Od środy, 31 marca ze względu na sytuację epidemiczną Urząd Miasta Rzeszowa wprowadza ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą mieszkańców w Urzędzie Miasta Rzeszowa.
W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną i wprowadzeniem kolejnych obostrzeń, w Urzędzie Miasta Rzeszowa i jednostkach organizacyjnych miasta wprowadzone zostaną ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców.
Od najbliższej środy, czyli 31 marca do 9 kwietnia 2021 r. wizyta w Urzędzie Miasta Rzeszowa będzie możliwa tylko i wyłącznie w przypadku spraw wymagających obecności klienta, po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym umówieniu terminu.
– W związku z odnotowanym w ostatnim czasie znacznym wzrostem liczby zachorowań na SARS-CoV-2 oraz mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców jak i pracowników zachęcam Państwa do zdalnego kontaktu z Urzędem Miasta Rzeszowa w formie e-mailowej, telefonicznej oraz poprzez platformę ePUAP – mówi Marek Bajdak, pełniący funkcję prezydenta Rzeszowa.
Punkty Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa, zlokalizowane w galeriach handlowych, będą nieczynne od 31 marca do 10 kwietnia 2021 r.
Szczegółowe informacje wraz z listą kontaktów dostępne są na stronie internetowej: bip.erzeszow.pl/ oraz pod numerem Infolinii Urzędu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00.