Reklama

Tajemnica sukcesu Dacii Duster najchętniej kupowanego SUVa w Europie

A A A

Dodano: 23-12-2016

Tajemnica sukcesu Dacii Duster najchętniej kupowanego SUVa w Europie

Dlaczego Dacia Duster jest sprzedażowym hitem w segmencie aut SUV Crossover zarówno w Polsce, jak i całej Europie? – Bo nie ma drugiego takiego SUVa w równie dobrej cenie – odpowiada Jakub Urbanik, kierownik Salonu Dacii Auto Spektrum w Krasnem k. Rzeszowa. Tutaj również Duster sprzedaje się znakomicie.

Hit ma 1,56 m szerokości (200 z lusterkami bocznymi), 4,31 m długości i 1,62 m wysokości. Sylwetka wygodnego, miejskiego SUVa nie przeszkadza Dacii Duster dobrze sobie radzić podczas jady w trudnym terenie. To zasługa m.in. przedniego i tylnego wzmocnienia podwozia, co przekłada się na łatwość jazdy w trudniejszym terenie. Pod maską ma 114 kM. Silnik 1.6 do setki rozpędza się w 11 sekund.

Po zdobyciu kilka lat temu szczytów rankingów sprzedażowych – Dacia ani myśli ustępować miejsca innym SUVom i stale podgrzewa temperaturę sprzedaży tak lubianego przez klientów modelu. W tym roku zaoferowała Dacię Duster w wersji Open.

– SUV, wyposażony w klimatyzację, radioodtwarzacz z wejściem USB, pilota do sterowania przy kierownicy, Bluetooth, zestaw głośnomówiący, centralny zamek, elektryczne szyby, relingi dachowe i pakiet bezpieczeństwa, można już kupić za 48 tys. zł – opisuje szczegóły tej oferty Jakub Urbanik z salonu Dacii w Krasnem. – Klienci bardzo często dokupują do wersji Open jeszcze alufelgi. Komplet kosztuje jedynie 600 zł. Chętnie dopłacają także 950 zł za kolor - brązowy metalic.

Równie atrakcyjna jest limitowana wersja Blackshadow, bardzo dobrze wyposażona i w bardzo konkurencyjnej cenie. – W kokpicie mamy 7-calowy (18 cm) ekran dotykowy, z nawigacją, bardzo wygodną obsługą, USB, zestawem głośnomówiącym Bluetooth® ze sterowaniem przy kierownicy i czterema głośnikami. Ponadto – klimatyzację manualną, centralny zamek, elektryczne szyby z przodu, elektryczne lusterka – to wszystko jest w standardzie. Do tego dochodzi pakiet stylizacyjny – model Blackshadow ma lakierowany na czarno grill i alufelgi, czarne lusterka, przyciemniane szyby, listwy progowe i relingi w kolorze matowego chromu. Auto wyróżnia się na ulicy. Taki samochód kosztuje 52,6 tys. zł, więc dużo mniej niż wtedy, kiedy dopłacaliśmy za takie dodatkowe wyposażenie w podstawowej wersji Dustera – podkreślają w salonie Auto Spektrum.

Ten „wizytowy strój” kryje w sobie również wysoki komfort i szykowne wykończenie wnętrza: tablicę rozdzielczą z ozdobnymi elementami w błyszczącym czarnym kolorze, specjalnie dobraną tapicerkę i kierownicę pokrytą skórą dla zwiększenia przyjemności prowadzenia samochodu. Dostępne są również podgrzewane fotele. Duster Blackshadow może posiadać też takie elementy wyposażenia, jak regulator-ogranicznik prędkości oraz wspomaganie parkowania tyłem wraz z kamerą cofania.

Nowy wygrywa z używanymi

– Wiele osób szuka używanych SUV-ów, ale doświadczenie pokazuje, że takie auta są w stanie pozostawiającym wiele do życzenia. Chcąc uniknąć kolejnych napraw i remontów, klienci decydują się na zakup nowej Dacii Duster. Jej cena jest zbliżona do cen używanych, 5-letnich SUVów, a stawki za nowe modele innych marek bije na głowę – stwierdza Jakub Urbanik. – Niska cena Dacii Duster nie budzi też podejrzliwości, ponieważ to auto zbudowane na technologii Renault i Nissana, a więc marek również cieszących się zaufaniem. Długa obecność na rynku gwarantuje jednocześnie łatwy serwis i dostęp do części zamiennych w dobrej cenie.

Reklama

Klienci szukają aut tanich, dobrze wykonanych, z łatwym dostępem do części zamiennych po okresie gwarancyjnym. Dacia spełnia te oczekiwania. Samochód nie jest skomplikowany, więc każdy mechanik bez problemu powinien sobie poradzić z serwisem. W komorze silnika jest dużo miejsca i łatwy dostęp do poszczególnych podzespołów. Wymiana żarówki nie należy więc do skomplikowanych przedsięwzięć.

– Nabywcy Dacii Duster chętnie decydują się także na jeden z pakietów serwisowych, który zapewnia bezpłatny serwis w wydłużonym okresie gwarancyjnym – dodaje Jakub Urbanik. – Dajemy klientom możliwość przedłużenia gwarancji oraz przedłużenia gwarancji z serwisem. Chętnie kupują Dacię Duster z 5-letnią gwarancją i limitem do 80 tys. km. Za 1559 zł mamy dwa lata dodatkowej gwarancji, a także coroczne przeglądy oraz wymianę oleju, filtrów i innych zaleconych przez producenta w gwarancji elementów. Zapłacimy tylko za takie materiały wyeksploatowane jak np. tarcze, klocki hamulcowe. To się opłaca. Ofertę przedłużonej gwarancji dostosowujemy do potrzeb klienta i możemy np. zwiększyć limit kilometrów.

Klienci lubią auta, które nie są zbyt kosztowne w użytkowaniu. Dlatego popularną dziś wersję Dustera – Open – chętnie kupują z instalacją LPG, auto kosztuje wtedy 51,5 tys. zł. Z taką instalacją dostępna jest również wersja Laureate za 54,6 tys. zł.

Modne, bo wygodne

– SUV-y są wygodne – uważa Jakub Urbanik. – Zapewniają większy komfort podczas wsiadania i wysiadania, lepsze pole widzenia dla kierowcy. Przestronne wnętrze, obszerny bagażnik sprawiają, że Dacia Duster to modne auto. Ponieważ jest uniwersalna, kupują ją i rodziny, i firmy.

W końcówce roku promocje na auta z rocznika 2016 cieszą się więc ogromną popularnością. Teraz kupując (w kredycie, leasingu, bądź najmie długoterminowym) Dacię wyprodukowaną w 2016 roku, opony zimowe otrzymuje się za symboliczną złotówkę. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów. Pierwsze siedem miesięcy 2016 roku sprzedaży Dacii w Polsce było rekordowe. W tym okresie sprzedaż Dacii wzrosła o ponad 1/3. Ten rok może również okazać się kolejnym rekordowym dla marki w Polsce.

Raport Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wskazuje, że w pierwszych siedmiu miesiącach zarejestrowano 242 tysiące nowych samochodów osobowych, z czego 10,5 tysiąca stanowiły samochody marki Dacia. W rankingach sprzedaży Dacia awansowała z 11. na 8. miejsce. Po pierwszych siedmiu miesiącach Dacia Duster zajmuje pierwsze miejsce w segmencie SUV w rejestracjach na klientów indywidualnych – i jest piątym najchętniej wybieranym modelem przez klientów indywidualnych w Polsce.

Na świecie sprzedano już 4 miliony samochodów marki Dacia, w tym 1 600 000 szt. Logana (dane z lipca 2016 roku). Szacuje się, że do lutego 2017 roku zostanie sprzedanych ponad milion Dusterów (na dziś jest to 900 000 szt.).

Dacia cieszy się coraz większą popularnością, jest sprzedawana w 44 krajach. Jest piątą marką na rynku samochodów osobowych we Francji, a Sandero jest tam najlepiej sprzedającym się modelem. Marka nie przestaje się rozwijać i bije kolejne rekordy w swojej niedługiej historii. Marka Dacia ma swoich wiernych fanów, a użytkownicy spotykają się na corocznych piknikach, które gromadzą ponad 11 tysięcy osób.

O tym, że warto przeznaczyć takie pieniądze na zakup Dacii Duster, można przekonać się osobiście podczas jazdy próbnej, odwiedzając autoryzowany salon DACIA AUTO SPEKTRUM mieszczący się w Krasnem 7a koło Rzeszowa, vis-a-vis Centrum Handlowego AUCHAN. Można też umówić się telefonicznie, dzwoniąc na numer 510-990-754.

KOMENTARZE

Sprawdzone auta używane czy to możliwe?

Zazwyczaj opowieść brzmi tak: Volkswagena kupiłem w Niemczech. Idealny...

Rodzinny piknik w salonie Dacii auta w sam raz dla rodziny

Do wspólnej zabawy podczas Rodzinnego...

Nowy SCENIC: dwudziesty model Renault, który uzyskał 5 gwiazdek w testach Euro NCAP

Nowe Renault SCENIC uzyskało ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa przeprowadzanych przez niezależną instytucję Euro NCAP...

Nowe Renault CLIO - uwodzi bez końca

Renault Polska wprowadza Nowe Renault CLIO do polskich salonów. Wprowadzeniu na rynek polski towarzyszy kampania promocyjna Renault Clio ? Uwodzi bez końca.

zobacz więcej
Reklama

Światowa premiera motocykla Nowy Jork - Rzeszów

Światła pozycyjne w kształcie herbu Rzeszowa, oparcie...

Zwiększ osiągi swojego Volvo - OPTYMALIZACJA POLESTAR

Polestar to należąca do Volvo Car Group marka sportowych samochodów drogowych. Została ona stworzona przez firmę Polestar Racing, obecnie działającą pod nazwą Cyan Racing. Marka Polestar...

Zimny łokieć i sterowanie kolanami - niebezpieczne praktyki kierowców

Trzymanie obu rąk na kierownicy to jedna z podstawowych zasad bezpiecznej jazdy, mimo to wielu kierowców jej nie przestrzega. Spożywanie posiłków lub...

Trzeci sezon DACIA DUSTER ELF CUP

Po sukcesach dwóch edycji Dacia Duster Elf Cup, które wzmocniły wizerunek marki Dacia, projekt stworzony przez Renault Polska, Overlimit i Hołowczyc Racing będzie miał trzecią odsłonę. W tym roku na rajdowych trasach zobaczymy...

Reklama

Smartfon jak cegła

Co zrobić, żeby nie nudzić się podczas długiej podróży samochodem? Ten problem dotyczy szczególnie rodziców z małymi dziećmi, które źle znoszą długie godziny spędzone bez ruchu w aucie. Wielu kierowców w takiej sytuacji daje dziecku do zabawy tablet...

Pięć gwiazdek EURO NCAP dla nowego CLIO - najwyższy poziom bezpieczeństwa dla wszystkich

Nowe Renault Clio uzyskało niezwykle prestiżową ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP. Bestsellerowy...

Volkswagen zamierza uruchomić w Europie 36.000 punktów ładowania samochodów elektrycznych

• do 2025 koncern planuje uruchomić w Europie 36.000 punktów ładowania, 11.000 z nich stworzy marka Volkswagen •...

Aktorki, fotografka i projektant mody w samochodzie przyszłości

Pojazd-robot Renault EZ-GO przyjechał do Polski po raz pierwszy. Anna Dereszowska, Olga Frycz, Katarzyna Glinka, Lidia Popiel i Mariusz Przybylski mieli wyjątkową okazję...

Alpine A110S

A110S to najnowszy model w gamie lekkich samochodów sportowych. Typowe dla Alpine intensywne wrażenia z jazdy połączone z komfortem użytkowania na co dzień, Sportowy charakter A110S podkreślają wyrafinowane elementy stylistyczne. Większa moc i specyficzna konfiguracja...

zobacz więcej

POLECANE

VIP Biznes&Styl Nr 62

VIP Biznes&Styl Nr 62
w numerze m.in.:

Jakub Kocój - Nie warto bać się lepszych od siebie Elżbieta Łukacijewska, Tomasz Poręba - 15 lat Polski w Unii Europejskiej Radosław Fedaczyński - Najważniejsze są zwierzęta 58. Muzyczny Festiwal w Łańcucie Żydzi z Podkarpacia - Grzech naszego zapomnienia Kongres i Targi TSLA EXPO 2019
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Cegielniana 18c/3, 35-310 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.