Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

O marketingu i sprzedaży na Mega Rzeszów Conference

A A A
Anna Olech

Dodano: 20-10-2014

fot. Archiwum organizatorów

fot. Archiwum organizatorów

Jak skuteczniej pozyskiwać nowych klientów? To pytanie często zadają sobie sprzedawcy, a osoby zajmujące się marketingiem szukają sposobów, by efektywniej przekonywać przełożonych lub klientów do swoich pomysłów. O najnowszych trendach w sprzedaży i marketingu, o najskuteczniejszych metodach i narzędziach, opowiedzą eksperci tych branży, m.in. Jacek Rozenek, w najbliższy czwartek i piątek (23 i 24 października) na  drugiej edycji MEGA Rzeszów Conference, która odbędzie się w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. 
 
Dwudniowe spotkanie w Rzeszowie to okazja do poszerzenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, poznanie nowinek i trendów w branży. W pierwszym dniu konferencji, 23 października, praktyczne techniki prezentacji projektów i pomysłów biznesowych przed klientem czy zarządem przedstawi Wojtek Murzyn. Warsztat z nim będzie okazją do głębszego poznania metod prezentowania projektów tak, aby były zrozumiałe, zyskiwały poparcie i akceptację, gdyż są to niezbędne etapy na drodze od pomysłu do realizacji. – Często dobre pomysły umierają przedwcześnie, bo nie zostały właściwie opisane, opowiedziane i sprzedane decydentom. Będziemy więc zastanawiać się dlaczego tak jest i jak przejść przez taki proces z sukcesem – wyjaśnia Wojtek Murzyn. 
Reklama
 
To także okazja do tego, by zastanowić się co decyduje o tym, że niektóre projekty są przyjmowane entuzjastycznie i realizowane mimo wysokich budżetów, a z innymi trudno się przebić, jak przekonywać szefów, zarządy, inwestorów do swojego pomysłu, jak opisać skomplikowany projekt w prosty sposób i czy na pewno trzeba to robić, czy trzeba mieć „elewator pitch” i kiedy powinniśmy zacząć mówić o swoim projekcie? – Będziemy zastanawiać się, jakie są skuteczne sposoby docierania do ważnych, ale zajętych ludzi, jak zwracać ich uwagę, jak być konsekwentnym i wytrwałym zachowując profesjonalizm. Czy każdy odrzucony projekt to porażka, a z drugiej strony jak nie zamienić w klapę projektu przyjętego, ale napotykającego kłopoty w czasie realizacji? Jakich pułapek komunikacyjnych unikać? Jak pracować nad pomysłami, aby przeradzały się w ciekawe projekty i spektakularne sukcesy – dodaje Alicja Leś, organizatorka konferencji. 
 
W drugiej, merytorycznej części konferencji będzie można posłuchać ekspertów, którzy prześwietlą branżę marketingu. Izabela Sałamacha, PR & CSR Director w Fabryka Komunikacji Społecznej, opowie o tym czy marketing społeczny to nadal wyzwanie czy już trend w działaniach promocyjnych firm. Magdalena Petryniak, która od 10 lat realizuje projekty z zakresu komunikacji marketingowej i komunikacji społecznej, przybliży temat: Wprowadzanie w zachwyt klientów – skuteczną metodą na budowanie trwałych relacji i zatrzymanie retencji? Bohdan Pawłowicz, twórca kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki!”, pochyli się nad lojalnością w marketingu – skoro to takie proste, to czemu to takie trudne. Jakub Woźniak zdradzi tajniki subtelnej perswazji w marketingu, a Janusz Kamieński opowie dlaczego poważne inwestycje w marketing, a także wysoka sprzedaż mogą doprowadzić do upadku firmy? Wisienką na torcie będzie Jacek Kotarbiński, laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, który poruszy kontrowersyjny temat seksu i kłamstw w marketingu i sprzedaży. 
Reklama
 
Drugi dzień konferencji poświęcony będzie technikom, narzędziom i sposobom skutecznej sprzedaży. Warsztat poprowadzi Wojtek Zatorski: - Pokażę strategiczną sprzedaż do rozproszonych struktur decyzyjnych, czyli taki sposób zbierania i reprezentowania informacji, aby można było odpowiednio rozgrywać nawet najtrudniejsze układy wpływu w organizacji klienta. 
 
Po części praktycznej uczestnicy będą mogli posłuchać ekspertów sprzedaży z całej Polski. Anita Szymczuch, Master Coach ICI i trener biznesu, powie czy sprzedaży można się nauczyć. Kuba Szpunar, trener biznesi i coach, będzie mówił o komunikacji relacji – jak się komunikować, by budować głębokie relacje. Z kolei Maciej Dutko, przedsiębiorca, trener i Certyfikowany Wykładowca Allegro, podzieli się wiedzą, jak nie spalić na starcie,czyli słowo o spamerstwie, a Mariusz Stępnik, certyfikowany Trener Brian Tracy International,  powie o roli emocji w podejmowaniu decyzji, czyli o tym co w sprzedaży najważniejsze. Główną postacią dnia sprzedaży podczas MEGA Rzeszów Conference będzie Jacek Rozenek, aktor od 20 lat zajmujący się szkoleniami w zakresie komunikacji, prezentacji, przywództwa i rozwoju osobistego. Na rzeszowskim spotkaniu wystąpi z tematem: Sprzedaj zaufanie, zyskaj zaufanie – czyli rzecz o sprzedaży opartej o relacje i zaufanie – budowanie przewagi konkurencyjnej. 
 
Szczegółowe informacje i możliwość rejestracji na stronie www.mega.rzeszow.pl 

Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2023-01-27 18:58
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.