Od poniedziałku, 24 stycznia, do końca ferii (28 lutego) br. Urząd Miasta Rzeszowa i jednostki organizacyjne miasta częściowo będą pracować zdalnie. Wiąże się to z narastającą liczbą zachorowań na Covid-19. Co ze sprawami, które wymagają wizyty w jednym z wydziałów? Możliwe, ale trzeba się wcześniej umówić.
Decyzja rzeszowskiego ratusza o częściowej pracy zdalnej wynika z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
– Oznacza to, że zachowujemy ciągłość obsługi mieszkańców z zachowaniem reżimu sanitarnego. Wszystkie wydziały Urzędu Miasta i Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą działały normalnie i wszyscy mieszkańcy, którzy przyjdą, będą na bieżąco obsługiwani lub umawiani na konkretny termin, jednak – ze względów bezpieczeństwa – zachęcamy do zdalnego kontaktu z urzędem, drogą telefoniczną, e-mailową lub poprzez platformę ePUAP – informuje Marzena Kłeczek-Krawiec, kierownik Oddziału Komunikacji Społecznej UM Rzeszowa.
Jeśli sprawa wymaga osobistego stawienia się w Urzędzie Miasta Rzeszowa lub jednostkach organizacyjnych, najlepiej wcześniej zadzwonić lub skontaktować się poprzez e-mail, by umówić konkretny termin wizyty.
Wykaz telefonów do poszczególnych wydziałów i lista spraw, które należą do ich kompetencji, znajdują się na stronie
Urzędu Miasta Rzeszowa.
Tam też znaleźć można
opis procedur dotyczących załatwiania spraw urzędowych oraz
wykaz spraw załatwianych poprzez platformę e-PUAP.