Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Magento- co warto wiedzieć przed wdrożeniem własnego sklepu internetowego?

A A A
Materiał Partnera

Dodano: 15-12-2022

Magento- co warto wiedzieć przed wdrożeniem własnego sklepu internetowego?
Jeśli myślisz o swojej działalności poważnie, to wybór platformy e-Commerce dla sklepu internetowego jest pierwszym ważnym punktem na drodze biznesowego rozwoju. Stawiając na Magento wybrałeś jedno z ciekawszych rozwiązań, dostarczających niemal nieograniczonych możliwości dostosowywania do biznesu. Stabilne, bezpieczne, a jednocześnie z elastyczną architekturą i łatwością integrowania. Kto jednak powinien wdrożyć sklep? My obstajemy niezmiennie przy specjalistach. Taka opcja niesie ze sobą wiele korzyści. Podsumowaliśmy najważniejsze z nich.

Pomoc w zakresie UX i UI

Planując sklep internetowy Magento warto mieć świadomość, że poziom skomplikowania systemu praktycznie uniemożliwia tutaj samodzielne działania. Jak możesz przekonać się na https://fastwhitecat.com/wdrozenia/, całe przedsięwzięcie wdrożeniowe wymaga zaangażowania grupy specjalistów, co wynika nie tylko z trudności technologicznej, ale również z potrzeby budowy sklepu pod kątem User Experience. Dobrze zaprojektowany sklep powinien odpowiadać aktualnym standardom UX i UI, co z pewnością przełoży się na Twoją sprzedaż. Jednak nawet mając wyobrażenie na ten temat i korzystając na co dzień z wielu sklepów internetowych, niewiele osób jest w stanie powiedzieć, jak dokładnie powinien wyglądać (funkcjonować) ich sklep. Specjaliści przeanalizują więc tutaj Twoje potrzeby biznesowe i stworzą sklep dopasowany do Twoich klientów.

Reklama
Nawet jeśli nie potrzebujesz w swoim biznesie nietypowych funkcjonalności, doradztwo w zakresie podstawowych rozwiązań może okazać się na wagę złota. Okazuje się, że wykorzystanie poszczególnych funkcjonalności Magento i ich wprowadzenie do sklepu wyraźnie zwiększają sprzedaż.

Kompleksowa pomoc specjalistów 

Wdrażając sklep z pewnością warto postawić na rozwiązania kompleksowe, jak chociażby propozycje, jakie znaleźliśmy na https://fastwhitecat.com/uslugi/. Zatem etap projektowania poprzedzi w takim przypadku analiza - Twoich potrzeb, rynku, konkurencji. Po okresie wdrożenia możesz liczyć na ciągłe wsparcie sklepu, m.in. w zakresie zarządzania treścią serwisu. Agencja będzie także utrzymywać sklep na platformie, co realnie odciąży Cię i pozwoli na swobodniejszą realizację innych zadań.

Aby e-sklep działał poprawnie i spełniał swoje zadanie konieczne jest zaangażowanie wielu specjalistów. Będą to graficy, programiści, specjaliści UX, czy SEO. Dobra wiadomość jest taka, że tutaj przedsiębiorca nie musi być multi fachowcem, ani zatrudniać dodatkowych pracowników. Kompleksowość oferty agencji wdrażającej Magento obejmuje zarówno pełną obsługę, jak i odpowiedzialność za wdrożenie i działanie sklepu.

Wprowadzenie specjalistów zajmujących się obsługą klientów

Klienci miewają pytania i wątpliwości, które pozostawione bez odpowiedzi lub wyjaśnienia mogą zniechęcić do zakupu. Umożliwienie im szybkiej komunikacji z obsługą sklepu jest więc kluczowe. Dedykowanym w takiej sytuacji rozwiązaniem są czaty, czy też możliwość odbycia rozmowy za pośrednictwem call center. Jeśli uznasz opcję tego typu za potrzebną, wdrożenie biznesu może obejmować wprowadzenie specjalistów zajmujących się obsługą klientów.

Reklama
Podobnie może wyglądać sytuacja w zakresie działań marketingowych. Agencja może wprowadzić do Twojego biznesu skuteczną komunikację email marketingową, czy też dostarczyć gotowe rozwiązania z zakresu e-Commerce marketing, które koncentrują się na zwiększeniu ruchu w sklepie, konwersji i wzroście sprzedaży.

Planowanie dalszych działań na postawie analiz

Analiza działań promocyjnych, podsumowanie sprzedaży, raportowanie w zakresie bieżącej działalności sklepu - wszystko to może posłużyć jako wyznacznik dla dalszych działań i przedsięwzięć rozwojowych biznesu. Specjaliści wdrażający sklepy na platformie Magento oferują zaawansowana rozwiązania i w tym zakresie. To wyraźnie ułatwia weryfikację działalności i wyciąganie wniosków na przyszłość.

Na koniec warto wspomnieć, że każda platforma e-Commerce ma swoje wymagania, np. w zakresie serwera i jego parametrów. Dodatkowo, kwestią różnicującą poszczególne rozwiązania może być skuteczność pozycjonowania. To kolejne argumenty przemawiające za tym, aby postawić na wyspecjalizowaną w Magento firmę, która wykorzysta potencjał platformy dla naszego biznesu. Także w kontekście rozwoju w przyszłości.
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2023-01-27 18:58
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.