Reklama

Otwieramy salon kosmetyczny - o czym warto pamiętać?

A A A
Materiał Partnera

Dodano: 01-12-2020

Otwieramy salon kosmetyczny - o czym warto pamiętać?
Otwarcie salonu kosmetycznego może być doskonałym pomysłem na biznes. Będzie tak jednak tylko wtedy, gdy dobrze wszystko zaplanujemy. O czym warto pamiętać przede wszystkim, decydując się na wstąpienie do branży kosmetycznej? 

Piękny wygląd wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Z tego też powodu salony kosmetyczne właściwie nigdy nie mogą narzekać na brak klientów. Każdy chce po prostu wyglądać jak najlepiej, a nie ma lepszego miejsca, w którym możemy uzyskać tak wspaniałe efekty. Wizyty w salonach urody pozwalają zadbać wygląd oraz są doskonałym sposobem na relaks. Z zabiegów regularnie korzysta obecnie coraz więcej osób. Zapotrzebowanie na tego typu usługi stale rośnie, w związku z czym, branża kosmetyczna nieustannie się rozwija, a na rynku pojawia się coraz więcej nowych salonów. Jak jednak stworzyć taki biznes od podstaw? O czym pamiętać otwierając salon kosmetyczny, by wyróżnić się na tle konkurencji i cieszyć się popularnością wśród klientów? Czy nowoczesne rozwiązania, jak umawianie wizyt przez internet, mogą nam w tym pomóc? 

Czy warto otworzyć salon kosmetyczny? 
Wiele osób, które myślą o otwarciu takiego miejsca, zastanawia się przede wszystkim, czy jest to opłacalne. W końcu jest to branża, w której konkurencyjność jest naprawdę ogromna. W każdym dużym mieście działają dziesiątki takich salonów. Nie musi to być jednak wcale żadną przeszkodą. Prowadzenie salonu kosmetycznego może okazać się naprawdę bardzo dochodowym biznesem. Jednak jak w przypadku każdej innej działalności, efekt zależny jest od wielu czynników. Przede wszystkim najważniejsze są umiejętności, jakość  usług oraz obsługa klienta w salonie kosmetycznym na najwyższym poziomie. Te trzy rzeczy możemy spokojnie nazwać kluczem do kosmetycznego sukcesu. Jeśli spełnimy te warunki, możemy być niemal pewni, że nasz biznes odniesie prawdziwy sukces. 

Zanim jednak przejdziemy do czynów, koniecznie dowiedzmy się, o czym pamiętać otwierając salon kosmetyczny. Warto mieć na uwadze bowiem, że jest to duża inwestycja. Przeanalizujmy więc dokładnie nasze możliwości finansowe. Koniecznie stwórzmy też dokładny biznesplan. W tej kwestii dobrze jest się skonsultować ze specjalistą. 

Jak otworzyć salon kosmetyczny? 
Reklama
Wiemy już, że prowadzenie salonu kosmetycznego może być świetnym pomysłem na biznes dla osoby pasjonującej się tą dziedziną. Jeśli więc decyzja została już podjęta, to najwyższy czas, by przejść w końcu do czynów. Jak otworzyć salon kosmetyczny? Jest to dość proste, chociaż niestety etap ten wymaga od nas spełnienia wielu formalności oraz wizyt w różnego rodzaju urzędach. Tak to już jest przy planowaniu własnego biznesu. Pierwszym krokiem jest oczywiście założenie działalności gospodarczej. Przebieg tego etapu może być różny, w zależności, czy decydujemy się na otwarcie działalności jednoosobowej, czy też spółki. 

Obsługa klienta w salonie kosmetycznym musi przebiegać w warunkach w pełni bezpiecznych i sterylnych. Z tego też powodu będziemy musieli zadbać o spełnienie szeregu regulowanych prawnie wymogów oraz zasad BHP. To bardzo ważne zarówno na etapie planowania, jak i w chwili zakupu sprzętu oraz urządzania wnętrza salonu. 

Obsługa klienta na wysokim poziomie — jak ją zagwarantować? 
Wysokiej jakości usługi oraz obsługa klienta w salonie kosmetycznym to kwestie kluczowe, jeśli chcemy odnieść w tej branży sukces. Nie ma bowiem nic ważniejszego niż zadowolenie i pełna satysfakcja klienta po zabiegu. To szczególnie istotne w dzisiejszych czasach, kiedy to reputacją salonów kosmetycznych rządzą przede wszystkim opinie dostępne w internecie. Dobre recenzje to najlepsza reklama i gwarancja ciągłego przypływu nowych klientów. Bez tego nie ma dobrego biznesu.

Jak zadbać o to, by wspomniana wcześniej obsługa klienta w salonie kosmetycznym rzeczywiście była satysfakcjonująca? Prócz spraw oczywistych, takich jak przyjemna i fachowa obsługa bezpośrednio w salonie, podczas korzystania z zabiegów, istotne są także kwestie wygody umawiania wizyt. System rezerwacji wizyt online to obecnie absolutny hit, gdyż zapewnia komfort i oszczędność czasu zarówno nam, jak i klientom. Pozwala to na szybkie umawianie wizyt przez internet, bez konieczności dzwonienia. Klient samodzielnie wybiera termin i godzinę. Co najważniejsze, rezerwacji można dokonywać przez całą dobę. 

System rezerwacji wizyt online — jak wdrożyć? 
Umawianie wizyt przez internet to doskonałe ułatwienie codziennej pracy. Automatyzacja w tym obszarze pozwala nie tylko zaoszczędzić czas, ale i uniknąć wielu niechcianych wpadek. Jak jednak wdrożyć system rezerwacji wizyt online do działania? Okazuje się, że to nic trudnego. Wystarczy wejść na versum.pl/system-do-rezerwacji-wizyt-online/ i wybrać odpowiedni pakiet dla swego biznesu. Najlepsze jest jednak to, że jeśli nie jesteśmy jeszcze przekonani lub nie wiemy, czy taki system dobrze się sprawdzi, to możemy wypróbować go zupełnie bezpłatnie przez tydzień. To świetna opcja, jeśli szukamy nowoczesnych rozwiązań dla biznesu i chcemy, by nasze usługi uważane były za najlepsze.

KOMENTARZE

Reklama

Dzieje Rzeszowa, czyli perełka z ulicy Dąbrowskiego

Budynek Instytutu Muzyki Uniwersytetu Rzeszowskiego...

Rzeszowskie gmachy. Historia hali targowej

Budynek rzeszowskiej hali targowej przy dzisiejszej ul. Targowej został zaprojektowany w połowie lat 50. XX w. przez Stanisława Kusia, późniejszego profesora, rektora Politechniki Rzeszowskiej (1987-93 i 1996-99)...

Kultowy Gibsport pożegnał Mickiewicza. To kawał historii Rzeszowa

W październiku 2020 roku z kamienicy przy ul. Mickiewicza 8 ściągnięto niebieski szyld z napisem Gibsport. Tak skończyło się pół wieku historii kultowego serwisu...

Autorska biżuteria z Joccos Design... z Boguchwały

Nie śledzą trendów, nie podglądają innych. Polegają na własnej wyobraźni i pomysłach. Ta oryginalność podoba się światu. Biżuterię Joccos Design z autorskiej pracowni Patrycji i Sławomira...

Reklama

W szpitalu MSWiA w Rzeszowie zaszczepiono pierwszą osobę na COVID19

Lek. med. Jolanta Kluz-Zawadzka, wojewódzki konsultant ds. epidemiologii, była pierwszą osobą na Podkarpaciu, która w niedzielę, kilka minut po godz. 13 zaszczepiła...

Podano listę punktów szczepień przeciwko COVID-19. W Rzeszowie jest ich 23

Rząd opublikował mapę punktów szczepień przeciwko COID-19. W województwie podkarpackim są 393 miejsca. W samym Rzeszowie - 23. Rejestracja na...

Na weekend. Cergowa z wieżą widokową na Bieszczady i Tatry

Cergowa - zalesiony szczyt Beskidu Dukielskiego w Beskidzie Niskim, który od zawsze uwielbiali amatorzy biegów górskich oraz miłośnicy "prawdziwych gór", to idealny cel weekendowych...

Bajkowe lodospady w Rudawce Rymanowskiej

Lodospady w Rudawce Rymanowskiej są jedną z najciekawszych zimowych atrakcji turystycznych Podkarpacia. Tym bardziej, że zjawisko to jest dość ulotne i bardzo wymagające, gdyż pojawiają się tylko przy odpowiednich...

W Rzeszowie rusza kawiarnia pod szyldem Magdy Gessler

We wtorek, 15 grudnia, w Rzeszowie otwarta zostanie pierwsza kawiarnia ze słodkościami tworzonymi pod okiem Magda Gessler. Ice Queen Cafe – franczyzowa sieć sławnej restauratorki - słynie...

zobacz więcej

POLECANE

RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.