Przy ocenie prezydentów, burmistrzów i wójtów zwracano uwagę na to, co włodarze robią, by życie w miastach i gminach było przyjemniejsze oraz oceniano ich działalność w zakresie inwestycji w infrastrukturę, ochrony środowiska, turystyki, sportu i rekreacji. Jednak najważniejsze było, co faktycznie robią dla mieszkańców w kwestii kontaktu z urzędem. W Sanoku kontakt ten odbywa się zarówno w sposób tradycyjny, jak i elektroniczny. W mieście działa system powiadamiania sms-owego, a także obsługi osób niedosłyszących i niesłyszących. - Od początku mojej pracy samorządowej, a jestem już burmistrzem Sanoka trzecią kadencję, mój czas i siły poświęcam dla dobra miasta - mówi dr Wojciech Blecharczyk. -Wraz z moimi współpracownikami staramy się iść z duchem czasu, wychodzić naprzeciw potrzebom naszych mieszkańców, wykorzystywać nowoczesne narzędzia w kontaktach z nimi. Chcemy, aby drzwi urzędu były otwarte dla wszystkich. Kładziemy również duży nacisk na pozyskiwanie środków unijnych, bo one pozwalają nam realizować inwestycje, które podnoszą standard życia sanoczan. Sanok ma wielki potencjał, a moją rolą jest pokazywać go w kraju i za granicą oraz podkreślać wszędzie jego atuty.
Popularne zagadnienia: , COVID-19 , MZ , Ukraina , premier , zakażenia , nowe zakażenia koronawirusem , koronawirus w Polsce , Morawiecki , prezydent , koronawirus