Lifestyle

Minuta dla VIPa. Marka Podkarpacie według Przemysława Niemca

Anna Olech
Dodano: 13.03.2015
18373_fot.-Mateusz-Mazur
Share
Udostępnij
W minucie dla VIP-a osoby znane i związane z Rzeszowem i regionem zdradzają z czym kojarzy się im marka Podkarpacie. Specjalnie dla naszego portalu BIZNESiSTYL.pl Przemysław Niemiec, manager, przez wielu kojarzony jako perkusista Doych. Opowie, o czym myśli, gdy słyszy „Podkarpacie”. I tradycyjnie już poza słowem pisanym, także obraz i dźwięk na portalu oraz na Facebooku BIZNESiSTYL.pl.
 
Minuta dla VIP-a, czyli krótko, rzeczowo i w 60 sekund. Przemysław Niemiec na co dzień zajmuje się marketingiem, ale fani muzyki znają go również jako Doycha, perkusistę znanego z występów z takimi artystami jak Ten Typ Mes, OSTR, Sobota, Rotten Bark. Na Podkarpaciu się wychował, ale dziś mieszka w Warszawie, więc na ten region może spojrzeć z dystansu. Jaka jest pierwsza myśl związana z tym zakątkiem Polski? Dla Przemka marka Podkarpacie to po pierwsze Bieszczady, a po drugie ludzie, w których drzemie niezwykła siła, są cenieni jako pracownicy, pełni inicjatywy i pomysłów. To na nich trzeba stawiać, również w promocji tego regionu, a zamiast dróg i budynków, lepiej pokazać ludzi stąd, którzy są najsilniejszą marką Podkarpacia.  
 
Całość do obejrzenia na YT. To zaledwie minuta. Śledźcie nas uważnie i komentujcie. Dla autorów wpisów przygotowaliśmy nagrody. 
 
Chcemy, by osoby znane z życia publicznego wyrażały swoją opinię na tematy ważne dla nas jako mieszkańców Rzeszowa i Podkarpacia.  PESEL w dowodzie nie ma znaczenia, wszyscy są ważni. Wasz punkt widzenia w konfrontacji z wypowiedziami bohaterów Minuty dla VIP-a, mamy nadzieję zainspiruje nas do wielu niezwykłych, niecodziennych, niebanalnych przedsięwzięć.
 

Share
Udostępnij

Nasi partnerzy