Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Marketing otwarty na klienta

A A A
artykuł sponsorowany

Dodano: 20-01-2013

fot. archiwum firmy Greinplast

fot. archiwum firmy Greinplast

Sprawny, skuteczny i nowoczesny marketing to podstawa w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie. Taką zasadę stosuje firma Greinplast. Marketing na wysokim poziomie pozwala im efektownie promować produkty i markę. Efekty, jakie udało osiągnąć się na Podkarpaciu, chcą przenieść także na inne regiony Polski. Rozszerzenie działalności na rynek ogólnopolski to kolejne zadanie, jakie stoi przed działem marketingu.

Właściwie obrana droga marketingowa jest niezwykle ważna dla działalności i rozwoju firmy. Greinplast wybrał kierunek, który na przestrzeni lat pozwolił skutecznie wypromować doskonałe produkty oraz stworzyć silną i rozpoznawalną markę. Każde działanie marketingowe jest przemyślane i tak ukierunkowane, by wieńczył je sukces. A znakiem rozpoznawczym marketingu Greinplastu stała się otwartość na różnorodne potrzeby klientów i partnerów. Firma ma doskonały produkt i do niego dopasowuje marketing, który jest na wysokim poziomie. To wszystko sprawia, że świadomość marki i wiedza o firmie i jej produktach, jest coraz większa nie tylko na Podkarpaciu, ale także w innych regionach Polski.
Reklama

Współpraca to podstawa
 
W działaniu firmy ogromny nacisk kładzie się na współpracę z wykonawcami, stosującymi materiały z logo Greinplastu oraz kilkunastoma oddziałami rozproszonymi w kraju. Każdy z nich ma inne potrzeby i oczekiwania, dlatego właśnie firma obrała kierunek, który pozwala wyjść im naprzeciw. - Marketing naszej firmy jest otwarty dla naszych wykonawców i naszych oddziałów - mówi Dariusz Chyła, kierownik działu marketingu w Greinplast Sp. z o.o. - Staramy się, by wszystkie zamawiane przez nich materiały marketingowe były wykonywane zgodnie z ich zamówieniem i spełniało ich potrzeby. Robimy np. indywidualne banery dla wykonawców dociepleń, na których widnieje nie tylko logo Greinplastu, ale przede wszystkim logo wykonawcy oraz informacje o świadczonych przez niego usługach, dane kontaktowe. Bardzo nam zależy, by to wykonawca był podkreślony.

Greinplast ma własną, doskonale wyposażoną pracownię, w której wykonuje najróżniejsze materiały na potrzeby marketingowe i promocyjne. To ogranicza koszty o marżę, jaką trzeba byłoby zapłacić agencji reklamowej, a co za tym idzie, w znaczący sposób zmniejsza cenę tych produktów. W pracowni powstają więc nie tylko wielkoformatowe banery, ale też drobne gadżety firmowe: długopisy, otwieracze, zapalniczki, a ta oferta szybko się poszerza. Powstaje tu wszystko, czego potrzebują partnerzy Greinplastu.

Ewenementem w tej branży jest samodzielne tworzenie wzorników przez firmy produkujące farby. A tak właśnie robi to Greinplast. Zazwyczaj takie prace są zlecane firmom zewnętrznym, ale to pociąga za sobą pewne ograniczenia, a nierzadko także problemy. Po pierwsze mogą pojawić się różnice pomiędzy wzornikiem a gotowym produktem, a po drugie koszty takiego zlecenia sprawiają, że firmy ograniczają ilość produkowanych wzorników. - Dzięki temu, że sami możemy produkować wzorniki, możemy wypuścić ich na rynek znacznie więcej i co najważniejsze, klient widzi produkt faktyczny, a nie tylko zdjęcie. Każdy wzornik przechodzi taką samą kontrolę jakości, jak nasze produkty, więc nie ma mowy o jakichkolwiek odstępstwach - zapewnia Dariusz Chyła.
Reklama

Przez sport i sieć do klienta

Niezwykle skuteczne, już od wielu lat, okazuje się promowanie firmy i tworzenie pozytywnego wizerunku poprzez sponsoring drużyn sportowych. Dzięki wspieraniu bardzo lokalnych drużyn Greinplast jest obecny w świadomości mieszkańców wielu miejscowości. Marketing sportowy w Polsce jest niezwykle istotny, a jego wartość medialna systematycznie rośnie, więc firma utrzymuje obrany kierunek. Z logiem Greinplastu grają najróżniejsze drużyny, niekoniecznie te wysoko ulokowane w klasyfikacjach. Ale wśród nich jest np. siatkarski zespół Resovii, który Greinplast wspierał znacznie wcześniej niż zajęło się nią Asseco. 

Firma mocno stawia też na wirtualny wymiar marketingu. W najbliższym czasie  będzie dostępna całkowicie nowa strona internetowa z innowacyjnym w tej branży rozwiązaniem. Tą nowością będzie forum internetowe dostępne na kilku portalach internetowych, na którym specjaliści i doradcy firmy będą doradzać klientom, odpowiadać na pytania, rozwiązywać wszelkie problemy, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji inwestycji. - Będziemy natychmiast reagować na wszelkie problemy, ponieważ zależy nam, by w sytuacji jakiejkolwiek negatywnej opinii, jak najszybciej rozwiązać problem, wysłać doradcę technicznego, który pomoże znaleźć rozwiązanie - tłumaczy kierownik działu marketingu. - Zdarza się, że do nas nie dociera żadna reklamacja, a na jakimś forum pojawia się negatywna opinia o naszych produktach, a tego chcemy unikać. Nie boimy się bezpośredniego kontaktu z klientem, więc takie forum jest doskonałym rozwiązaniem.

Greinplast to nowoczesne przedsiębiorstwo, w którym mocny nacisk kładzie się nie tylko na wdrażanie rozwiązań najnowszej generacji wykorzystywanych w laboratoriach i produkcji. Taki kierunek firma obrała również w zakresie marketingu. Greinplast jest otwarty na potrzeby swoich partnerów oraz klientów, którym zawsze stara się pomóc i sprostać ich oczekiwaniom. W ten właśnie sposób zbudowano silną, pewną i renomowaną markę.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2023-03-28 10:38
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.