Reklama

Biznes

Centrum outletowe w miejscu Galerii Graffica. Otwarcie 4 marca

Katarzyna Grzebyk
Dodano: 28.02.2017
31399_glowne
Share
Udostępnij

W sobotę, 4 marca w Rzeszowie zostanie otwarte pierwsze centrum outletowe w regionie. Powstanie ono w miejscu funkcjonującej od ponad 15 lat Galerii Graffica przy ul. Lisa-Kuli. W Outlet Graffica Rzeszów będzie ok. 80 sklepów i punktów outletowych, w tym takie marki jak m.in. Lacoste, Pierre Cardin, Lee, Wrangler, Ochnik, New Balance. Otwarcie odbędzie się 4 marca, ambasadorką i gościem otwarcia będzie Natalia Siwiec.

Outlet Graffica Rzeszów powstaje w miejscu Galerii Graffica, jednej z najstarszych rzeszowskich galerii handlowych, która zdaniem zarządcy, przez lata była także najprężniej działającą galerią handlową w regionie, zdobywając w 2010 i 2011 roku tytuł Najlepszej Galerii Handlowej w Polsce w plebiscycie prowadzonym przez TNS Pentor dla Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych.

80 sklepów i punktów outletowych, 450 miejsc parkingowych

Centrum outletowe będzie mieściło ok. 80 sklepów i punktów outletowych na 17 000 mkw. powierzchni handlowo-usługowej. Do dyspozycji klientów będzie 450 miejsc parkingowych. – Obecnie prowadzimy intensywny proces rekomercjalizacji centrum. Galeria Graffica przechodzi zmianę formatu na centrum outletowe. Toczą się rozmowy z obecnymi najemcami i nowymi brandami outletowymi. Outlet jest skomercjalizowany w 85 proc. – mówi Sebastian Podkulski, prezes zarządu Star Europa Holding, odpowiedzialnej za komercjalizację i administrację Outlet Graffica Rzeszów.

Będzie to pierwsze centrum outletowe w Rzeszowie i całym regionie, gdyż najbliższe centa outletowe oddalone są od Rzeszowa o 2 godziny jazdy samochodem.

Outlety znanych marek modowych, obuwniczych i sportowych

Centrum będzie oferować klientom z Rzeszowa i całego Podkarpacia  szeroki  wybór marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii oraz akcesoriów znanych producentów w outletowych cenach. Ofertę uzupełni gastronomia, usługi oraz bogaty wybór elektroniki. Operatorem spożywczym pozostanie Inter-Marche.

– Możemy pochwalić się podpisanymi umowami z min. KRUK Outlet, Vistula Outlet, Wittchen Outlet, Ochnik Outlet, Trespass, La Vantil, ONLY Outlet. Dostępne będą również takie brandy jak: Lacoste, New Balance, Pierre Cardin, Lee Wrangler a także Zara, Bershka, Massimo Dutti w outletowych cenach” – wylicza Sebastian Kielecki, dyrektor ds. komercjalizacji Outlet Graffica Rzeszów. W outlecie pozostają sklepy od lat działające w tym miejscu czyli min. Media Expert, empik, Royal Collection, Go Sport, które przekształcą się w outlety.

Ponadto, Outlet Graffica Rzeszów będzie łączyła cechy  outletu  i  parku  handlowego. Według zarządcy, centrum outletowe  idealnie  wpisze  się  w zapotrzebowanie lokalnego rynku oraz preferencje zakupowe mieszkańców województwa podkarpackiego,  którzy  chcą kupować produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach.

Natalia Siwiec na otwarciu outletu

Otwarcie odbędzie się w sobotę, 4 marca, w godz. 12-18, na klientów czekają konkursy z nagrodami oraz liczne atrakcje. – Koncepcja otwarcia z Natalią Siwiec powstała  na  podstawie  badań preferencji i stylu życia klientów oraz czynników demogra?cznych  i  ekonomicznych.  Nie  bez  znaczenia  były również takie aspekty jak: lokalizacja, dostępna powierzchnia handlowa,  sąsiedztwo  innych  obiektów  handlowych  i układ ciągów komunikacyjnych – mówi Robert Podkulski, dyrektor marketingu Outletu Graffica Rzeszów.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy