Reklama

Akademia AEROPOLIS zaprasza na bezpłatne szkolenie nt. strategii marki

A A A
Opracowanie Alina Bosak

Dodano: 07-04-2019

Fot. RARR S.A.

Fot. RARR S.A.

Budowanie marki wymaga dobrze zaplanowanej strategii. Praktyczną wiedzę na temat kreowania silnej marki będzie można zdobyć już 25 kwietnia br. na bezpłatnym szkoleniu w Inkubatorze Technologicznym w Jasionce k. Rzeszowa. Organizatorzy IV edycji Akademii AEROPOLIS, czyli Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz firma Veneo, już dziś zapraszają do rejestracji na to wydarzenie. 
 
Dla kupującego marka jest najważniejsza. A czym jest marka? To nic innego jak idea, w którą musisz uzbroić swój produkt czy usługę, by odnieść sukces. Markę kreuje się według dobrze zaplanowanej strategii. Na bezpłatnym szkoleniu Akademii AEROPOLIS Beata Mordarska, dyrektor ds. strategii i kreacji firmy Veneo, poprowadzi uczestników przez wszystkie etapy tego procesu, dostarczając szczegółowej wiedzy na temat m.in. opracowania profilu idealnego odbiorcy, powiązania storytellingu z archetypami osobowości, czy pozycjonowania marki. Nie zabraknie case studies. Omówione zostaną przypadki budowania strategii marki dwóch polskich firm. Od analizy mapy motywacji i opracowywania logo po dobór gości na brand party i oznakowanie metek.
 
- Akademia AEROPOLIS organizowana cyklicznie w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznego AEROPOLIS, potwierdza aktywność naszej spółki w różnych obszarach wspierania przedsiębiorczości - mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. - Do prowadzenia szkoleń zapraszamy najlepszych trenerów, specjalistów w swoich branżach. To umożliwia mieszkańcom regionu i przedsiębiorcom podnoszenie kwalifikacji w różnych obszarach biznesu. 
 
To już czwarta edycja Akademii AEROPOLIS i pierwsza z dwóch, jakie RARR S.A. planuje w tym roku. – Zapraszamy wszystkich zainteresowanych marketingiem – przedsiębiorców i pracowników, a także tych, którzy chcą założyć własną firmę. To okazja do podniesienia własnych kwalifikacji na dobrze przygotowanych, bezpłatnych szkoleniach – podkreśla Dawid Adamski, kierownik Biura Promocji w Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. – Tytuł najbliższego to „Niebo, czy Piekło? Czyli o strategii Marki”. Poprzednie warsztaty dotyczyły wywierania wpływu w biznesie, wykorzystywania mediów społecznościowych oraz influencer marketingu w budowaniu marki. Tematy kreujemy, śledząc rynkowe trendy i rozpoznając potrzeby osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach.   
 
Reklama
IV edycja Akademii AEROPOLIS obędzie się w czwartek, 25 kwietnia,w głównym budynku Inkubatora AEROPOLIS w Jasionce. Udział jest bezpłatny, ale ze względu na duże zainteresowanie oraz ograniczoną ilość miejsc, organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację na stronie https://akademiaaeropolis4.evenea.pl, która trwa do 22 kwietnia, do godz. 12.00. Decyduje kolejność zgłoszeń!
 
Wybierz temat kolejnych szkoleń!

Ciesząca się dużym zainteresowaniem Akademia AEROPOLIS spowodowała, że RARR S.A. w tym roku zamierza rozszerzyć swoją ofertę szkoleniową.
 
– Chcemy zaprosić do Jasionki najlepszych polskich prelegentów i ekspertów, których warsztaty w każdym zakątku kraju budzą olbrzymie zainteresowanie. AEROPOLIS Champions, bo tak nazwaliśmy to wydarzenie, będzie szkoleniem komercyjnym. Chcemy dostarczyć takiej wiedzy i umiejętności, które jak najwięcej osób będzie mogło wykorzystać w codziennej pracy. Proponujemy zatem, by to Czytelnicy wybrali temat, który ich zdaniem jest najbardziej przydatny – mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Plebiscyt AEROPOLIS Champions odbywa się poprzez internetową ankietę - Przygotowanych zostało 11 tematów. Nie trzeba się rejestrować, aby oddać głos na jeden z nich. Można to zrobić do końca kwietnia! – Najpopularniejszy temat będzie pierwszym szkoleniem, jakie odbędzie się w ramach AEROPOLIS Champions. Planowany termin to jesień. - Prelegenci, których chcemy zaprosić, mają terminarze zarezerwowane na wiele miesięcy w przód, dlatego już dziś zapraszamy do udziału w plebiscycie – zachęcają organizatorzy.
 
 
Akademia Aeropolis Fot.Archiwum RARR S.A.

 
Program IV edycji Akademii AEROPOLIS

25 kwietnia 2019
 
Sala konferencyjna, budynek Inkubatora Technologicznego AEROPOLIS (Jasionka 954)

11.00 Przywitanie uczestników
 
11.10 Niebo, czy Piekło? Czyli o strategii Marki: Strategia Marki jest tym czym jest, a jeśli nie jest tym czym jest, to czym jest?
 
13.10 Sesja Q&A (pytania i odpowiedzi)
 
13.30 Lunch
 
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się: 

- Czym jest strategia marki?
- Jak kreować silną markę?
- Jakie są relacje między strategią marki a kreacją?
- A jakie ze strategią komunikacji?
- Jak się do tego mają kampanie marketingowe?
- Po co komu cały ten marketing?
 
Więcej informacji pod nr tel. 17 86-76-284 (w godzinach 07.00-15.00) lub padamska@rarr.rzeszow.pl
 

KOMENTARZE

Gühring Aviation Tools Services startuje z produkcją od września

We wtorek, 1 września w Inkubatorze Technologicznym PPNT AEROPOLIS w Jasionce z produkcją rusza Gühring Aviation Tools Services. Rzeszowska spółka należąca do Grupy...

CyfrowaFoto - od inkubatora w Aeropolis po ekspansję na świat

Największa cyfrowa drukarnia w Europie Środkowo-Wschodniej mieści się w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym. Czołowe miejsce w branży CyfrowaFoto zdobyła dzięki...

zobacz więcej
Reklama

Przejazd nową obwodnicą Dynowa - na razie filmik, otwarcie w listopadzie

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich udostępnił film z przejazdu nową obwodnicą Dynowa. Jej budowa trwała ponad rok, a koszt inwestycji wynosił...

W piątek szósty strajk kobiet w Rzeszowie

W piątek, 30 października, po raz szósty w Rzeszowie demonstranci spotkają się na proteście przeciwko zaostrzeniu prawa antyaborcyjnego. Manifestacje o godz. 17., planowane także w innych miastach województwa...

Studenci Uniwersytetu Rzeszowskiego: Wyrok TK naruszył prawo wyboru milionom Polek

We wtorek studenci Uniwersytetu Rzeszowskiego skomentowali czwartkowe orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego, w którym ten uznał, że...

Reklama

Szpital tymczasowy na Podkarpaciu? Powinna wystarczyć istniejąca baza

Na polecenie premiera Mateusza Morawieckiego na Stadionie Narodowym w Warszawie powstaje pierwszy szpital tymczasowych dla chorych na COVID-19. Do końca tygodnia...

Cała S19 już za sześć lat? Raport z budowy od granicy ze Słowacji do Białorusi

S19 będzie kosztować niemal 27 mld zł i umożliwi szybki przejazd między przejściem granicznym z Białorusią w Kuźnicy z Barwinkiem...

Szpital tymczasowy na Podkarpaciu wcale nie w halach sportowych

Na Podkarpaciu powstanie szpital tymczasowy, ale nie w hali sportowej, czy widowiskowej, jak spekulowano, tylko w nowej części szpitala MSWiA przy ul. Krakowskiej w Rzeszowie...

Szklane Lniane z widokiem na Krosno

W Korczynie, na miejscu popularnego zajazdu "U Cześnika", skąd roztacza się piękny widok na Krosno oraz Kotlinę Krośnieńską i Doły Jasielsko-Krośnieńsko-Sanockie powstaje Centrum Konferencyjno-Bankietowe Szklane Lniane...

Miliony złotych dotacji w kredycie na innowacje technologiczne. Jak wziąć?

Miliony złotych dotacji mogą zdobyć mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w ramach kredytu na innowacje technologiczne. Wnioski o takie wsparcie...

zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2020-11-24 10:38
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2020-11-23
USD 3,7616 -0,16%
EUR 4,4680 +0,00%
CHF 4,1307 -0,12%
GBP 5,0273 +0,51%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1822,30 -0,70% [10:37]
 Ropa brent baryłka 46,40 +1,33% [10:37]
 Pallad uncja 2331,30 -0,66% [10:34]
 Platyna uncja 943,30 +1,18% [10:37]
 Srebro uncja 23,43 -0,76% [10:37]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.