Reklama

Biznes

Gadżety reklamowe – czy nadal warto w nie inwestować?

Materiał Partnera
Dodano: 25.11.2020
52085_zdj-resizer-750q75
Share
Udostępnij
Wielu przedsiębiorców nie wyobraża sobie bez nich uczestnictwa w targach, spotkaniach świątecznych, eventach czy konferencjach biznesowych. Gadżety reklamowe są kluczowe w kształtowaniu wizerunku firmy i budowaniu świadomości marki. Chociaż w roku 2020 – w związku z pandemią – wiele firm skupiło się na reklamie w internecie i mediach społecznościowych, to jednak nie warto rezygnować z klasycznych upominków dla klientów. Gadżety z firmowym logo mają ogromną moc. Sprawdź, dlaczego opłaca się w nie inwestować!

Jaką rolę odgrywają gadżety reklamowe?

W odróżnieniu od reklamy masowej, prezenty biznesowe z nadrukiem mają bardziej spersonalizowany charakter. To ważny element promocji zarówno w przypadku firm od dawna działających w branży, jak i nowych biznesów, które dopiero wchodzą na rynek, ponieważ:
kreują profesjonalny wizerunek firmy,
budują zaufanie do brandu,
w bezpośredni sposób wspierają sprzedaż,
zwiększają świadomość i rozpoznawalność marki.

Gadżety reklamowe pomagają w budowaniu wzajemnego zaufania oraz dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Upominek-niespodzianka zawsze budzi pozytywne skojarzenia z marką. To również świetny sposób na skrócenie dystansu między firmą a klientem, dzięki czemu nawiązanie relacji jest łatwiejsze i mniej czasochłonne. Ponadto jej jakość często okazuje się po prostu lepsza. Gadżet może też być dobrym pretekstem do rozmowy, wymiany wizytówek czy umówienia kolejnego spotkania.

Jak wybierać gadżety reklamowe?

Ponieważ upominki reklamowe są wizytówką firmy, ich wybór musi być przemyślany. Tutaj liczy się strategia, pomysł oraz wysoka jakość, a także funkcjonalność. Do najchętniej otrzymywanych gadżetów należą praktyczne akcesoria, które przydają się w życiu codziennym, na przykład:
artykuły sportowe,
planery i kalendarze,
kubki z nadrukiem,
elektronika użytkowa.

Okazji do wręczania firmowych upominków jest wiele. Powodem może być samo nawiązanie współpracy, podziękowanie, jubileusz istnienia firmy czy święta. Klient, który korzysta z gadżetu, każdego dnia obcuje z marką i staje się jej nieformalnym ambasadorem. Elegancki długopis, praktyczny kalendarz, kubek termiczny z ciekawą grafiką czy ekotorba to przedmioty, które bardzo często podróżują razem z obdarowanym – do pracy, na zakupy czy na spotkanie. Z tego powodu przyciągają uwagę, logo budzi zainteresowanie, a czasami staje się również pretekstem do nawiązania rozmowy. Na stronie https://gratisownia.pl/ zamówisz spersonalizowane gadżety reklamowe, które z łatwością dopasujesz do specyfiki swojego biznesu.

Ze względu na sytuację związaną z pandemią rok 2020 był wyjątkowy – realia zmusiły wiele firm do cięcia kosztów i przeniesienia działań do internetu. Mimo to prezenty biznesowe z nadrukiem logo po raz kolejny okazały się skutecznym sposobem budowania wizerunku. Atrakcyjne upominki dla klientów dają radość, pozytywnie się kojarzą i wpływają na wzrost świadomości marki. Warto więc również w 2021 roku przeznaczyć budżet na ten cel.

Nie wiesz, co wybrać? Ciekawy ranking znajdziesz na https://biznes.interia.pl/artykul-sponsorowany/news-najchetniej-wybierane-gadzety-reklamowe-w-2020-roku,nId,4816500. Sprawdź i dowiedz się więcej na temat najchętniej wybieranych upominków reklamowych w 2020 roku!
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy