Reklama

Relacje wewnętrzne w firmie, czyli Kongres Profesjonalistów PR 2014

A A A
Katarzyna Grzebyk

Dodano: 21-04-2014

Fot. Tadeusz Poźniak

Fot. Tadeusz Poźniak

W wielu firmach bywa piętą achillesową. W innych niechcianym dzieckiem niespełniającym oczekiwań. Ale są takie i firmy, które słusznie zauważyły, że to potężna broń, której użycie przynosi jeszcze większe efekty. To komunikacja wewnętrzna - siła firmy i fundament dobrego zarządzania. O tym, dlaczego jest ważna, jak sprawić, żeby była bardziej skuteczna i kto tak naprawdę powinien być za nią odpowiedzialny, będą dyskutować paneliści i uczestnicy kwietniowego Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.
 
Konferencja poświęcona problematyce komunikacji po raz drugi odbędzie się w Rzeszowie. Wcześniej przez dwa lata organizowana była we Wrocławiu jako Kongres Profesjonalistów Public Relations. Natomiast jeszcze wcześniej w Rzeszowie przez 10 lat organizowany był Kongres PR, gromadząc za każdym razem liczne grono ekspertów i praktyków tej branży. Organizatorzy nowego projektu dedykowanego branży public relations, za temat przewodni wybrali komunikację wewnętrzną i będą poszukiwali odpowiedzi na pytania: jaka jest, dokąd zmierza, jakie narzędzia warto wykorzystywać, a z jakich rezygnować?
 
- Wielu mogłoby wydawać się, że kształtowanie dialogu sprzyjającego rozwojowi firmy sprowadza się do wykonywania rutynowych czynności komunikacyjnych, czyli np. przekazywania informacji w dół. Tymczasem wypracowanie satysfakcjonującego dla obu stron systemu porozumiewania się nie jest proste. O dobrych przykładach, inspiracjach z kraju i nie tylko, ale również o dylematach towarzyszących codziennej pracy piarowców będziemy mówić 24-25 kwietnia w Rzeszowie - wyjaśnia pomysłodawca Kongresu Profesjonalistów Public Relations, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o. 
 
Zadowolony pracownik stanowi o sukcesie firmy
 
Czasy, kiedy pracownicy o sukcesach, porażkach albo w ogóle o działaniach firmy dowiadywali się z „drugiej ręki”, gazety albo telewizji, ewentualnie usłyszeli w windzie, wcale nie minęły. Choć wiele przedsiębiorstw dawno już dostrzegło potęgę sprawnej komunikacji wewnętrznej, są jeszcze firmy, które spychają ją na dalszy plan. Są też takie, które wręcz uważają ją za zbyteczną. - W każdej firmie, nieważne, czy jest ona duża czy mała, komunikacja wewnętrzna jest potrzebna. Co więcej, odgrywa istotną rolę, bo wpływa na bezpośrednie przełożenie na motywację do pracy i dobre relacje pomiędzy pracownikami - tłumaczy Dariusz Tworzydło. - Dlatego tak ważne jest wdrożenie i stosowanie odpowiednich narzędzi komunikacyjnych.
 
Bohdan Pawłowicz, członek rady nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER, panelista Kongresu dodaje, że zadania PR oscylują wokół kształtowania wizerunku organizacji także w otoczeniu wewnętrznym. - Dobrze poinformowany i zadowolony z atmosfery personel chętniej wiąże z firmą swoją przyszłość i karierę. Spełniony zawodowo pracownik wpływa pośrednio lub bezpośrednio na sukces wizerunkowy podmiotu, a posiadanie doświadczonej i zaufanej kadry jest przecież jednym z mierników pracy HR - uzasadnia.
 
O etyce, technologii i trendach w komunikacji wewnętrznej
 
Gościem specjalnym tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations będzie Sander Schroevers, president of the Board of IECIE, autor blisko 70 pozycji książkowych z zakresu public relations oraz komunikacji międzynarodowej, wykładowca komunikacji międzynarodowej w biznesie w Amsterdamie. - Jest to utytułowany ekspert PR, zajmujący się m.in. komunikacją wewnętrzną. W swoim wystąpieniu będzie prezentował bariery, z jakimi musimy się mierzyć nie tylko w Polsce, a które należy eliminować, aby wzmocnić proces komunikacji wewnętrznej - dodaje Dariusz Tworzydło. 
 
Wśród prelegentów kongresu znajdują się osoby o ugruntowanej pozycji i mające na koncie niemałe sukcesy w branży. Wymienić należy chociażby Jacka Kotarbińskiego, trenera biznesu, coacha i konsultanta zarządów, który od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, innowacji i marketingu. Kotarbiński, który jest także laureatem konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe” oraz blogerem „Harvard Business Review Polska", przygotował wykład pt. „Omnichannel w komunikacji wewnętrznej firmy”.
 
O najnowszych trendach w komunikacji wewnętrznej opowie Joanna Szpyt-Wiktorowska, kierownik PR i social media w Grupie Interia.pl, która specjalizuje się w media relations i komunikacji kryzysowej. Natomiast Szymon Sikorski, właściciel, specjalista ds. komunikacji i strateg w Publiconie, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, w swoim wystąpieniu stawia tezę, że etyczny PR jest mrzonką. Kongres rozpocznie Adam ŁASZYN, prezes Alert Media Communications, który dokona przeglądu 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku (2013/2014).
 
- Wszystkie tematy przygotowane przez panelistów zostały tak dobrane, żeby maksymalnie poszerzyć wiedzę uczestników Kongresu. Każde z wystąpień niesie ze sobą szereg wartości i inspirację do pracy zawodowej, dlatego warto wziąć udział w naszym wydarzeniu - zachęca Dariusz Tworzydło.
 
Program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014

Reklama
PUBLIC RELATIONS 2020. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA 

24 kwietnia - czwartek
 
prowadzenie: dr Dariusz TWORZYDŁO (Exacto) 
9.00 - 10.00 rejestracja uczestników
10.00 - 10.10 otwarcie kongresu; Przedstawiciel Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszów, Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka oraz dr Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Wrocławski, Exacto sp. z o.o.
 
10.10 - 10.40 Adam ŁASZYN, prezes zarządu Alert Media Communications: Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny ranking 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku (2013/2014).
 
10.40 - 11.10 Szymon SIKORSKI, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Publicon sp. z o.o.: Etyczny PR jest mrzonką. O rynku usług PR na jego dwudziestolecie.
 
11.10 - 11.40 Aleksander SALA, prezes zarządu KOLIBRO - Intranet Experts: Trendy w rozwoju komunikacji wewnętrznej i rola public relations - wieszczenie, doświadczenia, narzędzia, kompetencje i cele.
 
11.40 - 12.10 Arkadiusz GROCHALA, dyrektor ds. szkoleń, rozwoju i komunikacji wewnętrznej Netia, Magdalena BUGAJŁO, kierownik ds. komunikacji wewnętrznej Netia: IT'S @MAZING. Wartości firmy, które angażują. 
 
12.10 - 12.30 PRZERWA
 
12.30 - 13.00 Joanna MALINOWSKA-PARZYDŁO, prezes zarządu Personal Brand Institute: Profesjonalista czy szalbierz? Reputacja i marka zespołu PR we własnej organizacji.
 
13.00 - 13.30 Sebastian BYKOWSKI, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Roman JAMIOŁKOWSKI, dyrektor biura public relations Provident Polska SA: Monitoring mediów w komunikacji wewnętrznej. Nowatorski system dostarczania informacji - PRESS-SERVICE Monitoring Mediów dla Provident Polska.
 
13.30 - 14.00 Joanna SZPYT - WIKTOROWSKA, dyrektor ds. public relations, Interia.pl: Najnowsze trendy w komunikacji wewnętrznej.
 
14.00 - 14.30 Urszula RADZIŃSKA, prezes zarządu Stowarzyszenie Prasy Firmowej: Elektroniczny, czyli jaki? Interaktywne magazyny dla pracowników od A do Z. 
 
14.30 - 15.15 PRZERWA OBIADOWA
 
15.15 - 15.45 Mateusz MARTYNIUK, rzecznik Prokuratury Generalnej: Na linii ognia - budowanie wizerunku prokuratury.
 
15.45 - 16.15 Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu Partner of Promotion
 
16.15 - 16.45 Agnieszka JASZKANIEC, kierownik Działu Strategii i Komunikacji oraz rzecznik prasowy Katowickie Wodociągi S.A., Hubert STĘPNIEWICZ, prezes zarządu VIS Media Sp. z o.o.: Jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz, możesz trafić tam gdzie nie chciałeś. O drodze przedsiębiorstwa państwowego do nowoczesnej firmy.
 
16.45 - 17.15 Jacek KOTARBIŃSKI, general manager POPAI Poland: Omnichannel w komunikacji wewnętrznej firmy.
 
17.15 - 17.45 Hubert STĘPNIEWICZ, prezes zarządu VIS Media Sp. z o.o., Ewa STĘPNIEWICZ, Stowarzyszenie Prasy Firmowej: Jeden obraz za tysiąc słów. Jak pokazać, a nie zagadać komunikacji wewnętrznej.
 
17.45 dr Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Wrocławski, Exacto sp. z o.o.: Podsumowanie pierwszego dnia
od 19.30 Gala Dwudziestolecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
 
25 kwietnia - piątek

prowadzenie: dr Dariusz TWORZYDŁO (Exacto), Marek Wróbel (Fundacja InternetPR) 
 
08.30 - 09.00 dr Michał MACIERZYŃSKI, dyrektor Biura Innowacji Bank PKO BP SA: Firmowe multi-kulti: iksy, millenialsi, robole – czyli o tym jak komunikacja pełni rolę tłumacza. 
 
09.00 – 09.30 Paweł PODWYSOCKI, zrezes Zarządu Unify (d. Siemens Enterprise Communications): Technologia zmieni JESZCZE więcej. 
 
09.30 - 10.00 Tomasz MACHAŁA, redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat.pl: Jak komunikacja zewnętrzna wpływa na PR wewnętrzny
 
10.00 - 10.15 PRZERWA 
 
10.15 - 11.00 Sander SCHROEVERS, gość specjalny, president of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication: Internal communication in multinational companies located in Poland. 
 
11.00 - 11.30 Bohdan PAWŁOWICZ, członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowa-rzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER: Złote zasady komunikacji wewnętrznej. 
 
11.30 - 12.30 DEBATA: Do czego NAPRAWDĘ służy komunikacja wewnętrzna. I do kogo należy? Prowadzący: Marek WRÓBEL, Fundacja InternetPR 
 
12.30 - 12.45 PRZERWA WARSZTATY PRAKTYCZNE 
12.45 - 14.15 I BLOK Publikacje z mediów jako źródło wiedzy dla pracowników. Problematyka wdrożenia narzędzia dostarczania informacji w dużej organizacji - na przykładzie współpracy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i Provident Polska SA. Marcin SZCZUPAK, kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów; Karolina ŁUCZAK, koordynator ds. Projektów PR Provident Polska SA 
 
II BLOK CSR - narzędzie wspomagania relacji wewnętrznych. Bohdan PAWŁOWICZ, członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER
 
III BLOK Mit skutecznej komunikacji wewnętrznej w jednostkach sektora publicznego i w korporacjach. Agata MOCZULSKA, naczelnik Wydziału Projektów Multimedialnych i Komunikacji Wewnętrznej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 
 
14.00 PRZERWA OBIADOWA

KOMENTARZE

Profesjonaliści PR o nowych czasach dla branży

Po dwóch latach nieobecności kongres dla branży public relations wrócił do Rzeszowa. Na spotkanie przyjechało ponad 200 osób, dla których wszystko, co dzieje się w środowisku, jest istotne. Tym bardziej...

Profesjonaliści PR o komunikacji wewnętrznej firm

Komunikacja wewnętrzna to podstawa sprawnego i właściwego funkcjonowania firmy. To wydaje się oczywistością. Lecz okazuje się, że wiele firm ma z nią ogromne problemy. Co należy zmieniać i...

zobacz więcej
Reklama

Okręg rzeszowski. Kto z największą liczbą głosów

Krzysztof Sobolewski z PiS zdobył najwięcej...

Przetarg na odcinek S19 z Rzeszowa do Babicy już w październiku

W październiku ogłoszony zostanie przetarg na projekt i budowę 10-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 od węzła Rzeszów Południe do węzła Babica. To właśnie...

Budowa dwóch kolejnych odcinków S19 od Sokołowa Młp. do Lublina

W poniedziałek ruszyły prace na dwóch odcinkach S19 na terenie województwa lubelskiego. Wykonawca obwodnicy Janowa Lubelskiego, firma Mota Engil Central Europe, prowadzi...

Atrakcje dla dzieci i dorosłych... TSLA EXPO 2019 czeka na całe rodziny!

Klinika doktora Misia, malowanie buziek i miasteczko ruchu drogowego przygotowane specjalnie dla dzieci. Niezapomniane wrażenia niczym z filmu "Szybcy i...

Reklama

Trwa rejestracja na Kongres TSLA EXPO Rzeszów 2019. Sprawdź program!

Już 10 października w G2A Arena w Jasionce pojawią się przedsiębiorcy związani z przemysłem motoryzacyjnym i usługami transportowymi. To trzecia edycja Kongresu...

Moto świat na TSLA EXPO 2019. Udział w targach z dofinansowaniem!

Premiery aut i motocykli, customy, wielkie ciężarówki, a nawet monster truck –motoryzacyjne show już 11 i 12 października przyciągnie do G2A Arena w Jasionce tysiące...

Rozpoczęły się największe targi motoryzacyjne na Podkarpaciu. TSLA EXPO

- Wspaniałe samochody zawsze przyciągają bardzo wielu zwiedzających - stwierdził Stanisław Kruczek, wicemarszałek województwa podkarpackiego, otwierając...

Kto z Podkarpacia dostał się do Sejmu

Państwowa Komisja Wyborcza ma już wszystkie wyniki z komisji obwodowych i z dużym prawdopodobieństwem można układać listę posłów, którzy dostali się do Sejmu z Podkarpacia. Najlepszy wynik osiągnął Marek Kuchciński...

Osiedle Budziwój będzie miało swoją galerię handlową. Otwarcie wiosną

Na os. Budziwój w Rzeszowie powstaje galeria handlowa o powierzchni 4 tys. metrów kwadratowych. Budynek jest już prawie gotowy. Stoi przy skrzyżowaniu...

zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2019-10-18 18:59
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2019-10-18
USD 3,8503 -0,35%
EUR 4,2844 -0,01%
CHF 3,8969 +0,17%
GBP 4,9671 +0,43%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1493,35 +0,00% [22:59]
 Ropa brent baryłka 59,29 +0,00% [22:59]
 Pallad uncja 1726,90 +0,00% [22:59]
 Platyna uncja 896,50 +0,00% [22:59]
 Srebro uncja 17,57 +0,00% [22:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Cegielniana 18c/3, 35-310 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.