Właściwie obrana droga marketingowa jest niezwykle ważna dla działalności i rozwoju firmy. Greinplast wybrał kierunek, który na przestrzeni lat pozwolił skutecznie wypromować doskonałe produkty oraz stworzyć silną i rozpoznawalną markę. Każde działanie marketingowe jest przemyślane i tak ukierunkowane, by wieńczył je sukces. A znakiem rozpoznawczym marketingu Greinplastu stała się otwartość na różnorodne potrzeby klientów i partnerów. Firma ma doskonały produkt i do niego dopasowuje marketing, który jest na wysokim poziomie. To wszystko sprawia, że świadomość marki i wiedza o firmie i jej produktach, jest coraz większa nie tylko na Podkarpaciu, ale także w innych regionach Polski.
TO MOŻE CIĘ ZAINTRESOWAĆ
Współpraca to podstawa
Greinplast ma własną, doskonale wyposażoną pracownię, w której wykonuje najróżniejsze materiały na potrzeby marketingowe i promocyjne. To ogranicza koszty o marżę, jaką trzeba byłoby zapłacić agencji reklamowej, a co za tym idzie, w znaczący sposób zmniejsza cenę tych produktów. W pracowni powstają więc nie tylko wielkoformatowe banery, ale też drobne gadżety firmowe: długopisy, otwieracze, zapalniczki, a ta oferta szybko się poszerza. Powstaje tu wszystko, czego potrzebują partnerzy Greinplastu.
Ewenementem w tej branży jest samodzielne tworzenie wzorników przez firmy produkujące farby. A tak właśnie robi to Greinplast. Zazwyczaj takie prace są zlecane firmom zewnętrznym, ale to pociąga za sobą pewne ograniczenia, a nierzadko także problemy. Po pierwsze mogą pojawić się różnice pomiędzy wzornikiem a gotowym produktem, a po drugie koszty takiego zlecenia sprawiają, że firmy ograniczają ilość produkowanych wzorników. - Dzięki temu, że sami możemy produkować wzorniki, możemy wypuścić ich na rynek znacznie więcej i co najważniejsze, klient widzi produkt faktyczny, a nie tylko zdjęcie. Każdy wzornik przechodzi taką samą kontrolę jakości, jak nasze produkty, więc nie ma mowy o jakichkolwiek odstępstwach - zapewnia Dariusz Chyła.
Firma mocno stawia też na wirtualny wymiar marketingu. W najbliższym czasie będzie dostępna całkowicie nowa strona internetowa z innowacyjnym w tej branży rozwiązaniem. Tą nowością będzie forum internetowe dostępne na kilku portalach internetowych, na którym specjaliści i doradcy firmy będą doradzać klientom, odpowiadać na pytania, rozwiązywać wszelkie problemy, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji inwestycji. - Będziemy natychmiast reagować na wszelkie problemy, ponieważ zależy nam, by w sytuacji jakiejkolwiek negatywnej opinii, jak najszybciej rozwiązać problem, wysłać doradcę technicznego, który pomoże znaleźć rozwiązanie - tłumaczy kierownik działu marketingu. - Zdarza się, że do nas nie dociera żadna reklamacja, a na jakimś forum pojawia się negatywna opinia o naszych produktach, a tego chcemy unikać. Nie boimy się bezpośredniego kontaktu z klientem, więc takie forum jest doskonałym rozwiązaniem.
Popularne zagadnienia: , COVID-19 , premier , Ukraina , prezydent , Morawiecki , nowe zakażenia koronawirusem , MZ , zakażenia , sejm , koronawirus w Polsce