Reklama

Biznes

Kongres Profesjonalistów Public Relations wraca do Rzeszowa

Artykuł Partnera
Dodano: 30.01.2013
1964_kongres_archiwum
Share
Udostępnij
Po raz kolejny o public relations, w Rzeszowie, według nowej koncepcji i w odświeżonej formule. Tak zapowiada się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2013, czyli ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR, które odbędzie się w dniach 18-19 kwietnia.

Kongres ma zaskoczyć uczestników poprzednich edycji nową formułą, a jego tematem przewodnim będzie Public relations 2020: nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych. Organizatorami wydarzenia są: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o., przy współpracy Urzędu Miasta Rzeszowa, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

– W Rzeszowie organizowaliśmy dziesięć edycji ważnego dla branży Kongresu Public Relations. Później przyszedł czas na Wrocław i dwie odsłony Kongresu Profesjonalistów PR. W tym roku, wraz z Uniwersytetem Wrocławskim, zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji oraz budowania relacji do Rzeszowa – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.

W nowym wydaniu
 
Program wydarzenia obfitować będzie w wystąpienia plenarne z udziałem ekspertów, w gronie których znajdą się praktycy biznesu i osoby zawodowo zajmujące się PR. Nie zabraknie także debat. Nowość,  to składające się z trzech bloków warsztaty poświęcone praktycznym aspektom wykorzystania narzędzi public relations.
 
Jak mówi Szymon Sikorski, prezes Zarządu Publicon Sp. z o.o., przedstawiciel Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – w tym roku dyskutować będziemy o komunikacji w obliczu nowej perspektywy unijnej, o designie i funkcjonalizmie w public relations, a także o zarządzaniu kryzysem w social media.
 
O programie już wkrótce na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl. – Pracujemy nad szczegółowym programem, kompletujemy nazwiska prelegentów. Mamy nadzieję, że nowa formuła przypadnie do gustu zarówno stałym bywalcom naszych wydarzeń, jak również tym, dla których udział w Kongresie  to nowe doświadczenie – dodaje dr Karina Stasiuk-Krajewska z Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzień wcześniej natomiast, tj. 17 kwietnia br., na Uniwersytecie Wrocławskim odbędzie się wydarzenie szkoleniowe z zakresu public relations, które poprzedzi Kongres Profesjonalistów PR.

Sponsorem głównym projektu jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Partnerami Kongresu są: Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

BIZNESiSTYL.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy