Reklama

Biznes

Czy wiesz czego pragną Twoi klienci?

Artykuł Partnera
Dodano: 17.10.2013
8201_shutterstock_startup
Share
Udostępnij
Marketing nabiera coraz to większego znaczenia. Jest on coraz bardziej inteligentny, ponieważ musi docierać do coraz bardziej zobojętniałych konsumentów, którzy na standardowe formy reklamy i promocje są już niezwykle uodpornieni i je lekceważą. Więc jak zachęcić ludzi do kupowania i korzystania właśnie z tych (naszych) a nie innych (konkurencyjnych) produktów lub usług? Organizatorzy zapraszają do rejestracji na pierwszą edycję MEGA Rzeszów Conference i poznanie tajemnic marketingu i sprzedaży.
 
Poznać tajniki skutecznego marketingu i sprzedaży można na każdej konferencji, ale nie da się tego zrobić tylko słuchając prezentacji, jak na standardowych konferencjach. Na MEGA Rzeszów Conference będzie okazja nie tylko do wysłuchania MEGA prezentacji przygotowanych przez MEGA doświadczonych specjalistów w roli prelegentów, ale będzie także MEGA okazja do testowania pewnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych na własnej skórze lub skórze partnera, z którym przyjdzie się poznać i brać udział aż w dwugodzinnych certyfikowanych warsztatach praktycznych. 
 
– Te warsztaty odróżniają naszą MEGA konferencję od standardowych konferencji w Polsce i właśnie z ich powodu zainteresowanie wydarzeniem jest tak duże. – mówi Paulina Surowiec, współorganizatorka i koordynatorka zgłoszeń.
 
Warsztat z panelu marketing poprowadzi Kamil Popławski pod hasłem “Mentalne zarządzanie projektamiTM”.
 
Spojrzenie mentalisty na pracowników, którzy pomimo słabego wsparcia ze strony firm, zawsze potrafią efektywnie organizować swoją i innych pracę poprzez projekty. Zaprezentowany zostanie pełen zakres potrzebnych umiejętności zaczynając od przeprowadzania burzy mózgów, stosowania map myśli, używania autorskiej metodologii mind modellingu™, kończąc na wypełnieniu prostego formularza projektu.
 
W wersji rozszerzonej wykładu skonfrontujemy niniejszą wiedzę z zastosowaniem poważnych narzędzi zarządzania projektami jak: Diagramy kolejności, Wykresy sieciowe, Wykresy Gantta. Wystąpienie oparte na przykładzie firmy Apple. Warsztat ma wykształcić w uczestniku przekonania i umiejętność, pozwalające na łatwą i intuicyjną, codzienną pracę z doskonale zaplanowanymi i zrealizowanymi prostymi projektami. Poprzez omówienie pełnego spektrum zagadnienia zyskacie Państwo komplet potrzebnych kompetencji i wiedzy. Każdy uczestnik ma prawo do otrzymania dyplomu: “Mentalista w zarządzaniu projektami™”. Dwugodzinny wykład z inteligentnie zaprojektowanymi materiałami do domu w ujęciu skuteczności przewyższa większość jednodniowych szkoleń dostępnych na rynku. Bestseller wśród wykładów.
 
Natomiast warsztat z panelu sprzedaż poprowadzi Robert Noworolski pod tytułem “Strategia i organizacja pracy handlowców, która w sposób zdecydowany i bezpośredni wpływa na realną poprawę wyników sprzedaży”.
 
Plan szkolenia pozwala uczestnikom przez dwie godziny nauczyć się rzeczy, które ucząc się w sposób tradycyjny musieliby poświęcić cały dzień szkoleniowy. W planie warsztatu przewidziano zmiany rynkowe w Polsce determinujące zmiany w modelu marketingu i sprzedaży. Model IV Generacji Sprzedaży™ QUEST Change Managers® – 5 kluczowych obszarów pracy sprzedażowej, których synergia powoduje ogromny skok wyników sprzedaży i dystansuje konkurentów na rynku. Sprzedaż Transformacyjna™ – wiedza sprzedażowa, podobnie jak edukacja, ma swoje poziomy zaawansowania.
 
Jak sprzedaje się w Polsce w porównaniu do krajów typu Szwecja, Niemcy, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Kanada, Australia? Sprzedaż Transformacyjna™ to w praktyce jedyna odpowiedź na spadające marże i spadające obroty. Komunikację Nieantagonizującą™ -niekwestionowany klucz w osiąganiu wysokich wyników sprzedażowych. Najbardziej istotny i jednocześnie najbardziej raczkujący obszar kompetencji handlowców i największe wyzwanie nadchodzącej ery biznesu oraz plany sprzedaży a osobiste cele finansowe – desperacja a determinacja; zaprezentujemy Państwu proste narzędzie, które przekonwertuje cele finansowe Państwa podopiecznych na plany sprzedaży.
 
Organizatorzy oprócz kapitalnego programu wykładów, gdzie uczestnicy będą mogli posłuchać przykładów “z życia wziętych” praktyków marketerów i handlowców, zadbali również o to, aby każdy uczestnik konferencji podczas warsztatów mógł poczuć się marketerem, handlowcem oraz klientem.
 
– Jesteśmy przekonani, że na pierwszej edycji MEGA Rzeszów Conference 2013 się nie skończy – zapewnia Alicja Leś – pomysłodawca wydarzenia. Obecnie marketing i sprzedaż mają to do siebie, że aby osiągnąć cele trzeba zadziałać na emocje i zmysły naszych odbiorców. Inaczej nasz produkt nie zostanie przez niego zauważony. Jako organizatorzy postaraliśmy się o wyjątkowy klimat i atmosferę konferencji i także zadziałamy na zmysły i emocje uczestników. W jakiej formie się to odbędzie? To niespodzianka – przekonajcie się sami. Serdecznie zapraszam. – zachęca i podsumowuje Jakub Szpunar, współorganizator konferencji MEGA Rzeszów, właściciel firmy szkoleniowej BC Group.

Dodatkowo na każdego uczestnika konferencji będą czekały niespodzianki od Sponsorów, Partnerów i Patronów Medialnych. Konferencja odbędzie się 25 października 2013 w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Zapisy trwają do 20 października i można je dokonać on-line przez stronę internetową www.mega.rzeszow.pl. Taka MEGA okazja szybko się nie powtórzy. Najwcześniej pewnie dopiero za rok! – żartobliwie ostrzegają organizatorzy.
 
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy