Oferta dla najemców w Podkarpackim Parku Biznesowym jest już gotowa. Nowe biznesowe centrum wybudowała Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego w sąsiedztwie portu lotniczego i centrum kongresowego G2A Arena, między budynkami Inkubatora Technologicznego w Jasionce. Ma zostać oddane do końca roku. W nim nowoczesne biura, restauracja i kawiarnia, sklep, bankomat i paczkomat – komplet usług, które mają ułatwić prowadzenie biznesu i organizację codziennych obowiązków pracownikom Podkarpackiego Parku Naukowo–Technologicznego „Aeropolis”.
– Podkarpacki Park Biznesowy to odpowiedź na to, co wydarzyło się w tym miejscu przez ostatnie lata – zapełniliśmy tereny inwestycyjne fabrykami, a hale produkcyjne i biura w trzech budynkach Inkubatora Technologicznego wynajęliśmy młodym firmom. Powstał silny, przemysłowy ekosystem, dla którego nowa inwestycja będzie dopełnieniem dotychczasowej oferty. W Parku Biznesowym będzie można spotkać się na obiedzie z kontrahentem, skorzystać z usług prawniczych, księgowych, zrobić zakupy i odebrać paczkę. Ułatwi to codzienne funkcjonowanie tutejszym firmom i ponad 7 i pół tysiącu zatrudnionych w nich pracowników – mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Podkarpacki Park Biznesowy wyrósł przy drodze lotniskowej w Jasionce i uzupełnia cały kompleks, w którym obok budynków Inkubatora Technologicznego znajduje się hotel Holiday Inn Express, Podkarpackie Centrum Nauki „Łukasiewicz” i Centrum Wystawienniczo–Kongresowe G2A Arena. To świetna lokalizacja, blisko wjazdu na autostradę A4 i drogę ekspresową S19, przy samym porcie lotniczym. Nowy budynek to nowoczesny, 4–kondygnacyjny kompleks biurowo–usługowy, przeznaczony do prowadzenia działalności gospodarczej, jak również spotkań biznesowych dla przedsiębiorców i inwestorów.
– Zakończenie robót budowlanych planowane jest na 21 listopada, a rozliczenie całej inwestycji do końca roku. Od stycznia do Podkarpackiego Parku Biznesowego będą mogli wprowadzić się pierwsi najemcy. Oferta jest już gotowa, zainteresowani wynajmem czy to biur, czy powierzchni usługowych już się mogą zgłaszać. Nabór na składanie ofert dotyczących najmu powierzchni i lokali użytkowych pod paczkomat, bankomat oraz sklep spożywczy jest otwarty. Wszyscy zainteresowani współpracą, otrzymają pełną treść zapytania, wraz z możliwością wzięcia udziału w konkursie ofert. Termin składania ofert najmu powierzchni pod bankomat i paczkomat jak również lokal użytkowy z przeznaczeniem na sklep spożywczy upływa 9 września – informuje Krystian Kapinos, wiceprezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
RARR przygotował prezentacje i grafiki, na których można się zapoznać z układem pomieszczeń na poszczególnych kondygnacjach. Na parterze znajduje się część usługowa, a wyżej 21 biur o powierzchni od 10 do 200 mkw. Łącznie to niemal 3 tys. mkw.
Budynek będzie wykończony w wysokim standardzie. Biura to przestronne pomieszczenia typu open space, w nich podwieszone sufity i podłogi wyłożone wykładzinami. Najemcy urządzą je zgodnie ze swoimi potrzebami. W standardzie jest klimatyzacja, szybkie łącze internetowe i system kontroli dostępu. W kompleksie będzie system monitoringu, 24–godzinna ochrona i obsługa recepcyjna. Do dyspozycji najemców – wyposażony aneks kuchenny i sala spotkań. Obok budynku znajdą się parkingi naziemne z 53 miejscami postojowymi i infrastrukturą dla rowerzystów. W obiekcie znajduje się winda i ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością. Budynek będzie częściowo zasilany z instalacji fotowoltaicznej.
Mile widziane są firmy innowacyjne, uzupełniające ofertę Podkarpackiego Parku Naukowo–Technologicznego „Aeropolis”, a więc związane z regionalnymi inteligentnymi specjalizacjami województwa podkarpackiego, jak lotnictwo motoryzacja, jakość życia oraz IT i teleinformatyka, a także podmiotów świadczących usługi okołobiznesowe (księgowe, informatyczne, prawnicze) i pozabiznesowe (handlowe, gastronomiczne, szkoleniowe).
– Zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej w samym sercu biznesowego ekosystemu województwa podkarpackiego, jakim jest „Aeropolis”, zachęcamy do kontaktu. Ceny najmu w Podkarpackim Parku Biznesowym są konkurencyjne i podobne jak w Inkubatorze Technologicznym – podkreśla prezes Bednarz.
Podkarpacki Park Biznesowy kosztował niespełna 14 mln zł. Połowę tej kwoty (tzw. kosztów kwalifikowanych) stanowi dofinansowanie, które Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego pozyskała z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014–2020.
Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.
Zgoda
Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności.
Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.
Administrator danych osobowych
Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/ http://poradnikbudowlany.eu/ http://modnieizdrowo.pl/ http://www.sagier.pl/ Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.
Podstawa i cel przetwarzania
Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.
Przekazywanie danych
Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.
Cookies
Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.
Twoje uprawnienia
Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.