Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Jakie narzędzia promocyjne wykorzystują agencje w marketingu 360°?

A A A
Materiał Partnera

Dodano: 02-11-2020

Jakie narzędzia promocyjne wykorzystują agencje w marketingu 360°?

Marketing 360° to zintegrowane działania promocyjne, które opierają się na kompleksowym  wykorzystaniu odpowiednich narzędzi i kanałów komunikacji. Wszystko po to, by stworzyć takie przekazy reklamowe, które w odpowiednim czasie trafią do odpowiednich odbiorców za pośrednictwem właściwie dobranych kanałów. Jednym z najważniejszych narzędzi, jakie wykorzystują agencje marketingowe w ramach marketingu 360°, są m.in. odpowiednio zoptymalizowane, nowoczesne i funkcjonalne strony internetowe oraz tzw. marketing w wyszukiwarkach. Sprawdź, czym charakteryzują się poszczególne narzędzia i jakie mają znaczenie w promowaniu firmy.

Marketing 360° a strona internetowa – jakie znaczenie ma strona www firmy?

Znaczenie strony internetowej marki dla promocji biznesu jest nie do przecenienia. Trudno dzisiaj wyobrazić sobie sytuację, w której firma nie ma własnej witryny i chce wypromować się w sieci.

Reklama

Jakie znaczenie ma strona internetowa? To od niej w znacznej mierze zależą rozpoznawalność firmy i jej pozycja na rynku. Strona www może zwiększyć świadomość marki, a także wypromować konkretne usługi oraz produkty czy nawet pomóc nawiązać relacje z odbiorcami. Trudno zatem przeprowadzić skuteczne działania z zakresu marketingu 360° bez odpowiednio zaprojektowanej, zoptymalizowanej i wypromowanej strony internetowej.

Dobra strona www firmy i jej odpowiednie promowanie w sieci to jedne z najważniejszych i najskuteczniejszych działań w marketingu online. Aby strona spełniała swoje funkcje promocyjne, musi być stale aktualizowana i optymalizowana, a do tego sprawna, funkcjonalna i nowoczesna. Jej obsługa musi być intuicyjna, a treści na niej zawarte powinny być interesujące i wartościowe dla użytkowników. W skutecznej strategii marketingowej nie może zabraknąć miejsca dla działań z zakresu SEO i SEM, dzięki którym pozycja witryny w rankingach wyszukiwania będzie wysoka. Dobra agencja marketingu 360° musi zająć się więc pozycjonowaniem strony, optymalizacją treści i grafik czy wdrożeniem dobrze zaplanowanej kampanii linków sponsorowanych oraz innych działań, które sprawią, że witryna będzie przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

Bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia trudno stworzyć funkcjonalną i nowoczesną stronę www firmy, a potem zoptymalizować ją pod kątem wyszukiwarek, stale aktualizować i przeprowadzać audyty SEO. W związku z tym zatrudnienie dobrej agencji marketingowej zwykle jest konieczne, by witryna była widoczna w internecie, atrakcyjna i skuteczna. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, czego możesz oczekiwać od specjalistów z zakresu marketingu 360°, przejdź na stronę agencji 360 adCookie.

Reklama

Marketing w wyszukiwarkach i Google Ads – skuteczne narzędzie marketingu 360°

Najpopularniejszym narzędziem do promocji zarówno strony internetowej, jak i samej firmy jest Google Ads (kiedyś Google AdWords) – dzięki temu systemowi Twoja strona zaistnieje lub zostanie wypromowana w najpopularniejszej przeglądarce na świecie. Będziesz mieć możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników, zwiększyć świadomość marki, wypromować produkty i poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwania. Firmy marketingowe, łącząc kampanie Google Ads z odpowiednio zaplanowaną i przeprowadzoną strategią pozycjonowania, potrafią wypromować witrynę na szeroką skalę, a tym samym przynieść ogromne korzyści dla Twojej strony (i co za tym idzie – dla biznesu).

Ile kosztują reklamy w Google Ads? To zależy m.in. od Twojej branży, konkurencyjności słów kluczowych i wielkości grupy docelowej. Koszt jednego kliknięcia może Cię kosztować kilkanaście groszy lub kilka tysięcy złotych. Zadaniem agencji marketingu 360° jest takie zaplanowanie kampanii, by przy optymalnych kosztach uzyskać jak najlepsze efekty. Warto mieć tu na uwadze, by współpracować z osobami, które naprawdę znają się na rzeczy – jeśli oddasz promocję swojej strony w ręce osób bez odpowiedniej wiedzy, możesz wydać dużo pieniędzy i nie uzyskać oczekiwanych rezultatów.

Social Media Marketing, Direct Marketing i inne narzędzia wykorzystywane w marketingu 360°

Oprócz marketingu w wyszukiwarkach i tworzeniu oraz optymalizacji stron www firmy marketingowe zajmujące się marketingiem 360°, wykorzystują także inne narzędzia. Jednym z nich jest Social Media Marketing, czyli promowanie marki w mediach społecznościowych. Dzięki kampaniom na Facebooku, Instagramie, YouTubie, Twitterze czy LinkedInie możliwe jest szybkie i stosunkowo łatwe dotarcie do potencjalnych konsumentów, a także zgromadzenie wokół swoich profili zaangażowanej społeczności (potrzeba jest do tego znajomość specyfiki każdej z platform i wiedza podparta doświadczeniem). W Social Media Marketingu liczy się m.in. wartościowy content, odpowiednio przeprowadzone kampanie, trafnie dobrane grupy docelowe, atrakcyjne reklamy i ciekawy przekaz.

Reklama

Marketing 360° to także Direct Marketing, czyli kierowanie spersonalizowanych przekazów bezpośrednio do odbiorcy, np. za pośrednictwem maila. W tym przypadku niezwykle istotne jest skrupulatne określenie grupy docelowej, zbadanie jej potrzeb i gustów, przy wykorzystaniu np. danych demograficznych. Dużą zaletą Direct Marketingu jest możliwość stałego, natychmiastowego analizowania reakcji konsumentów na dany przekaz reklamowy.

Agencje marketingowe w ramach marketingu 360° sięgają także do takich narzędzi jak eventy firmowe, materiały poligraficzne, działania PR-owe czy nieszablonowe działania marketingowe (tzw. ambient marketing). Ważne jest, by nie korzystać naraz ze wszystkich dostępnych rozwiązań, tylko dobrać je w taki sposób, aby były skuteczne i odpowiednie dla danej strategii promocyjnej.



Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2021-10-22 18:58
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2021-10-22
USD 3,9576 +0,32%
EUR 4,6072 +0,31%
CHF 4,3157 +0,60%
GBP 5,4652 +0,35%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.