Reklama

Branding - Akademia Aeropolis zaprasza na bezpłatne szkolenie

A A A
Opracowanie Alina Bosak

Dodano: 06-06-2019

Fot. Archiwum prywatne Marcina Tkaczyka

Fot. Archiwum prywatne Marcina Tkaczyka

„Branding - czyli jak zmienić firmę w markę” to temat najbliższego szkolenia w Akademii Aeropolis. W tajniki budowania skutecznej strategii marki wprowadzi uczestników spotkania Marcin Tkaczyk, właściciel S'SENSE. Szkolenie organizuje Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego. Zapisy do 14 czerwca!
 
- Problem z umiejętnym wykorzystaniem brandingu, jako strategicznego narzędzia mają zarówno osoby, które dopiero zakładają firmy, jak i właściciele już dobrze działających biznesów – zauważa Marcin Tkaczyk. – Celem brandingu jest wyróżnienie marki spośród setek podobnych. Po to, by ludzie ją zauważyli i byli skłonni płacić za jej produkty większą marżę, czy też pozostawać jej lojalnymi odbiorcami.
 
Podczas szkolenia, które zaplanowano na 18 czerwca 2019 r. w sali konferencyjnej głównego budynku Inkubatora AEROPOLIS (Jasionka 954), będzie okazja zapoznać się z prawidłowym przebiegiem procesu brandingu i uzbrajania firmy w markę. – Zaczyna się od audytu środowiska marki: rynku, grupy docelowej oraz konkurencji – zaznacza właściciel S'SENSE. – Przeanalizowanie konkurencyjnej marki pozwoli nam określić, co należy zrobić, aby się wyróżnić. Wnioski z audytu pozwalają przejść do opracowania strategii marki. Potem przychodzi czas na branding – najpierw werbalny, a więc charakterystyczną nazwę  i właściwy opis marki. Wielu przedsiębiorców posługuje się słownictwem, które nie niesie żadnych wartościowych znaczeń. Określenia typu „najlepszy”, „profesjonalny’, „najwyższej jakości” były tak często używane i nadużywane, że dziś już nic nie znaczą. Przygotowanie opisu marki, jej wartości i oferty to bardzo istotny krok. Następnie przechodzimy do brandingu wizualnego, czyli wyboru charakterystycznego i prostego logo, które będzie łatwe do zapamiętania. Trzeba dobrać klucz wizualny, czyli przewodni motyw graficzny, za pomocą którego odbiorca rozróżni dany komunikat i przyporządkuje go do tej, a nie innej marki. Bardzo ważne jest właściwe przygotowanie identyfikacji wizualnej firmy, obejmującej m.in. stronę internetową, wzornictwo opakowań, a także właściwą aranżację przestrzeni, czyli właściwe oznakowanie biur, stoisk targowych, sklepów itp.  
 
Reklama
Na szkoleniu Akademii Aeropolis wszystko to zostanie szczegółowe omówione. – Opiszę również, jak przeprowadzić standaryzację opracowanych rozwiązań tak, aby promowanie marki, używanie poszczególnych materiałów przez partnerów, nie rozmywało przekazu. W budowaniu marki najważniejsza jest bowiem konsekwencja i spójność. Temu służy księga  znaku lub obszerniejsza księga marki (brand book), która wyjaśnia, jak stosować klucz wizualny w różnych przypadkach – dodaje specjalista.
 
Uczestnik warsztatów zyska świadomość, która pozwoli mu zweryfikować efekty pracy osób, którym powierzy się proces kreowania wizerunku marki. – Chodzi o to, by nie działać „z doskoku”, a przypadkowym grafikom zlecać raz logo, raz wizytówki. To musi być proces. Strategicznie przemyślany i konsekwentnie realizowany. Tak, by podnieść wartość marki, a razem z nią zyski przedsiębiorstwa – stwierdza Marcin Tkaczyk.
 
- Akademia Aeropolis to element konsekwentnie budowanego ekosystemu wsparcia przedsiębiorczości, jaki od lat realizujemy wspólnie z samorządem województwa podkarpackiego. Mamy w regionie wiele utalentowanych osób, ze świetnymi pomysłami na biznes. Świadczy o tym chociażby rekordowa liczba zgłoszeń, jakie otrzymaliśmy w pierwszej turze naboru do projektu Platformy Startowe Start In Podkarpackie dla innowacyjnych produktów i usług – mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. – Od pomysłu do sukcesu droga jest jednak daleka, szczególnie w warunkach bardzo konkurencyjnej gospodarki. Stąd szerokie wsparcie eksperckie dla firm oraz szkolenia w ramach Akademii Aeropolis. Dbamy o to, by uzbrajały przedsiębiorców w konkretną wiedzę. Warto z nich korzystać.
 
Rejestracja na bezpłatne szkolenie pt. „Branding – czyli jak zmienić firmę w markę” trwa do 14 czerwca 2019 r. do godz. 12.00. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!
 
Kontakt tel. 17 86-76-284 (w godzinach 07.00-15.00) lub padamska@rarr.rzeszow.pl
Link do rejestracji: https://evenea.pl/event/aa-branding
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/621787621640766/
 
***
 
AGENDA

9:30   Rejestracja uczestników
10:00 Przywitanie gości
10:05 Prezentacja Projektu Platformy Startowe Start In Podkarpackie
10:10 Branding, Czyli jak zmienić firmę w markę - M. Tkaczyk, S'SENSE - Brand Studio
11:30 Przerwa kawowa
13:00 Lunch

KOMENTARZE

Reklama

Bez przykrych niespodzianek - transport w nowoczesnym łańcuchu dostaw

- Liczy się czas reakcji, zorganizowana sieć partnerska podwykonawców i logistyka, która pozwala na sprawny dojazd z dostawą wprost na linię produkcyjną...

Wirtualna jazda obwodnicą Łańcuta. Zobacz, co powstanie za dwa lata

Po roku od podpisania przez Budimex S.A. umowy na projekt i budowę obwodnicy Łańcuta, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad udostępniła animowaną...

70 lat lotniska w Jasionce

Jasionka - wieś 14 kilometrów oddalona od Rzeszowa, która 70 lat temu rozpoczęła najważniejszą historię lotniczą na Podkarpaciu. To oczywiście data umowna, bo początki lotniska w Jasionce sięgają 1940 roku, kiedy to dla celów wojennych...

Reklama

Otwarcie mostu na Wisłoku w gminie Trzebownisko i feta z Brathankami

Nowy most na Wisłoku, który łączy Wólkę Podleśną z Łukawcem w maju został udostępniony dla ruchu. Znacznie skraca czas dotarcia do pracy zatrudnionym w...

Miasto chce sprzedać kamienicę przy ul. Piłsudskiego

Miasto nie ma pieniędzy na remont ponad stuletniej kamienicy przy ul. Piłsudskiego 5, dlatego w poniedziałek, 29 kwietnia, Tadeusz Ferenc poinformował, że chce jej sprzedaży. Sytuacja nieco...

Półtorak, Zdanowska i prof. Orkisz w Komitecie Poparcia Krystyny Skowrońskiej

W poniedziałek Krystyna Skowrońska przedstawiła swój Komitet Poparcia przed nadchodzącymi wyborami do Parlamentu Europejskiego. Posłankę...

Szybciej z Rzeszowa do Łodzi. Nowa ekspresówka S74 coraz bliżej

W poniedziałek, 20 maja 2019, podpisano umowę na dokumentację dla 71 km odcinka drogi ekspresowej S74 z Opatowa w województwie świętokrzyskim do Niska w województwie...

TSLA EXPO Rzeszów 2019 - 3 dni dla motoryzacji, transportu i przemysłu!

Ponad 5 tysięcy zwiedzających i 100 wystawców, debaty z ekspertami oraz 70 spotkań brokerskich, z których 5 na 10 zakończyło się zawarciem międzynarodowego...

zobacz więcej

POLECANE

VIP Biznes&Styl Nr 62

VIP Biznes&Styl Nr 62
w numerze m.in.:

Jakub Kocój - Nie warto bać się lepszych od siebie Elżbieta Łukacijewska, Tomasz Poręba - 15 lat Polski w Unii Europejskiej Radosław Fedaczyński - Najważniejsze są zwierzęta 58. Muzyczny Festiwal w Łańcucie Żydzi z Podkarpacia - Grzech naszego zapomnienia Kongres i Targi TSLA EXPO 2019
Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2019-06-25 18:59
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2019-06-25
USD 3,7376 +0,04%
EUR 4,2554 +0,04%
CHF 3,8308 +0,13%
GBP 4,7704 +0,31%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1412,10 -1,02% [06:36]
 Ropa brent baryłka 65,26 +0,35% [06:36]
 Pallad uncja 1517,10 -0,29% [06:26]
 Platyna uncja 811,20 -0,36% [06:35]
 Srebro uncja 15,21 -0,91% [06:35]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Cegielniana 18c/3, 35-310 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.