Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Agencja PR radzi - jak zadbać o dobrą prasę?

A A A
materiał partnera

Dodano: 15-03-2022

artykuł sponsorowany

artykuł sponsorowany

Agencja PR - Commplace to miejsce budowania silnych marek i mądrych strategii.  Rosnące oczekiwania klientów i wiele strategii docierania do klientów, stawiają przed firmami coraz to większe wyzwania. Do takich działań warto się odpowiednio przygotować. Jednym ze skutecznych narzędzi PR jest informacja prasowa. Jak trafiać do swoich odbiorców ze skutecznym przekazem?
PR jest formą profesjonalnej komunikacji ze wszystkimi odbiorcami rynku. Jej uczestnikami nie są wyłącznie media, ale także klienci i pracownicy oraz – zależnie od rodzaju firmy i jej działalności, są nimi również inwestorzy, partnerzy biznesowi czy też politycy. Agencja PR Commplace jest miejscem, w którym nieustannie dążymy do tworzenia pozytywnego wizerunku, determinującego długofalowe sukcesy firm. Strategicznie przemyślany PR powinien być drogą, dzięki której grupa docelowa dowie się, jak rozwija się Twoja firma.
Reklama
 
Dlaczego informacja prasowa jest tak ważnym elementem PR?
 
Informacje prasowe są bardzo istotną częścią PR. Zawieranie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami odgrywa w tym wypadku kluczową rolę. Bez względu na to czy przewidujesz przesłanie do mediów gotowej informacji prasowej, masz zamiar udzielić wywiadu czy planujesz konferencję prasową – ważne, żeby wiedzieć, w jaki sposób pracują dziennikarze. Jakie treści są dla nich wartościowe i jak najlepiej im je dostarczać? Każda dobra agencja PR powinna dokładnie wiedzieć, jak odpowiednio stworzyć pakiet prasowy i co powinien zawierać. W Commplace mamy wieloletnie doświadczenie w komunikowaniu się z prasą. Wiemy też, że dosyłanie kolejnych, natrętnych wiadomości, zanim jeszcze dziennikarz zdążył otworzyć poprzednią, nie sprzyja budowaniu dobrych relacji.
 
 
Wskazówki od Commplace – jak tworzyć informacje prasowe?
 
W public relations zawsze trzeba patrzeć szerzej – w informacjach prasowych nie chodzi wyłącznie o treść. Copywriting to fach, w którym należy zawsze pamiętać o właściwym i szerokim podejściu do każdego zlecenia. Dobrze skonstruowana informacja prasowa to dobre narzędzie public relations, a jej celem jest budowanie świadomości odbiorców oraz zwiększanie rozpoznawalności Twojej firmy. Chodzi więc o takie przygotowanie informacji prasowej, aby została zauważona, a dziennikarz, do którego trafi, nie miał nad nią wiele pracy. O czym więc warto pamiętać, tworząc informację prasową?
Reklama
 
1. Określ, do jakich mediów chcesz trafiać. Agencja PR, z którą współpracujesz, musi posiadać odpowiednią bazę kontaktów z dziennikarzami. Nie chodzi jednak o jakiekolwiek kontakty. Baza powinna zawierać przede wszystkim media związane z twoją branżą oraz te o zasięgu lokalnym dla prowadzonej przez Twoją firmę działalności.
 
2. Utrzymuj dobre relacje. Nawiązuj i dbaj o dobre relacje z dziennikarzami, na których współpracę możesz liczyć. Utrzymuj z nimi kontakt osobisty, mailowy lub poprzez serwisy społecznościowe.
 
3. Wybierz najlepszą formę dla Twoich treści. W zależności od celów, jakie masz zamiar osiągnąć, wybierz najlepsze dla Twojej firmy narzędzia PR. W tym celu możesz publikować posty, budować sieć kontaktów lub tworzyć wydarzenia.
 
4. Twórz ciekawe treści. Pamiętaj, aby tworzone przez Ciebie informacje prasowe budziły swoją treścią faktyczne zainteresowanie odbiorców. Do notki prasowej dołącz pasującą i przykuwającą oko grafikę lub zdjęcie.
 
5. Publikuj regularnie. Media postrzegane jako źródło wiarygodnych i sprawdzonych informacji mają ogromny wpływ na budowanie Twojej marki. Regularna obecność w mediach nie pozwoli zapomnieć Twoim odbiorcą o misji jaką się kierujesz. 
 
 Tworzenie wartościowych treści to pracochłonna wymagająca wiedzy praca. Kreowanie marki warto powierzyć specjalistom. Tworzenie bazy kontaktów, dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej oraz tworzenie angażujących i interesujących treści, to nie lada wyzwanie. Agencja PR Commplace zadba o odpowiednią strategię dla Twojej marki, efektywnie zwiększając jej rozpoznawalność w mediach.
Reklama
 
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2022-09-26 15:38
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2022-09-26
USD 4,9113 +0,65%
EUR 4,7566 -0,05%
CHF 4,9846 +0,29%
GBP 5,2822 -3,13%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.