Biznesistyl.pl
Dodano: 26-06-2019

Targi Ślubne w Rzeszowie cieszą się ogromną popularnością. Podcxzas styczniowej edycji stoiska wystawców odwiedziło około 10 tysięcy osób. Archiwum MTR
TO MOŻE CIĘ ZAINTRESOWAĆ

Podczas XIV Targów Ślubnych WEDDING DAY swoją ofertę zaprezentują: renomowane salony mody ślubnej, studia fotografii i filmowe, kwiaciarnie, salony jubilerskie, studia dekoracji ślubnej, firmy zajmujące się kompleksową obsługą ślubów i wesel, restauracje, hotele i lokale organizujące przyjęcia weselne, firmy gastronomiczne i cateringowe. Będzie można obejrzeć samochody i limuzyny wynajmowane na śluby, zapoznać się ze wzorami kart okolicznościowych i zaproszeń, proponowanymi przez firmy poligraficzne. Najnowsze trendy zaprezentują salony fryzjerskie i kosmetyczne oraz specjaliści od wizażu i stylizacji. Będą zespoły muzyczne, firmy oferujące prezenty ślubne, biura podróży oraz wydawnictwa branżowe. 20 października w G2A Arena nie zabraknie żadnej usługi poszukiwanej przez młode pary.
Jesienne targi potrwają jeden dzień, a organizatorzy zapewniają, że nie zabraknie na nich tak lubianych przez publiczność atrakcji, jak pokazy mody ślubnej i wieczorowej, fryzjersko-kosmetyczny show, czy atrakcyjne nagrody dla zwiedzających.
- Organizowane przez nas Targi Ślubne cieszą się bardzo dużą popularnością. W tym roku, w styczniu, w ciągu dwóch dni odwiedziło je ponad 10 tysięcy osób, które zapoznały się z ofertą ponad 160 firm z całego kraju. Ślubne ceremonie przygotowuje się z ogromną pieczołowitością, wiele par chce olśnić swoich gości wyjątkowym przyjęciem, dlatego branża weselna przeżywa prawdziwy rozkwit. Nie brakuje w niej konkurencji, a targi ślubne są świetną okazją, by pokazać się z najlepszej strony. Popularność Internetu, nie zmniejszyła też zainteresowania tego typu wydarzeniami ze strony młodych, planujących ślub. Suknię ślubną wciąż najlepiej przymierzyć w realnej przymierzalni, a cateringu posmakować osobiście, nie poprzestając na zapewnieniach, że coś jest pyszne. Druga w roku edycja targów ślubnych daje większa możliwość zapoznania się z pełną ofertą firm. Wystawcom pozwala natomiast zorientować się w oczekiwaniach klientów. I jeszcze lepiej przygotować swoją ofertę na targi styczniowe – zauważa Monika Sztaba-Ćwiąkała, menedżer projektu w MTR Międzynarodowe Targi Rzeszowskie.
Popularne zagadnienia: , COVID-19 , Ukraina , MZ , premier , nowe zakażenia koronawirusem , zakażenia , Morawiecki , koronawirus w Polsce , prezydent , koronawirus