Reklama

Automoto

Serwis Mazdy dla wymagających

Artykuł Partnera
Dodano: 06.09.2016
29038_Glowne
Share
Udostępnij
W firmie Danuta i Ryszard Czach, Autoryzowany Dealer i Serwis Mazda, nabywcy samochodów mogą korzystać z ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej.

Nasi klienci najbardziej cenią swój czas

Japońska Mazda przeżywa złote dni. Kolejne przełamujące konwencje modele pojawiające się na rynku powodują, że po samochody tej marki ustawiają się dosłownie kolejki. W ubiegłym roku koncern odnotował najwyższe obroty w swojej dotychczasowej historii.

O wzrastającym zainteresowaniu tą kultową japońską marką wiedzą bardzo dobrze w firmie Danuta i Ryszard Czach, Autoryzowany Dealer i Serwis Mazda, która jest jedynym na Podkarpaciu sprzedawcą aut tej marki.

– Samochody Mazdy są na naszym rynku bardzo poszukiwane. Mają coraz lepszą opinię wśród klientów, są bardzo dobrze wyposażone, charakteryzują się wyróżniającym je designem, lekkimi liniami nadwozia – stwierdza Witold Cisło, szef serwisu w firmie Danuta i Ryszard Czach. – Japończycy zauważyli, że dla przyszłego użytkownika, oprócz dopiętych do ostatniego szczegółu rozwiązań technicznych, coraz bardziej liczy się też przy podejmowaniu decyzji o zakupie wyjątkowo atrakcyjna prezencja samochodów oraz szeroka gama modelowa. Lubimy po prostu jeździć ładnymi samochodami, dopasowanymi idealnie do naszych gustów i zróżnicowanych, indywidualnych potrzeb.

Klienci są wierni tej marce

Nabywcy Mazdy to ludzie odnoszący sukces, poszukujący wyróżniających się produktów wysokiej jakości, niezawodnych i komfortowych. Wśród nich jest wielu przedstawicieli wolnych zawodów i prowadzących własny biznes. Łączy ich częstokroć to, że po zakupie pierwszego modelu Mazdy, przy nabywaniu kolejnego samochodu decydują się ponownie na tę samą markę. Zmieniają tylko model na nowszy, często większy… Warto odnotować, że Mazdy bardzo dobrze znoszą nasze drogi, nie zawsze jeszcze najlepszej jakości.

– Zdecydowany wzrost wizyt modeli japońskiej marki, wynikający z dynamicznie rosnącej sprzedaży Mazdy oraz świadomości klientów w zakresie komfortu i bezpieczeństwa podróżowania, obserwujemy także w naszym serwisie, wykonującym przeglądy gwarancyjne, eksploatacyjne i naprawy bieżące. Mazda w ofercie firmy Danuta i Ryszard Czach pojawiła się ponownie w 2008 roku, kiedy po paroletniej przerwie rozpoczął działalność polski importer tych aut. Przez pewien czas najbliższy importer Mazdy znajdował się w Niemczech, co dla potencjalnych nabywców aut było sporym utrudnieniem – mówi W. Cisło.

Gwarancja mija i co dalej?

Każdy kupujący nową Mazdę otrzymuje trzyletnią gwarancję z limitem przebiegu 100 tys. kilometrów. Przed ukończeniem podstawowego okresu gwarancyjnego użytkownik japońskiej marki może gwarancję przedłużyć. Może to również zrobić od razu przy zakupie auta, czyli nabyć tzw. ubezpieczeniową gwarancję serwisową. Obejmuje ona ubezpieczenie na wypadek wystąpienia problemów z autem po okresie 3 lat gwarancji podstawowej lub po przekroczeniu 100 tys. km przebiegu. Może ona sięgać do 150 tys. przejechanych kilometrów lub 5 lat. Dzięki temu klienci mają zapewnioną opiekę serwisową przez 5 lat, więc wykupienie tej gwarancji zapewnia bardzo duży komfort. Owszem, obliguje ona do korzystania z autoryzowanych stacji obsługi Mazda przez pięć lat, ale dla klientów z wykupioną gwarancją rozszerzoną w firmie Danuta i Ryszard Czach przygotowano specjalne, preferencyjne stawki za ewentualne naprawy. Praktycznie każdy kupujący Mazdę i zaopatrujący się w ubezpieczeniową  gwarancję serwisową wyjeżdża z salonu z kartą VIP, upoważniającą do uzyskania 10 proc. rabatu na oryginalne części zamienne lub akcesoria używane przy naprawach.

Czasu nie da się kupić

We współczesnym świecie czas jest wartością bezcenną. Nie da się go kupić. Za żadne pieniądze. – To podstawowa dewiza w naszych kontaktach z klientami serwisu – przekonuje szef serwisu w firmie Danuta i Ryszard Czach. – Jeśli umawiamy się z właścicielami Mazdy odwiedzającymi naszą stację na wykonanie konkretnej usługi, to muszą wiedzieć, ile czasu poświęcimy na tę czynność w naszym warsztacie.

Nabywcy Mazdy z Podkarpacia w czasie posiadania gwarancji praktycznie zawsze korzystają z serwisu przy ul. Krakowskiej 32 w Rzeszowie. Wyjątkiem są sytuacje wyjazdów służbowych czy innych zdarzeń losowych. Niekiedy zaś nabywcy auta, np. ze Śląska, nie opłaca się wyjazd do stolicy Podkarpacia i korzysta z serwisu w pobliżu swojego miejsca zamieszkania. – Poza pojedynczymi przypadkami, kiedy nabywca z założenia unika autoryzowanej stacji obsługi w okresie gwarancyjnym, bo np. uważa, że po to kupił nowe auto, aby nie mieć z nim problemów, nie obserwujemy zjawiska odchodzenia klientów od serwisu – dodaje W. Cisło. – I to nas bardzo cieszy.

Ubezpieczeniowa gwarancja serwisowa jest produktem oferowanym w całej sieci sprzedaży Mazdy w Polsce. Ma przyczynić się do tego, aby użytkownicy aut pozostawali wierni autoryzowanym stacjom obsługi Mazda poprzez szeroki pakiet odnoszonych z tego tytułu korzyści. Szczegółowych informacji co do dostępnych opcji oraz zakresów i kosztów, udzielają na Podkarpaciu specjaliści z firmy. Po więcej informacji zapraszamy na stronę firmy.

Danuta i Ryszard Czach, Autoryzowany Dealer i Serwis Mazda Rzeszów

 ul. Krakowska 32, Tel.: +48 17 860 12 20.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy