Reklama

Automoto

Ułatwiamy życie przedsiębiorcom

Artykuł Partnera
Dodano: 21.06.2017
33451_main
Share
Udostępnij

Odwiedzasz autoryzowany serwis – możesz zawsze liczyć na jego pomoc. Polski rynek samochodów dostawczych przeżywa niebywałe ożywienie. Znak to, że firmy małe i duże rozwijają się i potrzebują „koni roboczych” do wykonywania różnorodnych zadań.

– Także w naszym salonie sprzedaży obserwujemy spory wzrost sprzedaży aut dostawczych. Może nie tak dynamiczny, jak w segmencie aut osobowych Premium, ale bardzo wyraźny. Spodziewamy się, iż ta tendencja będzie się nadal utrzymywała – mówi Witold Cisło, szef serwisu w rzeszowskiej firmie Danuta i Ryszard Czach, Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz. – Klienci poszukują aut sprawdzonych, niezawodnych, które w wielu przedsiębiorstwach są eksploatowane non stop, z przerwą na tankowanie i niezbędny codzienny serwis. To stawia bardzo wysokie wymagania przed producentami aut dostawczych. Specyfiką rynku podkarpackiego, całej ściany wschodniej, jest duże zapotrzebowanie na małe auta służące do przewozu osób. Transport ludzi oparty jest u nas nie na autokarach, ale na pojazdach zabierających na pokład kilka, kilkanaście osób. W Sanoku działa prężna firma AUTOMET GROUP, zajmująca się wykonywaniem zabudów autobusowych na bazie samochodu furgon, z którą współpracujemy.

W grupie aut dostawczych oferujemy klientom małego Citana, trochę większe Vito oraz głównego bohatera wśród naszych dostawczaków, czyli Sprintera. I właśnie w całym wolumenie sprzedaży tego ostatniego modelu istotną część stanowią furgony przystosowane do przewozu ludzi.

Wszystkie koszty pod kontrolą

– Właściciele firm wiedzą, iż eksploatowane intensywnie dostawczaki wymagają bardzo dobrej opieki serwisowej. I nie można na nią żałować pieniędzy – podkreśla Witold Cisło, szef serwisu w rzeszowskiej firmie Danuta i Ryszard Czach, Autoryzowany

Dealer i Serwis Mercedes-Benz. – Czynimy bardzo wiele, by nabywcy dostawczych Mercedesów korzystali z naszego profesjonalnego serwisu. Oferujemy także różnorodne formy zabezpieczenia się przed występującymi czasem kłopotami z autem.

* Każde auto dostawcze można kupić w firmie Danuta i Ryszard Czach, Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz, z pakietem rozszerzonej gwarancji, i chodzi tu przede wszystkim o układ przeniesienia napędu, czyli silnik, sprzęgło, skrzynię biegów, wał napędowy, most. Rozszerzona gwarancja oferowana jest z przebiegami do 300 tys. km. Ktoś powie, że jest to mały

przebieg, jeśli obsługuje np. transport międzynarodowy przebiegający autostradami. Jest to natomiast atrakcyjna forma dla przedsiębiorców operujących autami dostawczymi na rynku lokalnym. Dzięki takiemu rozwiązaniu są zabezpieczeni przed kosztami niespodziewanych napraw.

* By ograniczyć koszty eksploatacji, oferowane są rozwiązania typu pakiet przeglądów. Są też np. pakiety wymiany klocków i tarcz. Wszystko w dobrych cenach: zarówno gdy chodzi o części, jak i usługę. Można też przy nabywaniu auta zawrzeć umowę typu complete: w niej znajduje się zarówno rozszerzona gwarancja, jak i pakiet przeglądów. Dzięki takiemu rozwiązaniu przedsiębiorca obniża sobie koszty ogólne i już na samym początku wie, jakie będzie miał koszty związane z eksploatacją samochodu. Po jego stronie pozostanie jedynie zaopatrywanie auta w paliwo, płyn do spryskiwacza i opony. Reszta kosztów już jest natomiast zdefiniowana. To jest bardzo istotna kwestia dla finansowania zakupu auta. Umożliwia zaplanowanie całego budżetu związanego z użytkowaniem pojazdu. Nie spotkają nas żadne przykre niespodzianki. Dzisiaj trudno prowadzić jakikolwiek biznes, nie planując kosztów z wyprzedzeniem.

Mobilny przedstawiciel serwisu

– Na dobrą opinię wśród klientów serwisu pracuje się całymi latami. Wiemy, że szacunek u użytkowników samochodów zdobywa się w chwilach, gdy spotykają ich kłopoty – mówi W. Cisło. – Dlatego też, oprócz informacji na naszych stronach internetowych, na stronach Mercedes-Benz Polska, dotyczących oferowanych rozszerzonych gwarancji i różnorodnych pakietów na naprawy, dużą wagę przywiązujemy do takich rozwiązań jak np. mobilny przedstawiciel serwisu, który jest wyposażony we własny samochód i komputer. Dociera do naszych klientów, a w czasie bezpośredniego spotkania przedstawia oferty skorzystania z różnorodnego wsparcia serwisowego. Wielu klientów dowiaduje się pierwszy raz o takich możliwościach, o korzystnych cenach proponowanych usług.

To się naprawdę opłaca

Korzystanie z serwisu w autoryzowanej stacji obsługi Mercedesa zapewnia użytkownikowi samochodów dostawczych tej marki bardzo ważną rzecz: mobilność w przypadku kłopotów z pojazdem. Otrzymuje on od serwisu auto zastępcze, ale ma też możliwość skorzystania z pomocy serwisowej pracującego całą dobę, każdego dnia, w kraju i za granicą, Serwisu24h.

Danuta i Ryszard Czach Sp. z o.o.

ul. Krakowska 32, 35-111 Rzeszów, tel.: +48 17 860 12 20, www.czach.mercedes-benz.pl

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy