 7-calowy (18 cm) ekran dotykowy, z nawigacją, bardzo wygodną obsługą, USB, zestawem głośnomówiącym Bluetooth® ze sterowaniem przy kierownicy i czterema głośnikami. Ponadto – klimatyzację manualną, centralny zamek, elektryczne szyby z przodu, elektryczne lusterka – to wszystko jest w standardzie. Do tego dochodzi pakiet stylizacyjny – model Blackshadow ma lakierowany na czarno grill i alufelgi, czarne lusterka, przyciemniane szyby, listwy progowe i relingi w kolorze matowego chromu. Auto wyróżnia się na ulicy. Taki samochód kosztuje 52,6 tys. zł, więc dużo mniej niż wtedy, kiedy dopłacaliśmy za takie dodatkowe wyposażenie w podstawowej wersji Dustera – podkreślają w salonie Auto Spektrum.

Ten „wizytowy strój” kryje w sobie również wysoki komfort i szykowne wykończenie wnętrza: tablicę rozdzielczą z ozdobnymi elementami w błyszczącym czarnym kolorze, specjalnie dobraną tapicerkę i kierownicę pokrytą skórą dla zwiększenia przyjemności prowadzenia samochodu. Dostępne są również podgrzewane fotele. Duster Blackshadow może posiadać też takie elementy wyposażenia, jak regulator-ogranicznik prędkości oraz wspomaganie parkowania tyłem wraz z kamerą cofania.

Nowy wygrywa z używanymi

– Wiele osób szuka używanych SUV-ów, ale doświadczenie pokazuje, że takie auta są w stanie pozostawiającym wiele do życzenia. Chcąc uniknąć kolejnych napraw i remontów, klienci decydują się na zakup nowej Dacii Duster. Jej cena jest zbliżona do cen używanych, 5-letnich SUVów, a stawki za nowe modele innych marek bije na głowę – stwierdza Jakub Urbanik. – Niska cena Dacii Duster nie budzi też podejrzliwości, ponieważ to auto zbudowane na technologii Renault i Nissana, a więc marek również cieszących się zaufaniem. Długa obecność na rynku gwarantuje jednocześnie łatwy serwis i dostęp do części zamiennych w dobrej cenie.

Reklama

Klienci szukają aut tanich, dobrze wykonanych, z łatwym dostępem do części zamiennych po okresie gwarancyjnym. Dacia spełnia te oczekiwania. Samochód nie jest skomplikowany, więc każdy mechanik bez problemu powinien sobie poradzić z serwisem. W komorze silnika jest dużo miejsca i łatwy dostęp do poszczególnych podzespołów. Wymiana żarówki nie należy więc do skomplikowanych przedsięwzięć.

– Nabywcy Dacii Duster chętnie decydują się także na jeden z pakietów serwisowych, który zapewnia bezpłatny serwis w wydłużonym okresie gwarancyjnym – dodaje Jakub Urbanik. – Dajemy klientom możliwość przedłużenia gwarancji oraz przedłużenia gwarancji z serwisem. Chętnie kupują Dacię Duster z 5-letnią gwarancją i limitem do 80 tys. km. Za 1559 zł mamy dwa lata dodatkowej gwarancji, a także coroczne przeglądy oraz wymianę oleju, filtrów i innych zaleconych przez producenta w gwarancji elementów. Zapłacimy tylko za takie materiały wyeksploatowane jak np. tarcze, klocki hamulcowe. To się opłaca. Ofertę przedłużonej gwarancji dostosowujemy do potrzeb klienta i możemy np. zwiększyć limit kilometrów.

Klienci lubią auta, które nie są zbyt kosztowne w użytkowaniu. Dlatego popularną dziś wersję Dustera – Open – chętnie kupują z instalacją LPG, auto kosztuje wtedy 51,5 tys. zł. Z taką instalacją dostępna jest również wersja Laureate za 54,6 tys. zł.

Modne, bo wygodne

– SUV-y są wygodne – uważa Jakub Urbanik. – Zapewniają większy komfort podczas wsiadania i wysiadania, lepsze pole widzenia dla kierowcy. Przestronne wnętrze, obszerny bagażnik sprawiają, że Dacia Duster to modne auto. Ponieważ jest uniwersalna, kupują ją i rodziny, i firmy.

W końcówce roku promocje na auta z rocznika 2016 cieszą się więc ogromną popularnością. Teraz kupując (w kredycie, leasingu, bądź najmie długoterminowym) Dacię wyprodukowaną w 2016 roku, opony zimowe otrzymuje się za symboliczną złotówkę. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów. Pierwsze siedem miesięcy 2016 roku sprzedaży Dacii w Polsce było rekordowe. W tym okresie sprzedaż Dacii wzrosła o ponad 1/3. Ten rok może również okazać się kolejnym rekordowym dla marki w Polsce.

Raport Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wskazuje, że w pierwszych siedmiu miesiącach zarejestrowano 242 tysiące nowych samochodów osobowych, z czego 10,5 tysiąca stanowiły samochody marki Dacia. W rankingach sprzedaży Dacia awansowała z 11. na 8. miejsce. Po pierwszych siedmiu miesiącach Dacia Duster zajmuje pierwsze miejsce w segmencie SUV w rejestracjach na klientów indywidualnych – i jest piątym najchętniej wybieranym modelem przez klientów indywidualnych w Polsce.

Na świecie sprzedano już 4 miliony samochodów marki Dacia, w tym 1 600 000 szt. Logana (dane z lipca 2016 roku). Szacuje się, że do lutego 2017 roku zostanie sprzedanych ponad milion Dusterów (na dziś jest to 900 000 szt.).

Dacia cieszy się coraz większą popularnością, jest sprzedawana w 44 krajach. Jest piątą marką na rynku samochodów osobowych we Francji, a Sandero jest tam najlepiej sprzedającym się modelem. Marka nie przestaje się rozwijać i bije kolejne rekordy w swojej niedługiej historii. Marka Dacia ma swoich wiernych fanów, a użytkownicy spotykają się na corocznych piknikach, które gromadzą ponad 11 tysięcy osób.

O tym, że warto przeznaczyć takie pieniądze na zakup Dacii Duster, można przekonać się osobiście podczas jazdy próbnej, odwiedzając autoryzowany salon DACIA AUTO SPEKTRUM mieszczący się w Krasnem 7a koło Rzeszowa, vis-a-vis Centrum Handlowego AUCHAN. Można też umówić się telefonicznie, dzwoniąc na numer 510-990-754.

KOMENTARZE

Sprawdzone auta używane czy to możliwe?

Zazwyczaj opowieść brzmi tak: Volkswagena kupiłem w Niemczech. Idealny...

Rodzinny piknik w salonie Dacii auta w sam raz dla rodziny

Do wspólnej zabawy podczas Rodzinnego...

Nowy SCENIC: dwudziesty model Renault, który uzyskał 5 gwiazdek w testach Euro NCAP

Nowe Renault SCENIC uzyskało ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa przeprowadzanych przez niezależną instytucję Euro NCAP...

Nowe Renault CLIO - uwodzi bez końca

Renault Polska wprowadza Nowe Renault CLIO do polskich salonów. Wprowadzeniu na rynek polski towarzyszy kampania promocyjna Renault Clio ? Uwodzi bez końca.

zobacz więcej
Reklama

Pięć cech dobrego kierowcy. Sprawdź, czy je posiadasz

Badania przeprowadzone przez psychologów...

Mazda dodaje sterowanie smartfonem do MZD Connect

Mazda oferuje opcjonalną aktualizację sterowania smartfonem...

Renault Trafic dołącza do klubu Kamila Stocha

Renault Polska użyczy dwa samochody Renault TraficPassenger Pack Clim 3,0t z silnikiem Energy 1.6 dCi 145 do dyspozycji klubu sportowego Kamila Stocha Eve-nement Zakopane. Sportowa inicjatywa rozpoczęta cztery...

Wraz z nowym modelem Taycan firma Porsche ostatecznie wkracza w erę elektromobilności

Inwestycje na kwotę 6 mld euro, 1200 nowych miejsc pracy już w chwili uruchomienia produkcji modelu Taycan, ciągły rozwój...

Volkswagen cyfryzuje sprzedaż - nowa era zakupu samochodów już od 2020 roku

Volkswagen rozwija sieć sprzedaży i dopasowuje ją do wizji przyszłości. Marka wraz ze swoimi dealerami zamierza całkowicie zmodyfikować model...

Reklama

Opony zimowe - mega promocja!

Zimą na letnich oponach daleko nie zajedziesz ! W jednym z rzeszowskich serwisów oponiarskich pojawił się zimą kierowca osobówki z Warszawy. Jechał 10 godzin ze stolicy, po zaśnieżonych drogach, bo na szybszą jazdę nie pozwalały mu…...

Nowe Renault Kadjar i elektryczny samochód dostawczy Master Z.E. po raz pierwszy w Polsce

Renault Polska zaprezentuje swoje nowości na dziesiątej odsłonie Ogólnopolskich Targów Motoryzacyjnych i Biznesowych...

Audi, Airbus i Italdesign testują koncepcję latającej taksówki

Podczas odbywającego się w Amsterdamie DroneWeek, Audi, Airbus i Italdesign po raz pierwszy przedstawiają jeżdżący i latający prototyp pojazdu „Pop.UpNext”. Innowacyjna...

Sezon na mgłę - kiedy używać świateł przeciwmgłowych i o czym pamiętać?

Zamglony krajobraz może wyglądać malowniczo, ale ograniczona widoczność znacząco utrudnia bezpieczną jazdę. Jak jeździć w takich warunkach...

Renault oferuje unikatowe, bogato wyposażone samochody klasy wyższej z nowymi, dynamicznymi silnikami

Grupa Renault opracowała w odpowiedzi na oczekiwania klientów unikatową ofertę samochodów...

zobacz więcej

POLECANE

VIP Biznes&Styl Nr. 59

VIP Biznes&Styl Nr. 59
w numerze m.in.:

VIP Biznes&Styl Nr. 59 • Sprężyny gazowe z FA Krosno • Ratowanie cerkwi w Baligrodzie • Lasowiak, co leczy serca i rozwija nowe technologie • Japońskie roboty i ręczna robota w Hucie Szkła w Jaśle • 100 lat niepodległej Polski
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Cegielniana 18c/3, 35-310 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.