Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna zorganizowana przez ośrodek Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Fot. Materiał partnera
Firmy mogą już rejestrować się na Międzynarodową Giełdę Kooperacyjną, która odbędzie się 6 marca 2020 roku podczas XXV Targów Budownictwa, Nieruchomości i Aranżacji Wnętrz EXPO DOM w Rzeszowie. Zapisani na giełdę przedsiębiorcy, zajmujący się takimi tematami, jak technologie budowlane, materiały i elementy konstrukcyjne, energooszczędne i inteligentne budynki czy automatyzacja w budownictwie, zostaną umówieni na spotkania z potencjalnymi kontrahentami z Polski i zagranicy. Udział w giełdzie jest bezpłatny. Wydarzenie koordynuje ośrodek Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Już 6-8 marca 2020 roku w Rzeszowie odbędą się XXV Targi Budownictwa, Nieruchomości i Aranżacji Wnętrz EXPO DOM 2020. Jubileuszowej edycji największego wydarzenia targowego na Podkarpaciu po raz pierwszy towarzyszy Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna, dająca przedsiębiorcom szansę na rozwinięcie działalności również na nowych rynkach zagranicznych. Giełdę zaplanowano pierwszego dnia targów – w piątek, 6 marca. W specjalnej strefie odbywać się będą spotkania B2B - między firmami, które wcześniej zarejestrują się i umówią za pośrednictwem prostego internetowego formularza.
Giełdę organizuje ośrodek Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie – jeden z 600, jakie tworzą międzynarodową sieć, obejmującą państwa w Unii Europejskiej, ale także poza jej granicami. Sieć stworzona została po to, by inicjować i wspierać międzynarodową współpracę, a jej działanie jest szczególnie pomocne dla małych i średnich przedsiębiorstw, chociaż korzystają z niego także duzi gracze. Ośrodki ułatwiają kontakty biznesowe między firmami poprzez wewnętrzny intranet, zawierający potężną bazę przedsiębiorstw poszukujących kontrahentów. Organizują także wyjazdy na targi i odbywające się w ich trakcie giełdy kooperacyjne. Giełda obejmuje dziesiątki umówionych wcześniej półgodzinnych spotkań brokerskich z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Wcześniej firmy wybierają przez platformę internetową, z kim chciałyby nawiązać kontakt i porozmawiać o możliwościach współpracy – sprzedaży czy zakupu towarów, wspólnej realizacji jakiegoś projektu itp.
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie wiele razy wspierał uczestnictwo podkarpackich firm w spotkaniach brokerskich organizowanych przez inne ośrodki sieci. Organizował wyjazdy na spotkania w Hanowerze czy Katowicach. Od dwóch lat rozwija wsparcie dla firm poprzez organizacje spotkań brokerskich na Podkarpaciu, co jest ułatwieniem dla podkarpackich przedsiębiorców.
- Pierwszą międzynarodową giełdę kooperacyjna zorganizowaliśmy rok temu podczas Targów TSLA EXPO Rzeszów 2018 i po bardzo pozytywnych opiniach powtórzyliśmy przedsięwzięcie podczas tegorocznej edycji tych targów – mówi Monika Smaczna, starszy konsultant w ośrodku Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. – Teraz zapraszamy na EXPO DOM 2020. Spotkania brokerskie zaplanowaliśmy na pierwszy dzień tych targów – 6 marca. Rejestracja już się rozpoczęła. Prosty formularz znajduje się na stronie internetowej.
Przedsiębiorcy najpierw rejestrują się na stronie Międzynarodowej Giełdy Kooperacyjnej, by wyrazić chęć udziału w spotkaniach. Potem mają określony czas na wybranie partnera do rozmów spośród wszystkich zarejestrowanych firm. Następnie konsultanci Ośrodka Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie planują harmonogram spotkań, umawiają przedsiębiorców na konkretne godziny. Giełda, podobnie jak targi, odbędzie się w Hali Podpromie w Rzeszowie i skierowana jest do firm działających w obszarach związanych z budownictwem: technologie budowlane, automatyzacja, inteligentne i energooszczędne budynki itp.
Rejestracja podmiotów zainteresowanych udziałem w Międzynarodowej Giełdzie Kooperacyjnej trwa do 26 lutego 2020 roku. Rezerwowanie terminów spotkań firm, które chciałyby ze sobą porozmawiać, rozpocznie się 2 stycznia, a zakończy 2 marca, czyli tuż przed Targami EXPO DOM 2020. Spotkania B2B odbędą się 6 marca 2020 roku. Większą szansę na wybór najdogodniejszej godziny mają firmy, które zarejestrują się jako pierwsze. Oficjalnym językiem spotkań jest angielski. Organizatorzy zapewniają wszelką pomoc techniczną związaną z rejestracją na giełdę, terminarzem spotkań w trakcie trwania giełdy oraz z uzyskaniem dodatkowych informacji biznesowych po zakończeniu giełdy.
Międzynarodową Giełdę Kooperacyjną podczas EXPO DOM 2020 organizowaną przez Ośrodka Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie wspierają partnerzy z Niemiec, Bułgarii i Węgier: Izba Przemysłowo-Handlowa we Frankfurcie nad Menem, Stowarzyszenie Centrum Informacji I Konsultingu Biznesowego – Sandanski w Bułgarii, Izba Handlowo-Przemysłowa hrabstwa Fejér na Węgrzech.
Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.
Zgoda
Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności.
Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.
Administrator danych osobowych
Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/ http://poradnikbudowlany.eu/ http://modnieizdrowo.pl/ http://www.sagier.pl/ Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.
Podstawa i cel przetwarzania
Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.
Przekazywanie danych
Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.
Cookies
Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.
Twoje uprawnienia
Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.