Reklama

Mazda ujawnia całkowicie nową Mazdę 3

A A A
Mazda Motor Europe

Dodano: 17-12-2018

Mazda ujawnia całkowicie nową Mazdę 3

ZDJĘCIA

zobacz wszystkie ›

Całkowicie nowa Mazda 3 ma swoją światową premierę podczas 2018 Los Angeles Auto Show. Całkowicie przeprojektowany model zostanie wprowadzony na rynki globalne - począwszy od Ameryki Północnej - na początku 2019 roku.

Całkowicie nowa Mazda 3 przyjmuje dojrzały język Kodo, który ucieleśnia istotę japońskiej estetyki. Podczas gdy ogólny projekt przedstawia prostą, pojedynczą formę, subtelne falowanie przywraca styl do życia poprzez zmienne światło i odbicia, które przesuwają się po powierzchni ciała.

Rezultatem jest bogatszy i silniejszy wyraz witalności niż ten, który widzieliśmy we wcześniejszych modelach Kodo. Pomimo podziału nazwy Mazda 3, modele hatchback i sedan mają wyraźne osobowości - design hatchbacka jest dynamiczny, a elegancki sedan.


Zupełnie nowa Mazda 3 przyjmuje nową architekturę pojazdów SKYACTIV, zaprojektowaną, aby umożliwić ludziom maksymalne wykorzystanie ich naturalnego poczucia równowagi. W skład zespołu napędowego wchodzą najnowsze silniki SKYACTIV-X, SKYACTIV-G i SKYACTIV-D, z których każdy zapewnia płynną, dynamiczną kontrolę przepustnicy w każdej sytuacji drogowej.

Opierając się na kluczowej filozofii projektowania samochodu wokół człowieka, Mazda radykalnie zwiększyła podstawowe cechy samochodu, takie jak przyspieszanie, skręcanie i hamowanie, które są całkowicie naturalne.


Po sprzedaży ponad 6 milionów sztuk 1 od debiutu w 2003 roku, Mazda 3 jest globalnym modelem strategicznym, który napędza rozwój firmy zarówno z perspektywy marki, jak i biznesu. Dostarczyło to Mazdzie renomowanej radości z jazdy klientom na całym świecie i było ostoją globalnej produkcji w kluczowych fabrykach.

"Zupełnie nowa Mazda 3, którą dziś ujawniamy, rozpoczyna nową erę dla Mazdy" - powiedział Akira Marumoto, zastępca dyrektora Mazdy, prezes i dyrektor generalny. "Nowa generacja samochodów Mazda zwiększy wartość doświadczenia z posiadania samochodu. Mimo tych produktów, będziemy nadal podnosić wartość marki Mazdy i dążyć do naszego celu, jakim jest budowanie coraz silniejszych więzi z klientami na całym świecie. "

Reklama

KOMENTARZE

Turbodoładowany silnik benzynowy w nowym modelu CX-9

Na targach motoryzacyjnych w Los Angeles Mazda...

Rodzina modeli Mazdy znowu się powiększa!

Podczas salonu samochodowego w Nowym Jorku zaprezentowana została...

Serwis Mazdy dla wymagających

W firmie Danuta i Ryszard Czach, Autoryzowany Dealer i Serwis Mazda, nabywcy samochodów mogą korzystać z ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej.

Bardzo dobre samochody na bardzo dobrych oponach

W swoich samochodach Mercedes montuje fabrycznie opony marki Continental. Skąd wynikają preferencje dla tej akurat marki gum, przy tak ogromnej różnorodności ofert? Moda to czy decyzja poparta faktami...

zobacz więcej
Reklama

Drift Show Izdebki już w niedzielę, 13 września

W najbliższą niedzielę, 13 września odbędzie...

ŠKODA prezentuje napędy hybrydowe dla nowej generacji modelu OCTAVIA

Nowa ŠKODA OCTAVIA poza udoskonalonymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi będzie dostępna także z dwoma rodzajami napędów hybrydowych: typu plug-in oraz...

Rok sprzedaży Mazdy CX-30 w Polsce

W rok od debiutu w salonach Mazda CX-30 drugim najchętniej wybieranym modelem marki w Polsce.

Start przedsprzedaży BMW iX3 w Polsce

Pierwszy w pełni elektryczny model z popularnej linii BMW X jest już dostępny w sprzedaży w Polsce. Pierwsze zamówione egzemplarze BMW iX3 trafią do kierowców z początkiem 2021 r. Kupujący mogą bezpłatnie wybrać optymalne...

Reklama

Volvo Cars zmienia model biznesowy integrując kanał sprzedaży online i offline

Volvo Cars zmienia i usprawniania tradycyjny model zakupu, leasingowania, wynajmowania i serwisowania aut. Firma chce, by do 2025 roku połowa...

Elektryczna Mazda MX-30 już w salonach sprzedaży z Ekodopłatą dla każdego klienta

Od poniedziałku 21 września w salonach Mazdy w Polsce dostępny jest pierwszy elektryczny model marki – MX-30. Wprowadzeniu samochodu...

Polskie stacje serwisowe Mazdy z innowacyjną usługą SkyVIDEO

Stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce sukcesywnie wdrażają innowacyjną usługę serwisową SkyVIDEO. To platforma, która pozwala na zdalny kontakt z Klientem podczas obsługi...

W pełni elektryczny Mercedes-Benz EQC 400.

Nowy EQC to w pełni elektryczny model oferujący dużą ilość miejsca i komfort podróży - jednak podczas przyspieszania, staje się już samochodem sportowym. Zaraz po naciśnięciu pedału przyspieszenia mamy...

Rusza produkcja w pełni elektrycznego Volvo XC40 Recharge

W belgijskiej fabryce Volvo Cars ruszyła produkcja w pełni elektrycznego Volvo XC40 Recharge. To pierwszy z kilku modeli elektrycznych, jakie Volvo pokaże światu w najbliższych latach...

zobacz więcej

POLECANE

RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.