Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Akademia Aeropolis: O strategii sprzedaży ekspert, który tworzył ją dla Bolta

A A A
Opracowanie Alina Bosak

Dodano: 27-01-2021

Przemysław Stanisz i Gabriela Zalejska-Trzepla. Fot. Materiały prasowe

Przemysław Stanisz i Gabriela Zalejska-Trzepla. Fot. Materiały prasowe

Akademii Aeropolis Online zaprasza w piątek na dwugodzinne, bezpłatne szkolenie na temat sprzedaży B2B. Poprowadzi je Przemysław Stanisz – człowiek, który budował strategię sprzedaży dla Bolta na Europę i Afrykę. Wykład pt. „Sprzedaż B2B. Jak zbudować proces od zera?” we współpracy z Workwill Academy organizuje Rzeszowska Akademia Rozwoju Regionalnego S.A. i Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis”. 
 
Wymyślasz innowacyjne rozwiązanie. Jest świetne, ale… samo się nie sprzeda. By przekonać klienta do swojego produktu czy usługi, potrzebna jest realizowana krok po kroku strategia. Stąd temat szkolenia, które w Akademii Aeropolis Online zaplanowano w najbliższy piątek. To pierwszy z wykładów organizowanych przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego wspólnie z nowym partnerem merytorycznym - Workwill Academy. W planach jest cały cykl warsztatów i szkoleń, podnoszących kompetencje managerów oraz osób technicznych w obszarach najbardziej kluczowych. 
Reklama
 
- Zgłębianie wiedzy i podnoszenie kompetencji powinny być procesem ciągłym. Łącząc doświadczenie naszych trenerów stawiamy na efektywne szkolenia i warsztaty z zakresu: sprzedaż B2B; budowanie procesów od zera, sprzedaż korporacyjna, zarządzanie, finanse, warsztaty techniczne podnoszące kompetencje zespołów programistycznych czy warsztaty doskonalenia kompetencji miękkich, jak komunikacja, kreatywność, asertywność, growth mindset – wylicza Gabriela Zalejska-Trzepla, prezes Workwill Academy. 
 
Dwugodzinne szkolenie, które rozpocznie się 29 stycznia o godz. 10., będzie dotyczyć sprzedaży B2B (Business-to-Business) i tego, jak zbudować ten proces od zera.
 
- Wbrew popularnemu powiedzeniu, produkt czy usługa bardzo rzadko same się sprzedają. Najczęściej stoją za tym bardzo duże środki marketingowe, sprzedażowe, PR-owe. Przykład? Chociażby iPhone – on nie sprzedaje się świetnie tylko dlatego, bo jest tak znakomitym produktem, ale dlatego, że Apple przez 30 lat pracował, budując markę, firmowe zasoby i kanały marketingowe, by osiągnąć sukces. Wyzwaniem większości młodych firm, szczególnie firm technologicznych, jest skuteczne przekonanie innych do nowych rozwiązań, które tworzą. Te ich pomysły zaburzają rynek, są innowacjami – potrzebnymi, ale jeszcze nieznanymi dla klientów. Przejście od etapu prac badawczo-rozwojowych do biznesu jest trudne i w tym właśnie pomagam firmom – mówi Przemysław Stanisz, który w piątek poprowadzi szkolenie „Sprzedaż B2B. Jak zbudować proces od zera”.
 
Przemysław Stanisz, współzałożyciel wielu odnoszących sukcesy przedsiębiorstw na rynku europejskim, od 19 lat zajmuje się efektywnością sprzedaży i marketingu. Posiada doświadczenie zarówno w sprzedaży B2B, B2C (Business-to-Consumer), jak i B2G (Business-to-Government). Przez pięć lat pracował w Stanach Zjednoczonych dla jednej ze znanych firm sprzedażowych, a po powrocie do Polski otworzył firmę konsultingową, która pomaga przedsiębiorcom układać procesy sprzedażowe tak, by skutecznie wprowadzić produkt czy usługę na rynek. Przeszkolił i trenował setki sprzedawców w całej Ameryce Północnej i Europie. Współpracował ze wszystkimi typami firm – od początkujących startupów, po dojrzałe przedsiębiorstwa, takie jak Deutsche Telekom (T-Mobile), Lionbridge czy polski Dotpay.
Reklama
 
- Najgłośniejszym naszym projektem była współpraca z Boltem – taksówkarską i przewozową firmą, dla której zbudowaliśmy strategię sprzedaży na Europę i Afrykę. Prowadziliśmy wiele projektów wspólnie z akceleratorem T-Mobile, przygotowując wszystkie startupy wchodzące na rynek pod kątem strategii sprzedaży – wymienia Przemysław Stanisz. – Takiej strategii potrzebujemy niezależnie od tego, czy jesteśmy wartym 8 mld dolarów Boltem, czy początkującym przedsiębiorcą. Wyzwanie zawsze jest to samo – jak zbudować dobrze sprzedaż, jak przygotować się na wejście na rynek, by nie zmarnować 10 lat na przekonanie klientów i szybko osiągnąć zadowalające wyniki.
 
Szkolenie obejmuje następujące bloki tematyczne: kampanie mailowe B2B - jak je projektować i prowadzić zgodnie z RODO; zarządzanie sprzedażą; łączenie sprzedaży B2B i marketingu; wyjście na rynki zagraniczne. Podczas dwugodzinnych warsztatów omówiony zostanie krok po kroku proces budowania strategii sprzedażowej, odpowiedniej komunikacji i wychodzenia na rynek. 
 
Szkolenie adresowane jest do twórców startupów, ale także przedsiębiorców z doświadczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem branży IT. 
 
Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis”, który jest gospodarzem Akademii Aeropolis – w formie tradycyjnej, jak i online – zaprasza także na kolejne szkolenie pt. „Dotacje na innowacje”. Celem spotkania będzie zaprezentowanie możliwości pozyskania dofinansowania na rozwój przedsiębiorstwa w 2021 r. W ubiegłym roku konferencja na podobny temat cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Zdobyli oni wówczas solidną porcję merytorycznej wiedzy o dostępnych programach grantowych i niuansach związanych z ubieganiem się o dofinansowanie. Na tegorocznym szkoleniu na temat dotacji, 26 lutego br. o godz. 10., wystąpią prelegenci z PARP, NCBR oraz Politechniki Rzeszowskiej. Więcej informacji na temat tego wydarzenia wkrótce.
Reklama
 
Bezpłatna rejestracja na szkolenie Akademia Aeropolis Online: Sprzedaż B2B. Jak zbudować proces od zera”: https://app.evenea.pl/event/sprzedazb2b
 
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2021-07-28 18:58
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2021-07-28
USD 3,8849 -0,43%
EUR 4,5955 +0,00%
CHF 4,2533 -0,02%
GBP 5,3979 +0,40%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.