Reklama

Biznes

Lotnisko w Jasionce rusza z programem dla rodzin

Opracowanie Alina Bosak
Dodano: 06.08.2021
55434_rysio
Share
Udostępnij
Specjalne miejsca na parkingach, więcej dań dla najmłodszych w lotniskowych bufetach, atrakcje w pokojach dla rodziców z dziećmi i nagrody dla wytrwałych, małych pasażerów – to elementy specjalnego programu „Lotnisko przyjazne rodzinie”, który wprowadza Międzynarodowy Port Lotniczy „Rzeszów-Jasionka”.
 
Ma być mniej stresu dla rodziców i więcej frajdy dla najmłodszych. Program „Lotnisko przyjazne rodzinie” Port Lotniczy „Rzeszów-Jasionka” wprowadza z myślą o podróżnych z małymi dziećmi. 
 
 – W czasie pandemii lotniska regionalne jeszcze bardziej niż dotychczas rywalizują o względy pasażerów. Chcemy, by naszą przewagą była jakość obsługi, zwłaszcza jeśli chodzi o rodziny podróżujące z dziećmi. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom wprowadziliśmy rozwiązania podnoszące komfort i redukujące stres, który często udziela się pasażerom, co szczególnie da się zauważyć w okresie wakacyjnym – powiedział Adam Hamryszczak, prezes zarządu Portu Lotniczego „Rzeszów-Jasionka”.
 
Pierwszy etap programu „Lotnisko przyjazne rodzinie” objął m.in. wydzielenie na lotniskowym parkingu specjalnie oznakowanych, szerszych niż standardowe miejsc dla rodzin z dziećmi. Mogą one także liczyć na pierwszeństwo obsługi podczas odprawy biletowo-bagażowej, kontroli dokumentów oraz kontroli bezpieczeństwa. Znajdujące się w terminalu pasażerskim pokoje dla rodziców z dziećmi zostały doposażone, zaś punkty gastronomiczne rozszerzyły swoje menu o specjalne pozycje adresowane do najmłodszych. Mali pasażerowie otrzymają ponadto bezpłatnie opaski-niezgubki, na których rodzice będą mogli umieścić dane kontaktowe pomocne w razie zaginięcia dziecka. Dodatkową atrakcją zachęcającą rodziny z dziećmi do korzystania z usług podrzeszowskiego lotniska będzie program „Mały podróżnik” premiujący nagrodami tych, którzy częściej wybierają się w podróż samolotem z Jasionki. Wszystkie elementy programu „Lotnisko przyjazne rodzinie” są identyfikowane wspólnym, kolorowym znakiem graficznym.
 
– Kryzys w lotnictwie wywołany pandemią wcale nie musi oznaczać stagnacji. Przeciwnie, to właściwy moment by wprowadzać nowe, ambitne rozwiązania, które podnoszą jakość świadczonych usług – powiedział Władysław Ortyl, marszałek województwa podkarpackiego, podczas konferencji poświęconej projektowi. Gospodarz województwa stwierdził też, że tego rodzaju działania mogą być wzorem dla innych obiektów użyteczności publicznej, takich jak dworce kolejowe czy autobusowe.
 
Fot. Materiały prasowe

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy