Reklama

Biznes

Urządzasz biuro? Skorzystaj z pomocy IKEA dla Firm w Rzeszowie

Materiał Partnera
Dodano: 05.11.2021
57472_sagier_biuro1_edited-resizer-750q75
Share
Udostępnij
Wbrew początkowym prognozom zwolenników home office, w czasach pandemii większość firm nie dokonało redukcji powierzchni biurowych. Nawet przedsiębiorstwa, które obecnie działają w modelu hybrydowym, deklarują chęć powrotu do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze. Zanim jednak biura ponownie zapełnią się pracownikami, warto przygotować się na ich powrót. Profesjonalnym wsparciem służą projektanci IKEA dla Firm w Rzeszowie, którzy zaprojektują każde pomieszczenie i doradzą najlepsze rozwiązania.  

Przed pandemią przeciętny pracownik spędzał w pracy nawet 2 tysiące godzin rocznie. Gdy wrócimy do biurowej rutyny, będzie podobnie. W dalszym ciągu niezwykle ważna będzie więc ergonomia miejsca pracy, a absolutną podstawą – wygodne krzesło, biurko i odpowiednie oświetlenie. Zmieni się natomiast organizacja pracy. Chyba większość z nas przekonała się już do wygody spotkań online. Bardzo prawdopodobne, że po powrocie do „normalności” w dalszym ciągu będą brały one górę nad spotkaniami na żywo. Większą uwagę będziemy zwracać też na zachowanie odległości między stanowiskami pracy. To wszystko wymaga pewnej reorganizacji powierzchni biurowej.
 

– Wiele firm zwraca się do nas z prośbą o pomoc w organizacji tzw. open space’ów. Ustawienie mebli jest bardzo ważne, ponieważ przekłada się na samopoczucie pracowników i zwiększa komfort pracy. Doskonałym rozwiązaniem są meble mobilne, które można dowolnie przestawiać i niczym klocki dopasowywać do aktualnych potrzeb – mówi Agnieszka Palimąka-Handzlik, Doradca w projektowaniu wnętrz dla biznesu w IKEA – Dużą popularnością cieszą się też biurka z regulacją wysokości. Zmiana pozycji pomiędzy siedzącą a stojącą zmusza ciało do aktywności, pozwala odciążyć kręgosłup i zachować prawidłową postawę – dodaje Agnieszka Palimąka-Handzlik.
 

Jednym z najpopularniejszych systemów mebli biurowych IKEA jest BEKANT. To niezwykle trwałe biurka, komody, regały i akcesoria, które sprawdzą się w każdej firmie. Z kolei system IKEA TROTTEN pozwala na stworzenie niedrogiej, modułowej przestrzeni biurowej. Obejmuje on elastyczne biurka i ergonomiczne krzesła, a także szafki, przegrody, stojaki na monitory i tablice. Meble można łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb firmy, dzięki wielofunkcyjnym rozwiązaniom, takim jak schowek, który może być używany jako tymczasowe dodatkowe miejsce do siedzenia. Komfort i bezpieczeństwo pracy podniosą z pewnością ściany do biurek i parawany. Jednym z popularniejszych ostatnio produktów jest ekran biurowy EILIF. Tworzy on wizualną, fizyczną i dźwiękochłonną barierę, która zapewnia cichą strefę pracy. Dzięki niezwykłym możliwościom personalizacji i przytulnym meblom można więc zestawić kąciki konferencyjne, strefy do pracy stojącej i pokoje do pracy w ciszy. 
 

– Coraz więcej firm przekształca mniejsze salki konferencyjne w strefy relaksu, które dają możliwość „zebrania myśli”, wyciszenia. Nie może w nich zabraknąć roślin i wygodnej sofy. Oświetlenie natomiast, podobnie jak kolorystyka ścian, powinno być nieco przytłumione. Wszystko to pozwoli zachować tzw. „life balance” i przekłada się na lepszą wydajność pracy – mówi Agnieszka Palimąka-Handzlik, Doradca w projektowaniu wnętrz dla biznesu w IKEA – Z praktycznego punktu widzenia warto postawić też na wygodne fotele z odpornymi na zabrudzenia lub zdejmowanymi pokryciami – dodaje Agnieszka Palimąka-Handzlik.  
 

Niezależnie od tego na jaki system mebli IKEA się zdecydujemy, pomocą służą projektanci IKEA dla Firm w Rzeszowie. W centrum handlowym Millenium Hall można skorzystać z usług planowania pomieszczeń komercyjnych w 2D lub 3D. Specjaliści IKEA doradzą najlepsze rozwiązania, przygotują listę produktów i zorganizują dostawę  oraz montaż. IKEA dla Firm oferuje też wygodny leasing mebli i usług.  SimplyLease to innowacyjne rozwiązanie umożliwiające przedsiębiorcom sfinansowanie zakupów całkowicie online, nawet w 15 minut, bez dodatkowych dokumentów. Wszystkie formalności można też załatwić w IKEA dla Firm w Millenium Hall. Na miejscu doradcy sprawdzą dostępność produktów i złożą wniosek o leasing. Wypełnienie wniosku zajmuje 2 minuty niezależnie od formy prawnej. Wystarczą podstawowe dane z dokumentu tożsamości. Pozostałe informacje zostaną pobrane z oficjalnych baz. Decyzja kredytowa wydawana jest automatycznie w ciągu 7 minut. SimplyLease pozwala na sfinansowanie całego asortymentu IKEA wraz z akcesoriami i usługami. W kwocie od 1 000 do 50 000 zł i bez wpłaty własnej, również dla nowych firm.

Więcej o ofercie IKEA dla Firm w Rzeszowie: www.ikea.pl/rzeszow
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy