Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Pozycjonowanie strony to nie tylko on-site i off-page

A A A
Materiał Partnera

Dodano: 23-06-2021

Pozycjonowanie strony to nie tylko on-site i off-page
Wysoka pozycja firmowej strony www w wynikach wyszukiwania to jeden z kluczowych elementów promocji w sieci. Skuteczne pozycjonowanie pozwala zdobywać nowych klientów, wyprzedzać konkurencję i pomnażać przychody przedsiębiorstwa. Aby jednak cieszyć się efektami działań SEO, niezbędna jest odpowiednia strategia kampanii. Pozycjonowanie strony firmy nie może być postrzegane wyłącznie przez pryzmat optymalizacji lub link buildingu. Co zatem warto wziąć pod uwagę, chcąc wypromować stronę w Google?

Analiza branży i działań konkurencji


Pierwszym krokiem do skutecznego pozycjonowania jest oczywiście kompleksowe badanie środowiska biznesowego, ze szczególnym uwzględnieniem branży oraz opisujących ją w internecie słów kluczowych. Inny ważny element to analiza działań konkurencji zajmującej topowe pozycje w wynikach wyszukiwania. Szczególną uwagę należy zwracać na elementy wspólne, charakterystyczne dla stron z TOP10, np. długość opisów, wybrane słowa kluczowe i common words czy formatowanie treści. To one mogą wpływać na wysoką pozycję w Google, dlatego chcąc zbudować widoczność serwisu, warto uwzględnić je w swojej strategii SEO.
Reklama

Scenariusz pozycjonowania dopasowany do celów marki


Bardzo ważne jest to, by pozycjonowanie strony firmy (https://www.grupa-tense.pl/) prowadzić w oparciu o aktualną optymalizację serwisu, uwzględniając już wykonane działania (lub ich brak). Weryfikacji podlegać powinny takie elementy jak:
aktualna pozycja w wynikach wyszukiwania,
ruch generowany przez poszczególne podstrony w serwisie,
współczynnik konwersji,
jakość oraz ilość treści,
backlinki kierujące do stron serwisu.

Na podstawie szczegółowej analizy specjaliści SEO określają zakres oraz kolejność wykonywanych działań, uwzględniając cele biznesowe firmy oraz optymalizację już wykonanych działań.
 

Content marketing, link building, a może jedno i drugie?


Błędem jest zakładanie, że sukces w pozycjonowaniu strony firmy zapewnią wyłącznie działania on-page lub off-site. Znacznie lepsze efekty w zakresie budowania widoczności daje połączenie obu strategii, zarówno stawiając na pozyskiwanie „silnych” linków do swojego serwisu, jak i tworząc wartościowa, zgodną ze standardami SEO, unikalną treść.

Działania wewnątrz, jak i na zewnątrz serwisu mogą być prowadzone etapami bądź w sposób równoległy – kluczem do ustalenia optymalnej kolejności powinny być konkretny cel kampanii oraz wpływ poszczególnych czynników na widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Zarówno w przypadku działań content marketingowych, jak i przy pozyskiwaniu linków należy kierować się przede wszystkim jakością. Treści powinny być wartościowe zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów wyszukiwarki. Skuteczny link building powinien natomiast uwzględniać takie aspekty jak: kontekst użycia odnośnika, źródło jego pochodzenia czy rozkład linków w stosunku do adresów URL. To oczywiście jedynie podstawowe elementy, jakie należy mieć na uwadze, planując skuteczne pozycjonowanie strony firmy (https://onlinemedia.com.pl/).
Reklama

Całościowe podejście = sukces w pozycjonowaniu marki


Skupianie się wyłącznie na konkretnym obszarze działań z zakresu off-site lub on-site może znacznie ograniczyć efekty kampanii i nie pozwoli zbudować zakładanej widoczności serwisu. Tylko całościowa weryfikacja zarówno własnej strony www, jak i witryn konkurencji pozwoli wypracować optymalną strategię pozycjonowania, która w efektywny sposób przełoży się na zwiększenie popularności domeny, uczyni firmę bardziej konkurencyjną i pozwoli jej pozyskiwać nowych klientów.
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2021-10-18 10:28
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2021-10-15
USD 3,9413 +0,03%
EUR 4,5733 -0,08%
CHF 4,2691 -0,29%
GBP 5,4083 +0,11%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.