Reklama

Biznes

Wiedza i praktyka najlepszych – poznaj tajniki zarządzania firmą

Anna Olech
Dodano: 25.04.2014
12100_IMG_5569-1bank
Share
Udostępnij
Założenie firmy to dopiero pierwszy krok. Wielu uważa, że najprostszy. Prawdziwą sztuką jest dopiero skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem, a także odpowiednie motywowanie pracowników, by jak najwięcej wysiłku wkładali w swoją pracę. Jak to robić, by uniknąć błędów? Najlepiej opierać się na doświadczeniu tych, którzy w biznesie osiągnęli prawdziwy sukces. Swoją wiedzą i praktyką podzielą się w trakcie trzeciej konferencji „Jak skutecznie zarządzać firmą”, która odbędzie się 10 maja br. w Hotelu Rzeszów. To również okazja, aby na Podkarpaciu, w jednym miejscu, spotkać się z przedstawicielami różnych branż i nawiązać ciekawe relacje biznesowe. 

Poprzednie dwie edycje konferencji, które odbyły się w ubiegłym roku, przyciągnęły kilkaset osób z całego regionu. – Konferencja jest skierowana do osób już prowadzących biznesy, do ludzi doświadczonych, właścicieli firm, prezesów, dyrektorów, ale także do tych, którzy w przyszłości chcą prowadzić własną działalność. Dla tych, którzy poszukują wiedzy, chcą czerpać z doświadczenia najlepszych oraz nawiązać i poszerzyć kontakty w świecie biznesu – tłumaczy Sławomir Greszta z Success Learning, współorganizator projektu.
 
Wiedza i praktyka najlepszych 
 
Prelegentami na rzeszowskich konferencjach zawsze są osoby, które biznes znają od przysłowiowej podszewki. Stworzyli i prowadzą przedsiębiorstwa, które odnoszą sukcesy i mogą stanowić doskonały przykład, inspirację i wzór dla innych. W tym roku jednym z zaproszonych gości będzie Wojciech Sobieraj, pomysłodawca, twórca i prezes Alior Banku, jednego z największych sukcesów gospodarczych ostatnich lat w Polsce. Prezes Sobieraj pozyskał od inwestorów około 400 milionów euro i zbudował od podstaw nowy bank, który był największym start-upem w europejskiej bankowości od 30 lat.
W ciągu niespełna sześciu lat działalności Alior Bank zdobył zaufanie ponad 2,2 miliona klientów i należy do grupy najdynamiczniej rozwijających się banków na polskim rynku. Od grudnia 2012 roku Bank jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a od marca br. wchodzi w skład prestiżowego indeksu WIG20. Wojciech Sobieraj jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, otrzymał m.in. trzy tytuły „Gracza Roku” przyznane przez magazyn Forbes w uznaniu konsekwencji w budowaniu silnej pozycji Alior Banku na rynku. Został również uhonorowany tytułem „Osobowość Roku 2012” w plebiscycie Złoty Bankier. Za osiągnięcia biznesowe Prezes Alior Banku otrzymał także nagrodę specjalną Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta. Twórca Alior Banku jest uznawany za najzdolniejszego polskiego menedżera, który doskonale zna tajniki skutecznego zarządzania firmą. I tą wiedzą podzieli się z uczestnikami konferencji w Rzeszowie. 
Z kolei Paweł Królak to przedsiębiorca i jeden z głównych wykładowców Alternatywnej Szkoły Biznesu i Rozwoju Osobistego ASBIRO, właściciel Klubu Książki Tolle.pl, który stworzył mając 300 zł na start, a po kilku latach doprowadził do siedmiocyfrowych obrotów rocznych. Paweł Królak jest pasjonatem Total Quality Management i ciągłego doskonalenia każdego procesu w biznesie – od marketingu aż po logistykę. W wykładzie o przewrotnym temacie: A co, jeśli wszystko, co wiesz o motywowaniu pracowników, to nieprawda?, podpowie, w jaki sposób właściwie motywować podwładnych.
Wśród prelegentów będzie też Leszek Waliszewski, były prezes Delphi Automotive Systems Poland, a obecnie prezes i współwłaściciel FA Krosno, które w 2013 roku zostało wyróżnione Diamentem Forbesa i znalazło się wśród najszybciej podnoszących swoją wartość firm w Polsce. Waliszewski to doświadczony biznesmen, którego podpowiedzi w kwestii zarządzania przedsiębiorstwem dla wielu mogą okazać się bezcenne. 
Bogatymi doświadczeniami związanymi z wdrażaniem rozwiązań teleinformatycznych w przedsiębiorstwach podzieli się z uczestnikami konferencji również przedstawiciel OPTEAM SA – jednej z czołowych firm z branży IT, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
 
Platforma nawiązywania kontaktów
 
Majowa konferencja łączy w sobie dwa cele. Z jednej strony to jedyna w swoim rodzaju okazja, by dowiedzieć się od najlepszych menedżerów, jaka jest ich recepta na skuteczne prowadzenie biznesu. Z ich doświadczeń skorzystać mogą ci, którzy na rynku już działają, jednak wciąż poszukują najlepszych rozwiązań i sposobów zarządzania przedsiębiorstwem. Konferencja to również źródło wiedzy dla ludzi, którzy myślą poważnie o założeniu w przyszłości własnego biznesu lub osób, które prowadzą firmę, ale potrzebują wsparcia, wskazówki. Dlatego też zaproszeni zostali doświadczeni przedsiębiorcy, którzy mogą podzielić się swoimi radami. To szansa, by uczyć się na błędach nie swoich, lecz prelegentów, ponieważ ich wskazówki z pewnością pozwolą ustrzec się przed niepotrzebnymi stratami, błędami i problemami. Z drugiej strony w naszym regionie nie będzie drugiej takiej okazji, by w jednym miejscu spotkać przedstawicieli tak różnorodnych dziedzin biznesu. To szansa na rozmowę, nawiązanie i poszerzenie kontaktów, które mogą procentować w przyszłości – mówi Sławomir Greszta.
Zaproszenie na konferencję skierowane jest szczególnie do właścicieli firm, kadry zarządzającej i osób, które dopiero myślą o stworzeniu firmy, oraz tych, którzy chcą poszerzyć swoje kontakty biznesowe. 
 
Więcej informacji oraz zakup biletów na www.successlearning.pl. Ceny już od 89 zł. 
Dla grup zorganizowanych powyżej 10 osób atrakcyjne rabaty. Liczba miejsc ograniczona.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy